پارس ناز پورتال

تجاوز برادران دوقلو به طور همزمان به دختر جوان

تجاوز برادران دوقلو به طور همزمان به دختر جوان

تجاوز برادران دوقلو به طور همزمان به دختر جوان 

برادران دوقلو که 30 سال سن داشتند با ماشین ال 90 خود دختر جوانی را ربودند و او را به طور همزمان مورد تجاوز جنسی قرار دادند. پانزدهم فروردین زن جوانی ساکن شرق تهران (منطقه نارمک) به همراه پدرش به کلانتری 144 تهرانپارس مراجعه و عنوان داشت که توسط دو سرنشین یک دستگاه اتومبیل سواری ال 90 مورد آزار و اذیت و سرقت قرار گرفته هست.

 

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت همراه با آزار و اذیت و به دستور رئیس شعبه سوم دادگاه کیفری تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.خانم جوان با حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی به کارآگاهان گفت: ساعت 21 روز قبل از میدان هفت حوض بعنوان مسافر و به مقصد فلکه اول تهرانپارس سوار یک دستگاه اتومبیل ال 90 سفیدرنگ شدم. راننده و سرنشین ماشین که حدودا 30 ساله بودند،

 

بعد از طی مسافت کوتاهی تغییر مسیر دادند؛ سرنشین جلو به عقب اتومبیل آمد و با تهدید چاقو مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. در ادامه راننده ال 90 نیز مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و پس از سرقت موبایل تلفن همراه، یک زنجیر و گوشواره طلا، من را در خیابان اتحاد از ماشین بیرون انداخته و از محل متواری شدند.

 

با دقت به حساسیت موضوع تیم ویژه اي از کارآگاهان اداره شانزدهم تحقیقات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری دو متهم پرونده وارد عمل شدند.در نخستین مرحله از اقدامات پلیسی، با استفاده از اطلاعات بدست آمده از شاکی پرونده، کارآگاهان پیروز به شناسایی اتومبیل ال 90 متهمان شدند.

 

با شناسایی مالک ماشین، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که ماشین متعلق به فردی حدودا 60 ساله هست که به هیچ وجه با مشخصات ظاهری متهمان پرونده همخوانی نداشت؛ در ادامه و با اقدامات پلیسی، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که مالک اتومبیل دارای دو پسر دوقلو بنام هاي حامد و حمید 30 ساله هست و ال 90 نیز در اختیار انها قرار دارد.

 

با شناسایی تصویر هاي حامد و حمید از سوی شاکی پرونده، دستگیری این دو نفر در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت؛ در بررسی سوابق حامد و حمید، مشخص شد که انها از مجرمین سابقه دار در اساس زورگیری و سرقت به ویژه سرقت خانه میباشند که به تازگی در اساس خرید و فروش و نگه داری موادمخدر نیز فعال شدند.

 

در شرایطی که برادران دوقلو به واسطه ارتکاب جرایم گوناگون در محل سکونتشان در خیابان دماوند – بعد از پل خاقانی حضور نداشتند، شناسایی دیگر محل هاي تردد آن ها در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و همزمان با آن دستور توقیف ماشین ال 90 و دستگیری سرنشینان آن نیز در سیستم جامع پلیس ثبت شد.

 

در ادامه اقدامات پلیسی، کارآگاهان اداره شانزدهم اطلاع پیدا کردند که یکی از برادران بنام حمید در محدوده محل سکونتشان دیدن شده هست که بلافاصله این محل تحت نظارت نامحسوس قرار گرفت و سرانجام 19 فروردین و در شرایطی که حمید قصد خروج از خانه را داشت، او را دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

 

حمید پس از انتقال به اداره شانزدهم پلیس آگاهی صراحتا به اقدام شیطانی و سیاه خود و برادرش اعتراف و در اظهاراتش عنوان داشت: در شب حادثه به همراه برادرم حامد با اتومبیل ال 90 پدرمان بیرون رفتیم. در میدان هفت حوض، خانم جوانی را بعنوان مسافر سوار ماشین کردیم. حامد راننده بود و من در صندلی جلو ماشین نشسته بودیم که ناگهان در حین حرکت،

 

من از صندلی جلو به عقب رفتم و با تهدید و ضرب و جرح اموال وی شامل کیف ، انگشتر و گردنبند طلا و موبایل تلفن همراه این خانم را سرقت و در ادامه با تهدید و زور …. ؛ در انتهای اتوبان قدیم اسبدوانی لحظه اي توقف کردیم و جایم را با برادرم عوض کردیم. من پشت فرمان نشسته بودم و برادرم حامد نیز تهدید و زور …. ؛ نهایتا آن خانم جوان را در مکانی خلوت و تاریک در خیابان اتحاد از ماشین پیاده کرده و از محل متواری شدیم.

 

 به گزارش پارس ناز با اعترافات صریح حمید، مخفیگاه مجردی دو برادر در محدوده شرق تهران شناسایی و در شرایطی که حامد از دستگیری برادرش اطلاعی نداشت او نیز در داخل مخفیگاهشان دستگیر و پس از انتقال به اداره شانزدهم پلیس آگاهی، اظهارات و اعترافات برادرش را تأیید کرد.

 

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر افزود با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی هر دو متهم روانه زندان شدند. همزمان تحقیقات جهت شناسایی دیگر شکات احتمالی پرونده در دستور کار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته هست لذا از شکات احتمالی دعوت می‌شود تا برای شناسایی تصویر هاي متهمان به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.