پارس ناز پورتال

بیوگرافی بازیگران سریال سقوط + عکس های بازیگران سریال سقوط

بیوگرافی بازیگران سریال سقوط + عکس های بازیگران سریال سقوط

بیوگرافی بازیگران سریال سقوط 

دراین پست بیوگرافی بازیگران سریال سقوط را مرور میکنیم. سریال سقوط با بازی حمید فرخ نژاد یکی از جدید ترین سریالهای نمایش خانگی بوده کـه از پلتفرم فیلیمو و بـه صورت هفتگی بـه پخش خواهد رسید. این سریال در سکوت خبری تولید شده ودر سکوت خبری هم بـه پخش رسید. البته پخش این سریال با حواشی بسیار زیاد از جمله خبر مهاجرت حمید فرخ نژاد بـه ایالات متحده ایالات امریکا بود.

 

درباره سریال سقوط

سریال سقوط بـه کارگردانی سجاد پهلوان زاده جدید ترین تولید شبکه نمایش خانگی اسـت کـه از فیلیمو پخش شده اسـت. این سریال در ژانر جاسوسی اسـت و روایتی متفاوت از گروه تروریستی داعش و حضور این گروه تروریستی در منطقه رابه تصویر کشیده اسـت. مجموعه سقوط یک روایت متفاوت از داستانی جاسوسی در دل گروه تروریستی داعش رابه تصویر کشیده اسـت.

بیوگرافی بازیگران سریال سقوط + عکس های بازیگران سریال سقوط

شاید برایتان جالب باشد کـه بدانید دراین سریال برای اولین بار در شبکه نمایش خانگی صحنه‌هاي پر هزینه جنگی و پر التهاب بـه نمایش درمی‌آید. محمدحسین مهدویان در مقام مشاور کارگردان پیش از این با ساخت آثار تاریخی و مستندگونه نوید این موضوع رابه مخاطب می دهد کـه بـه همراه رفیق قدیمی خود یک ماجراجویی جدید را در عرصه سریال‌سازی بـه ثبت می رسانند.

 

سریال سقوط کی پخش می شود؟

درمورد زمان پخش سریال سقوط از فیلیمو باید بگوییم کـه مجموعه سقوط از هر هفته از فیلیمو پخش می شود. قرار اسـت از این بـه بعد -اگر اتفاق عجیب غریبی نیفتد! چهارشنبه‌ها ساعت ۸ صبح در معرض همه ی مخاطبان پیگیر قرار بگیرد.

 

سریال سقوط چند قسمت اسـت؟

درمورد تعداد قسمت هاي سریال سقوط باید بگوییم کـه سریال سقوط یک مینی‌سریال اسـت کـه در ۹ قسمت آماده پخش شده اسـت. این سریال ۱۵ دی ماه ۱۴۰۱ از پلتفرم فیلیمو بـه صورت اختصاصی پخش شد.

 

خلاصه داستان سریال سقوط

باید بگوییم کـه سریال سقوط یک داستان عاشقانه را بر بستر یک رخداد سیاسی و جاسوسی روایت میکند. سقوط را باید داستان شجاعت زنان ایران دانست. زنانی کـه در هر شرایطی تلاش می کنند حق خودرا از ستمگر بگیرند ودر این ماجرا دختری از ایران در چنگال دشمن گرفتار می شود و… داستان سقوط در دو بخش ایران و عراق می‌گذرد و بـه تبع آن فیلم برداری در ایران و عراق صورت گرفته اسـت.

بیوگرافی بازیگران سریال سقوط + عکس های بازیگران سریال سقوط

در خلاصه داستان سریال سقوط آمده اسـت: «پیوند عاشقانه آیسان و ژاکان در عبور از روزهای سخت آغازین زندگی مشترک‌شان، جانی دوباره میگیرد. آن‌ها برای آبیاری درخت عشق‌شان راهی ماه عسل میشوند… سفری کـه پایان‌اش تاریکی اسـت.» این روایت با بهره‌گیری از بازیگران از اقوام گوناگون ایرانی و استفاده از ظرفیت حضور بازیگران جوان بـه یک اکشن جاسوسی جذاب تبدیل شده اسـت.

 

عکس و اسامی بازیگران سریال سقوط

حمید فرخ نژاد، «با معرفی» الناز ملک، عباس جمشیدی فر، سجاد بابایی، ابتسام بغلاتی، امین مبری و وحید آقاپور از جمله بازیگران اصلی «سقوط» هستند. حضور بازیگران مختلف از اقوام گوناگون ایرانی مانند بازیگران کرد، عرب و… از ویژگی هاي این سریال عنوان شده کـه از پلتفرم فیلیمو پخش می شود. در زیر می‌خواهیم بیشتر با بازیگران اصلی سریال جدید سقوط آشنا شویم و عکس هاي آن ها را ببینیم.

 

بیوگرافی حمید فرخ نژاد

بیوگرافی بازیگران سریال سقوط + عکس های بازیگران سریال سقوط

حمید فرخ نژاد بازیگر و کارگردان ایرانی متولد 28 فروردین 1348 در آبادان اسـت. فرخ نژاد فعالیت بازیگری خودرا با فیلم بازی در فیلم در کوچه هاي عشق آغاز نمود کـه این فیلم درسال 1369 ساخته شد. وی دارای مدرک کارگرانی تاتر از دانشکده هنر هاي زیبایی دانشگاه تهران می باشد. همسر حمید فرخ نژاد فرزوان جلیلی فر کـه از طراحان صحنه و لباس سینما می باشد. این زوج یک فرزند بنام فربد دارند.

 


 

بیوگرافی الناز ملک بازیگر سریال سقوط

 

بیوگرافی بازیگران سریال سقوط + عکس های بازیگران سریال سقوط

الناز ملک کـه کاراکتر نقش آیسان را در سریال سقوط بر عهده دارد متولد 1372 و اهل تهران اسـت .او علاوه بر بازیگری نوازنده خوبی هم می‌باشد. بازیگری رابا تئاتر آغاز کرده اسـت ودر اکثر نمایش هاي امیر دژاکام حضور داشته اسـت . خانم الناز ملک از هنرجویان و دانش آموختگان موسسه آزاد بازیگری زنده یاد امین تارخ و فرزاد موتمن اسـت. وی با زبان ترکی هم آشنایی کامل دارد.

 


 

بیوگرافی عباس جمشیدی فر

بیوگرافی بازیگران سریال سقوط + عکس های بازیگران سریال سقوط

بیوگرافی عباس جمشیدی فر: عباس جمشیدی فر متولد ۱۷ شهریور سال ۱۳۵۹ و اهل تهران اسـت. از کارهای شاخص این هنرمند می توان بـه بازی در سریال روزگار خوش حبیب آقا، بچه مهندس، زخم کاری و شرکت در مسابقه جوکر اشاره کرد. این بازیگر توانا دیپلم کامپیوتر و لیسانس تئاتر دارد. او از کودکی بـه بازیگری علاقه داشته اسـت. وی چند سال پیش با فریبا امینیان، بازیگر سینما و تلویزیون، ازدواج کرده بود.

 


 

بیوگرافی سجاد بابایی بازیگر سریال سقوط

بیوگرافی بازیگران سریال سقوط + عکس های بازیگران سریال سقوط

سجاد بابایی متولد ۲۱ اردیبهشت دهه شصت بازیگر تئاتر اهل ایران اسـت کـه با بازی در نقش “دانیال” در سریال زندگی زیباست بـه مردم و بینندگان تلویزیون معرفی شد. وی از بازیگران تئاتر محسوب میشود کـه کارهای هنری را از تئاتر شروع کرده و با درخشندگی در چندین نمایش توانست نظر اهالی سینما و فیلمسازان رابه خود جلب کند. او هم چنین در فیلمهای کوتاه «برادر» و «این و آن» بـه کارگردانی مهدیه محمدی نیز بازی کردند

 


 

بیوگرافی ابتسام بغلانی بازیگر سریال سقوط

بیوگرافی بازیگران سریال سقوط + عکس های بازیگران سریال سقوط

ابتسام بقلانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران اسـت. از مهمترین آثار ابتسام بقلانی می توان بـه بازیگری در فیلم دختر، سریال کیمیا اشاره کرد. وی اولین بار در تلویزیون حضور یافته و سال 1394 در سریال کیمیا بـه کارگردانی جواد افشار بازی کرده اسـت. او هم چنین سال 1394 فیلم دختر نقش مهمی بازی کرده اسـت کـه توانست با مهارت خود، آن نقش و هم چنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند.

 


 

بیوگرافی وحید آقاپور

بیوگرافی بازیگران سریال سقوط + عکس های بازیگران سریال سقوط

وحید آقاپور متولد ۱۲ خرداد سال ۱۳۵۷ در شهر ری اسـت. او فارغ‌التحصیل کارگردانی در مقطع فوق لیسانس اسـت. وحید آقاپور در لحظه گرگ و میش، ممیزی و جوکر خوش درخشید و بر سرزبان ها افتاد. این بازیگر تحصیلات دانشگاهی‌اش را در رشته هنر در پی گرفته و فوق لیسانس کارگردانی نمایشی از دانشکده سینما-تئاتر دارد. او فعالیت حرفه اي خودرا وقتی ۱۹ ساله بود، شروع کرد.

 


 

بیوگرافی امین امیری

بیوگرافی بازیگران سریال سقوط + عکس های بازیگران سریال سقوط

امین میری بازیگر ایرانی در اسفند سال ۱۳۵۸ در زاهدان بدنیا آمده و فارغ‌التحصیل رشته بازیگری می باشد. وی میگوید: از سال ۷۲ بازیگری در تئاتر را از زاهدان شروع کردم. اولین نقش جدی مـن درسال ۸۴ برای اولین بار در «مختارنامه» بود در مختارنامه در نقش یکی از شیعیان متعصب را بازی کردم کـه سانسور شد. البته سال بعدش هم نقش دیگری را در مختار بازی کردم.

 

عوامل سریال سقوط

کارگردان: سجاد پهلوان زاده

تهیه کننده: محمدرضا منصوری

تدوین: مهدی سعدی

طراح گریم: شهرام خلج

صداگذاری: مهرشاد ملکوتی

طراح لباس: آگرین صالحی

صدابردار: هادی ساعد محکم

انتخاب بازیگر: کیومرث مرادی

برنامه‌ریز: محسن جعفرزاده

دستیار اول کارگردان: جعفر نامنی

منشی صحنه: محسن بهاری

عکاس: مهدی دلخواسته

جلوه‌هاي بصری: امین پهلوان‌زاده

جلوه‌هاي ویژه می داني: ایمان کرمیان

مدیر تولید: اسماعیل کلبی‌آبادی

پیج اینستاگرام سریال سقوط soghoot.series@