پارس ناز پورتال

تجاوز دوست پسر زن جوان به اهورای 2 ساله در رشت

تجاوز دوست پسر زن جوان به اهورای 2 ساله در رشت

تجاوز دوست پسر زن جوان به اهورای 2 ساله در رشت 

زنی که فرزندی به اسم اهورا داشت چند ماه بود که از همسرش جدا شده و با دوست پسرش در رابطه بود. این مرد اهورای دو ساله را مورد تجاوز قرار داد. دوست پسر مادر مطلقه یک طفل 2 ساله بعد از تجاوز به این پسر بچه وی را در رشت به قتل رساند.

تجاوز دوست پسر زن جوان به اهورای 2 ساله در رشت

 به گزارش پارس ناز این پیشامد تلخ دو روز قبل یعنی 22 مهر ماه در لاکانی رشت درحالی لو رفت که همسایه ها صدای فریاد و جیغ طفل معصوم را شنیده و به خانه طفل مراجعه کردند و حتی کوشش کردند تا در خانه را باز کنند که پیروز به اینکار نشدند.

تجاوز دوست پسر زن جوان به اهورای 2 ساله در رشت

در ادامه همسایه ها با پلیس 110 تماس گرفتند و پس از رسیدن پلیس و شکستن در با بدن خون آلود و برهنه اهورای 2 ساله که روی زمین افتاده و ناپدری شیطان صفت روی مبل نشسته بود.

 

مردم بی درنگ اهورا آزار دیده را به بیمارستان پورسینا رشت منتقل کردند.مردی که درخانه بوده ابتدا گفت که من پدر او هستم و اهورا در حمام افتاده هست و من شوکه شده ام, اما این گفته ها توسط همسایه ها نزد پلیس تکذیب شد و در ادامه مشخص شد او نامزد مادر اهورا هست.

تجاوز دوست پسر زن جوان به اهورای 2 ساله در رشت

پدر اهورا

آدمکش اهورا عصر 23 مهر ماه امسال در اداره اطلاع رشت به آزار و آزار و قتل اهورا اعتراف کرد و در ادامه اظهاراتش گفت ; زمانی که اهورا را مورد تجاوز قرار دادم از درد و خونریزی چندان گریه کرد و مدام فریاد می زد و من هرچه تلاش کردم وی را ساکت کنم نتوانستم, که در پایان سر طفل 2 ساله را چند مرتبه به دیوار کوبیدم.

تجاوز دوست پسر زن جوان به اهورای 2 ساله در رشت

پزشکان بیمارستان پس از بررسی و معاینه طفل اعلام کردند که درصد هوشیاری اهورا به سه رسیده هست و بعد از گذشت چند ساعت تلاش پزشکان بالاخره صبح دیروز بر اثر شدت جراحات وارده این طفل بی گناه جان سپرد.

 

برپایه این خبر , شش ماه پیش مادر اهورا پس جدا شدن همسرش, با این مرد شیطان صفت رابطه برقرار کرده هست و همین اکنون مادر اهورا بعنوان شریک جرم در توقیف اطلاع رشت به سر می‌برد.

 

این پیشامد در لاکانی رشت گیلان رخداد افتاده هست.بررسی هاي پزشکی قانونی آزار جنسی را تایید کرده و همین طور به‌علت آزار و آزار هایي که از جانب ناپدری روی بدن طفل ایجاد شده, صورت طفل کبود و دنده هاي این پسر بچه شکسته شده هست.طبق آخرین خبرهای رسیده جسد طفل 2 ساله به خاک سپرده خواهد شد.

تجاوز دوست پسر زن جوان به اهورای 2 ساله در رشت

گفتگوی تلخ با مادر اهورای 2 ساله

مادر اهورا در گفت و گو اي به شرح این جنایت هولناک پرداخت که در ادامه مشروح آن را می‌خوانید.مادر اهورا گفت; من در زندگی قبل ام بخاطر مشکلاتی که داشتم مجبور به جدایی شدم و پس از مدتی مجتبی وارد زندگی من شد.وی ادامه داد; روز پیشامد که در بیمارستان پرسنل, موضوع تجاوز و قتل را در بین گذاشتند

 

گفتم همچین چیزی امکان ندارد زیرا رفتار او با این بچه واقعا مفید بود. هر وقت که از در خانه خارج می شد اهورا گریه میکرد و می‌گفت بابا مجتبی داری میری؟

تجاوز دوست پسر زن جوان به اهورای 2 ساله در رشت

روز جنایت

مادر اهورا در شرح روز پیشامد بیان کرد; صبح روز پیشامد, ساعت 9;30 از خانه خارج شدم و به محل کارم رفتم, آن روز نزدیکی ها ظهر به خانه آمدم, اهورا خواب بود, بیدار شد و به دستشوویی بردمش, خواستم به او غذا بدهم اما بی میل بود و نخورد. نمیتوانم به مجتبی بگویم همسرم, او یک آدم سگ صفت هست, به او گفتم غذا را داغ کن و هر وقت اهورا بیدار شد به او نیز غذا بده, سپس از خانه خارج شدم و به محل کارم رفتم.

 

مادر اهورا اظهار کرد; من ساعت 14;10 به مغازه رفتم و از ساعت 14;14 تا 14;24 از مجتبی برای من پیام ارسال می شد, ساعت 14;48 تماس گرفت و گفت حال اهورا بد شده و غش کرده هست, می‌گفت همسایه ها را صدا کرده و اهورا را به بیمارستان رازی برده اند, من نیز خودم را به بیمارستان رساندم.

 

از محل کارم خارج شدم و با یک خودروی دربست به بیمارستان رفتم, آن روز هم که به کلانتری رفتم و موضوع تجاوز را گفتند, از من خواسته شد علیه دکتر اعاده آبرو کنم و موضوع تجاوز اصلا صحت ندارد. همان روز من از خود مجتبی پرسش کردم که در مرگ اهورا نقشی دارد یا نه و از او خواستم تا اگر چیزی هست بگوید,

 

او نیز شروع به گریه زاری کرد و سوگند خورد که اینگونه نیست, حتی نگهبانی بیمارستان پورسینا زمانی که در مورد تجاوز به اهورا با او گفتگو کردند شروع به گریه و زاری کرد و گفت کافر نمی‌تواند چنین کاری انجام دهد.

 

اعتراف لزرش دهنده

وی خاطرنشان کرد; مجتبی تا لحظه پایان طبیعی برخورد می‌کرد تا این که در کلانتری به او دستبند زدند و به اطلاع منتقل شد, پیش خودم میگفتم اگر کاری کرده باشد می توانست فرار کند, دو روز پیش از پیشامد اهورا را برد بیرون و برایش ساندویچ خرید سپس به محل کار من آمد و با هم غذا خوردیم, هر کس دیگری این رفتارها را میدید

 

تصور نمیکرد اینکار, کار او باشد, همۀ وقت} می‌گفت من عاشق اهورا هستم, زمانی که خودش اعتراف کرد, در اطلاع به او گفتم چرا اینکار را با بچه من کردی سرش را پایین انداخت و فقط گریه کرد.

تجاوز دوست پسر زن جوان به اهورای 2 ساله در رشت

صحنه سازی آدمکش

مادر اهورا در مورد گفته هاي مجتبی در روز پیشامد نیز گفت; در روز پیشامد توجیه می‌کرد که همسایه بخاطر ماساژ قلبی و تنفس مصنوعی باعث شده که استخوان هاي جناح بچه بشکند, مجتبی به من میگفت اهورا رفت سمت دستشوویی که ناگهان بوی غذا آمد و مجبور شد به سمت آشپزخانه برود,

 

ناگهان صدای افتادن چیزی روی کاشی آمد و به سمت توالت رفت که دیده اهورا روی زمین افتاده و در حال گریه هست, مجتبی گفت که وی را بغل کرد و روی مبل نشاند, به اهورا آب داد که ناگهان از حال رفت, در ادامه نیز مدعی شد که همسایه ها را خبر کرد که بچه اش دارد می میرد.

 

خواهش مادر طفل

مادر اهورا ادامه داد; من مدتی با این آقا زندگی میکردم و به او اعتماد داشتم تصمیم دارم شکایتم را دنبال کنم و فقط قصاص می‌خواهم.تنها آرزوم این بود که اهورا حالش مفید شود, بچه من به کسی کار نداشت و طی این یک سال که جدا شدم وی را از خود جدا نکردم اما بخاطر مسائل مالی مجبور شدم سر کار بروم,

 

قصد داشتم در روز پیشامد اهورا را در مهد طفل ثبت اسم کنم اما چون دیر از خواب بلند شدم نتوانستم وی را ثبت اسم کنم و اینکار را به فردایش محول کردم. من بعنوان مادر اهورا میخواهم این موضوع رسانه اي شود تا آدمکش هر چه سریع تر به اشد مجازات برسد.

 

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان گیلان گفت; این ارگان حمایتی از ابتدا در روند ماجرا قرار داشت و گزارش وقوع کودآزاری را به دستگاه قضایی اعلام کرد. طی گزارش واصله به خط 123 مبنی بر یک مورد طفل آزاری در تاریخ 22 مهرماه توسط انتظامات بیمارستان پورسینا, در خصوص طفل اهورا قاسمی, 2 ساله, که به علت ضربه مغزی در کما بود, تیم اورژانس بهزیستی به این بیمارستان اعزام شد.

 

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان گیلان افزود; طی گفت و گو اي که با دکتر بخش ترومای بیمارستان پورسینا انجام گرفت ایشان بیان داشتند که بعلت ضربه شدید مغزی, طفل دچار خونریزی مغزی شده; همین طور طی عکسبرداری که از بدن طفل انجام گرفت محرز شد که ریه طفل به علت نامعلومی به شدت صدمه دیده هست.

 

جعفری افزود; طی گفت و گو اي که با مادر طفل هم انجام گرفت او هم اظهار داشت زمان وقوع پیشامد در خانه حضور نداشته هست.این مقام بهزیستی استان گیلان سپس از گفت وگو با ناپدری اهورا خبر داد وگفت; این فرد هم در خصوص چرایی این رخداد بیان داشت که طفل زمان رفتن به سرویس بهداشتی تعادل خود را از دست داده و محکم به زمین خورده و ضربه مغزی شده هست.

 

جعفری با ذکر این نکته که ناپدری اهورا در خصوص ازدواج اول خود که منجر به طلاق شد هم به کارشناسان ما توضیح داد که از ازدواج قبلی خود یک دختر 2 ساله دارد که حضانتش با همسر اولش هست.

 

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان گیلان توضیح داد; متهم فعلی پرونده طفل آزاری اهورا, در جواب به سوال کارشناس اورژانس اجتماعی در خصوص جدایی از همسر اول خود بیان داشت که علت جدایی از همسراولش به علت اعتیاد زنش بود.جعفری اضافه کرد; که بعد از شنیدن این اظهارات کارشناس تیم اورژانس اجتماعی سریعا به بخش ترومای بیمارستان پورسینا مراجعه

 

و در خصوص وقوع تعرض جنسی از دکتر بیمارستان خواستار معاینه و آزمایش ها مربوطه شد و در طی معاینه وقوع طفل آزاری جنسی تایید شد.معاون امور اجتماعی بهزیستی استان گیلان با ابراز افسوس از وقوع کودآزاری افزود; بدبختانه بدلیل شدت و گودی صدمه, اهورا پس از ساعاتی که در کما بود فوت کرد

 

و گزارش پرونده توسط کارشناس تیم اورژانس به حضور معاون دادستان دادسرای عمومی و انقلاب رشت ارسال شد و ایشان گزارش مربوطه را به شعبه شش بازپرسی ارجاع; و توسط کارشناس, پرونده در اختیار شعبه 6 بازپرسی قرار گرفت.

 

جعفری در اتمام گفت; در ادامه پیگیری در راستایِ کسب اطلاع از بالاخره پرونده قضایی مورد طفل آزاری جسمی و جنسی در خصوصِ طفل 2 ساله اهورا قاسمی توسط کارشناسان اورژانس اجتماعی 123 رشت صورت میگیرد.