پارس ناز پورتال

تجاوز جنسی به دختر 16 ساله در بالکن باشگاه ورزشی

تجاوز جنسی به دختر 16 ساله در بالکن باشگاه ورزشی

تجاوز جنسی به دختر 16 ساله در بالکن باشگاه ورزشی 

مردی که نگهبان ساختمان بود نتوانست در مقابل دختر 16 ساله جلوی هوس رانی خود را بگیرد و به دختر 16 ساله در بالکن یک باشگاه ورزشی تجاوز سختی نمود. نگهبان ساختمانی در دوبی به تهمت آزار جنسی یک دختر 16 ساله به 3 ماه زندان محکوم شد.

 

به گزارش پارس ناز دختر 16 ساله اي بعد از ورزش Sport در باشگاه برای تنفس هوای تازه داخل بالکن میشود که یکی از نگهبانان ساختمان سد راهش میشود. قربانی که قصد داشت از بالکن خارج شود نگهبان مسیرش را مسدود کرد و او را مورد تعرض قرار داد. این دختر نوجوان به زحمت خود را به سمت آسانسور

 

که می دانست مجهز به دوربین مداربسته هست می‌رساند و از محل متواری میشود. متهم در دادگاه به 3 ماه زندان Prison و اخراج از خاک دوبی محکوم شد. پدر 42 ساله قربانی بعد از بازگشت دخترش به منزل متوجه حرکات غیرعادیش شد که بعد از صحبت با وی از ماجرا باخبر میشود، بنابراین شکایتی علیه نگهبان ساختمان تنظیم میکند.

 

نگهبان بنگلادشی 35 ساله، در دادگاه بدوی به تهمت تعرض به دختر فیلیپینی محاکمه شد. این حادثه Incident تلخ در 9 دسامبر سال 2016 در دوبی رخ داد. متهم در طول تحقیقات تنها به لمس شانه قربانی اعتراف کرد. احتمال میرود برای این پرونده دادگاه تجدیدنظر برگزار شود.