پارس ناز پورتال

بیوگرافی ستین (فرناز ملکی) خواننده معروف + عکس های جدید ستین

بیوگرافی ستین (فرناز ملکی) خواننده معروف + عکس های جدید ستین

بیوگرافی ستین خواننده 

دراین مطلب، بیوگرافی ستین خواننده مشهور ایرانی را مرور می‌کنیم. فرناز ملکی کـه بیشتر با نام ستین شناخته میشود، چند سالی اسـت کـه در حوزه موسیقی بـه شهرت بالایی دست یافته اسـت. او با انتشار ترانه زیبای مـن بـه چهره اي شناخته شده تبدیل شد. باید بگوییم کـه ستین حالا بیش از 2 میلیون دنبال کننده در اینستاگرامش دارد. مـا در ادامه زندگی نامه و تصاویر ستین رابه اشتراک گذاشته ایم.

 

ستین کیست؟

فرناز ملکی «ستین» متولد 26 اسفند سال 67 در تهران و خواننده پاپ اسـت. او دارای مدرک زبان انگلیسی اسـت. دریک خانواده 5 نفره در تهران متولد شده اسـت. پدر ستین شاعر و مادرش نیز صدای خوبی دارد. خواهر ستین نقاش اسـت و هم چنین برادر ستین نیز معلم زبان اسـت کـه همین باعث شده اسـت کـه ستین بـه سمت یادگیری و آموزش زبان برود.

بیوگرافی ستین خواننده 

این خواننده درکنار خوانندگی بیش از ده سال اسـت کـه زبان آموزش میدهد. فرناز ملکی زاده درسال ۹۲ توانست مجوز وزارت ارشاد را دریافت کند ولی فقط می توانست برای بانوان اجرا کند و یا بـه صورت بک وکال « آوازی در پشت صدای خواننده اصلی خوانده می‌شود» بخواند.

 

او در تالار وحدت بـه صورت بک وکال اجرا داشته اسـت ولی این نوع خواندن هدف او نبود و بهمین دلیل او فعالیت هنری رابا نام ستین بـه صورت زیر زمینی از سر گرفت. نخستین آهنگ خودرا درسال 1386 منتشر کرد. باید بگوییم کـه او آهنگ هاي زیادی را نیز نوشته اسـت.

 

ازدواج و همسر ستین خواننده

باید بگوییم کـه ستین ازدواج کرده و چندی پیش صاحب یک فرزند هم شده اسـت. اما از همسر او اطلاعات معتبر زیادی در معرض نمی باشد. او درمورد عشق و ازدواج میگوید: برای مـن کـه هنری، رویاپرداز و احساسی هستم، عشق یک خوراک روحی اسـت. حضور عشق در زندگی حداقل بـه مـن، انرژی مضاعفی می‌بخشد تا شادتر باشم و با انگیزه بیشتری بـه هر نقطه‌اي از زندگی بپردازم.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی لیلا فروهر + ازدواج و عکس های کمتر دیده شده از او

 

بیوگرافی فرناز ملکی از زبان خودش

فرناز ملکی می‌گوید: مـن درخانواده‌اي هنری بزرگ شدم. مادرم خواننده‌اي بسیار خوش صدا و حرفه‌اي اسـت و پدرم هم شاعر خوش ذوقی میباشد. خواهرم نقاش باتجربه و حرفه‌اي اسـت و برادرم نیز در زمینه تدریس و ادبیات زبان انگلیسی تحصیل کرده اسـت و سالیان سال اسـت کـه گیتار کلاسیک و الکتریک مینوازد.

بیوگرافی فرناز ملکی ،بیوگرافی ستین خواننده 

یکی از دلایل گرایشم بـه موسیقی و ذوق هنری مـن خانواده‌اي اسـت کـه در آن بزرگ شدم. خوانندگی را از مادرم بـه ارث بردم و آشنایی با موسیقی‌هاي خوبی کـه در زندگی گوش کردم را مدیون برادر عزیزم هستم کـه همیشه مـن رابه این امر تشویق می کرد.

زندگی نامه ستین خواننده ،بیوگرافی ستین خواننده 

همان‌ طور کـه گفتم چون مـن درخانواده‌اي هنری بزرگ شدم و خودم هم در موسیقی فعالیت داشتم، همه ی آن ذوق هنری را درمن می دیدند. این چیزی نبود کـه بخواهم اعلام کنم ودر واقع مسیر و بستری بود کـه برایم فراهم شده بود. یادم هست 10 ساله بودم کـه بـه پدر و مادرم گفتم دوست دارم ساز ویولن یاد بگیرم و می خواهم بـه هنرستان موسیقی بروم.

 

آن‌ها هیچ‌وقت مخالفت نکردند ولی منطقی با مـن صحبت کردند. گفتند می تواني موسیقی را در آموزشگاه‌ها یاد بگیری و از طرفی در رشته دیگری تحصیلات آکادمیک هم داشته باشی. بـه این ترتیب با مشورت خانواده‌ام تصمیم گرفتم تحصیلاتم را در رشته کامپیوتر ادامه بدهم ودر کنارش در کلاس‌هاي موسیقی هم شرکت کنم. تولد 11 سالگی‌ام بود کـه برادرم برایم یک ویولن خرید.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی هنگامه برزین و همسرش | خواننده خوش صدا و محبوب ایرانی

 

ستین چگونه معروف شد؟

فرناز ملکی درسال 1397 بعنوان یک خواننده با امین بانی در برنامه مجموعه تلویزیونی “شهرزاد” بـه شهرت رسید. او سابقه همکاری با دو خواننده زیر زمینی چون ساسی مانکن و حسین تهی را درسال ۸۸ دارد و مدتی با این دو خواننده کار کرده اسـت. البته ستین بجز خوانندگی بـه رقص هیپ هاپ هم علاقه دارد و سال هاي زیادی اسـت کـه ورزش رقص را انجام می‌دهد.

بیوگرافی ستین خواننده

 

این چهره بیشتر آهنگ ها را خودش می سازد و ترانه سرایی اش را هم انجام می‌دهد. خانم ستین درسال ۹۷ از کشور مهاجرت کرد و با نام ستین فعالیت می کند. ستین از همان ابتدای مهاجرت بـه صورت حرفه‌اي و جدی تر با رادیو جوان همکاری داشت و اشعار و ملودی‌هاي ساخت خودرا همراه با تیم تولید کمپانی رادیو جوان و تنظیم کننده‌هاي حرفه‌اي بـه مرحله اجرا میرساند.

 

آهنگ عزیز جون و برای آخرین بار

آهنگ «برای آخرینبار» نمونه‌اي از این کارهاست کـه او برای آخرینبار در اواخر حضورش در ایران و درست قبل از مهاجرت منتشر کرد و با معنایی دو پهلو بـه حضور او برای آخرینبار در ایران اشاره داشت. وی اوایل زمستان سال ۱۳۹۷ با مدیر برنامه‌هایش «آراز پناهی»، در مورد یک قطعه موسیقی فولکلور خراسانی کـه مادرش همیشه آنرا می خواند، سخن گفت.

این قطعه توسط چندتن از هنرمندان قدیمی و مشهور از جمله سیما بینا اجرا شده اسـت. بخشی از این اشعار متعلق بـه باباطاهر و تکه‌هاي دیگر مربوط بـه آهنگ فولک بومی اسـت و صاحب خاصی ندارد. او سعی کرد آهنگ «عزیز جون» رابه بهترین نحو اجرا کند و اینکار از پُرطرفدارترین ترانه‌هاي ستین اسـت کـه باعث شهرت بیشتر او شد.

 

بیشتر بخوانید: عکس های شکیلا + بیوگرافی شکیلا خواننده ایرانی

 

نکات جالب درباره ستین

ستین می‌گوید: مـن از لحاظ خصوصیات اخلاقی بیشتر شبیه برادرم هستم. همیشه گفته‌ام کـه یکی از بزرگ‌ترین و تاثیرگذارترین الگوهای زندگی مـن برادرم بوده کـه واقعاً از کودکی مـن را طوری بار آورد کـه ستین امروز باشم. یک خواهر و یک برادر بزرگتر از خودم بنام‌هاي نازلی و نوید دارم. نازلی، نقاش بسیار باتجربه و حرفه‌اي اسـت و نوید هم استاد ادبیات زبان انگلیسی اسـت.

عکس های جدید ستین

بیوگرافی ستین خواننده

 

او ادامه میدهد: مسیر هنری‌ام همیشه با چالش‌ها و لحظات سخت زیادی همراه بوده کـه واقعاً مـن را مستاصل می کرد. بارها نسبت بـه فعالیت هنری‌ام دلسرد و سرخورده شدم. آن ‌طور کـه دلم می خواست نمی‌توانستم داخل کشور فعالیت کنم و شاید بتوان گفت این بزرگ‌ترین چالش زندگی هنری مـن بود.

 

برای رسیدن بـه اهدافم بـه شدت پشتکار دارم و هیچ‌وقت دست از تلاش برنمی‌دارم و تسلیم اتفاقات و چالش‌هاي مسیر نمی شوم. اگر بشود گفت امروز خواننده موفقی هستم، دلیلش پشتکار شخصی خودم اسـت. بـه این امر کـه افراد خودشان مسیر زندگی خودشان را تعیین می کنند، اعتقاد دارم. تنها کسیکه می تواند مسیر را برایمان بـه وجود بیاورد، خودمان با تلاش شبانه‌روزی هستیم.

اینستاگرام ستین

پیج اصلی ستین در اینستاگرام

satintunes@