پارس ناز پورتال

بهترین گوشی موبایل تا 5 میلیون [آپدیت خرداد 1401] گزارش از فرنا موبایل

بهترین گوشی موبایل تا 5 میلیون [آپدیت خرداد 1401] گزارش از فرنا موبایل

انتخاب گوشی موبایل به عنوان یکی از ضروری ترین وسایل اهمیت زیادی دارد و تقریبا زندگی بدون آن مختل می شود. هر کدام از ما هدف خاصی از خرید موبایل داریم که قیمت گوشی روی انتخاب نهایی ما بین گزینه های مختلف تأثیر می گذارد.

 

امروزه گوشی های موبایل توسط برندهای مختلف تولید می شوند و مانند گذشته مجبور به انتخاب بین چند برند محدود با قیمت های بالا نیستیم. خرید گوشی تا 5 میلیون بسیاری از نیازهای ما را برطرف می کند و گاهی اوقات مشخصات فنی گوشی های این رده ما را شگفت زده می کنند. در ادامه قصد داریم به معرفی بهترین گوشی تا 5 میلیون 2022 بپردازیم تا بتوانید راحتتر تصمیم گیری کنید.

 

بهترین گوشی تا 5 میلیون 1401 کدام است؟

هر سال برندهای مختلف با گوشی های جدید و امکانات خاص خود وارد بازار موبایل می شوند تا نظر مصرف کنندگان گوشی های موبایل را به سمت خود جلب کنند. بنابراین اولین سؤالی که برای خرید یک گوشی میان ره پیش می آید این است که گوشی تا 5 میلیون چی بخرم؟ در این مطلب به سراغ گوشی های میان رده تا سقف 5 میلیون تومان رفته ایم تا بهترین نمونه ها را معرفی کنیم:

 

گلکسی A22 سامسونگ:

گلکسی A22 سامسونگ مدل 4G را قطعا باید جزو بهترین گوشی سامسونگ تا 5 میلیون تومان در نظر گرفت که بدنه ای پلاستیکی و قاب براق عرضه شده است. فرم گوشی به شکل خمیده است تا ارگونومی خوبی موقع دست گرفتن ایجاد کند.

 

سایز صفحه نمایش گلکسی A22 سامسونگ 6.4 اینچ است که با رزولوشن HD+ و تراکم 274 پیکسلی عرضه شده است. نرخ نوسازی این گوشی 90 هرتز است و کیفیت قابل قبولی را به شما ارائه می کند و محیط پویاتری خواهد داشت.

 

پردازنده 12 نانومتری مدیاتک هلیو G80 برای گلکسی AA سامسونگ به کار رفته که این تراشه در مدل های A32 و M32 سامسونگ هم استفاده شده بود. بنابراین باید انتظار سخت افزار بسیار قدرتمند با کارت گرافیکی متوسط را داشته باشید.

 

خبر خوب برای گیمرها این است که گلکسی A22 سامسونگ قابلیت استفاده به عنوان گوشی موبایل گیمینگ تا 5 میلیون تومان را داراست. این گوشی با 4 دوربین با قدرت های به ترتیب 48، 8، 2 و 2 مگاپیکلسی و همچنین ناچ قطره ای، آن را به عنوان یکی از مهمترین ارکان این گوشی تا 5 میلیون اثبات کرده است.

 

گلکسی M522:

گوشی موبایل گکسی مدل M22 از جدیدترین و بهترین گوشی موبایل تا 5 میلیون است که ظاهر بسیار زیبایی دارد و مشخصات فنی هم توانسته نظر مصرف کنندگان را به سمت خود جلب کند. صفحه نمایشگر 6.4 اینچی گوشی با فناوری Super AMOLED و رزولوشن HD+ و تراکم پیکسلی 274 و نرخ نوسازی 90 هرتز همگی بیانگر کیفیت تصویر و صفحه پویا و با کیفیت هستند.

 

پردازنده مرکزی گوشی از نوع G80 Helio مدیاتک است که به کمک آن می توانید بازی های مختلف با عملکرد مناسب اجرا کنید. باتری گوشی نیز 5000 میلی آمپر ساعت است که از شارژر 25 واتی پشتیبانی کرده و می تواند در مدت زمان کوتاهی فول شارژ شود. دوربین گوشی هم شبیه به گلکسی سامسونگ A22 4G است.

بهترین گوشی موبایل تا 5 میلیون [آپدیت خرداد 1401] گزارش از فرنا موبایل

گوشی Redmi Note 11:

این گوشی از لیست جدیدترین گوشی شیائومی، در میان بهترین گوشی شیائومی تا 5 میلیون قرار می گیرد، ردمی نوت 11 است. این گوشی ترکیبی از عملکرد و مشخصات فنی عالی و قیمت پایین است.

 

سایز صفحه نمایش گوشی 6.4 اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن FHD+ و نرخ تازه سازی 90 هرتز است که برای یک گوشی میان رده با این رنج قیمت فوق العاده است.نکته جالب توجه در مورد رد می نوت 11 استفاده از تراشه 6 نانومتری اسنپدراگون 680 برای پردازنده مرکزی است که امکان انجام کارهای روزانه و حتی اجرای بازی های آنلاین سنگین را به خوبی فراهم می کند.

 

دوربین 50 مگاپیکسلی گوشی تعجب همه را برانگیخته که در کنار دوربین اولترواید 8 مگاپیکسلی، دوربین های 2 مگاپیکسلی ماکرو و عمق میدان به همراه دوربین 13 مگاپیکسلی بخش سلفی، ثبت لحظه ها را به زیبایی هر چه تمامتر انجام خواهد داد. باتری گوشی ردمی نوت 11 به عنوان بهترین گوشی شیائومی تا 5 میلیون، 5000 میلی آمپر ساعت با توان شارژ 33 واتی و قابلیت فست شارژ است.

 

شیائومی Poco M4 Pro:

گوشی پوکو M4 پرو مدل 5G در رده بهترین گوشی تا 5 میلیون تومان قرار می گیرد که برخلاف اینکه یک میان رده تلقی می شود اما سطح انتظارات را بالاتر برده است. جنس بدنه گوشی از پلاستیک و از محافظ صفحه نمایش گوریلاگلس 3 بهره می برد. نمایشگر گوشی سایز 6.4 اینچی دارد تا سلیقه نسل جدید را پوشش دهد. کیفیت و فناوری ساخت صفحه نمایش از نوع IPS با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی 90 هرتز است.

 

این مدل که یکی از بهترین نمونه های گوشی موبایل تا 5 میلیون است مجهز به تراشه 6 نانومتری Dimensity 810 5G است که همیشه عملکرد خوبی از خود نشان داده است. این گوشی در سه مدل با فضای داخلی 64، 128 و 256 گیگابایت و 4،6 و 8 گیگابایت رم عرضه می گردد که بسته به نیاز خود می توانید مدل مناسب را خریداری نمایید.

 

قدرت سخت افزاری بالای گوشی در کنار کیفیت عالی صفحه نمایش باعث شده تا در اجرای سنگینترین برنامه ها و اجرای چندین برنامه به طور همزمان هیچ مشکلی بوجود نیاید. دوربین اصلی گوشی شیائومی پوکو M4 با قدرت 50 مگاپیکسل، لنز اولتراواید با سنسور 8 مگاپیکسل  و سلفی هم با قدرت 16 مگاپیکسل ثبت لحظه ها را به خوبی برای شما انجام خواهند داد.

 

باتری گوشی پوکو ام 4 با قدرت 5000 میلی آمپر ساعت و قابلیت فست شارژ 33 واتی نشان دهنده نگهداری بالا و شارژ کامل سریع است. این مدل هم در سه نوع 64، 128 و 256 گیگابایتی و رم 4، 6 و 8 گیگابایتی عرضه می شود تا امکان انتخاب متنوعی داشته باشید.

بهترین گوشی موبایل تا 5 میلیون [آپدیت خرداد 1401] گزارش از فرنا موبایل

هواوی Y7A:

در لیست بهترین موبایل تا 5 میلیون تومان قطعا جای خالی گوشی هواوی Y7A خالی است. این گوشی مقرون به صرفه و با کیفیت با صفحه نمایشگر 6.67 اینچی و تراکم پیکسلی 395 توانسته رضایت مشتریان را در کیفیت تصاویر جلب کند. پردازنده گوشی هواوی Y7A از نوع Kirin 710A است که اختصاصی و انحصاری این شرکت محسوب می گردد.

 

این گوشی در دو مدل 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی و رم 4 گیگابایت عرضه می گردد. بکارگیری 4 دوربین با قدرت 48 مگاپیکسل برای لنز اصلی، 5 مگاپیکسل برای لنز اولترا واید، 2 مگاپیکسل برای لنزهای ماکرو و تشخیص عمق که از قابلیت های HDR و پانوراما برخوردار هستند از ویژگی های حائز اهمیت این گوشی موبایل تا 5 میلیون است. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم شما را در ثبت هر چه بهتر لحظه های خود یاری خواهد کرد. باتری این گوشی 5000 میلی آمپر ساعت بوده و از قابلیت 22.5 وات برخوردار است.

 

نوکیا G21:

اگر به دنبال خرید گوشی تا 5 میلیون می گردید و از طرفداران قدیمی شرکت نوکیا هم هستید، مدل G21 را از دست ندهید. این گوشی با جنس بدنه پلاستیکی، وزنی سبک و طراحی خوش دستی دارد. سایز صفحه نمایش گوشی 6.5 اینچ بوده و از فناوری IPS LCD با رزولوشن HD+ و تراکم پیکسلی 270 برخوردار است. نرخ نوسازی تصویر 90 هرتز هم کیفیت تصویر خوبی به شما می دهد.

 

تراشه مرکزی اصلی گوشی نوکیا G21 مدل Unisoc T606 است که هیچ مشکلی در انجام چندین تسک به صورت همزمان و اجرای بازی های سنگین و آنلاین ندارد. حافظه داخلی گوشی در دو مدل 64 و 128 گیگابایت و رم 4 و 6 گیگابایت موجود است.

 

دوربین اصلی گوشی نوکیا G21 با سنسور 50 مگاپیکسلی است که دو لنز ماکرو و عمق میدان با قدرت 2 مگاپیکسل به آن کمک می کنند. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم برای گرفتن بهترین تصاویر از خودتان قابلیت های زیادی برای نمایش گذاشتن دارد.

 

باتری گوشی G21 از نوع لیتیوم پلیمر 5050 میلی آمپر ساعت است که با قابلیت فست شارژ 18 وات، هم به خوبی شارژ گوشی را نگه می دارد و هم با سرعت زیادی شارژ می شود. بنابراین اگر گیمر هستید نگران باتری نباشید. با قیمت گوشی تا 5 میلیون تومان در این مدل به راحتی می توانید یک گوشی خوش ساخت و مقرون به صرفه داشته باشید.

 

برگرفته از: az3.in