پارس ناز پورتال

ترفندهای عطر زدن برای جلب توجه همه

ترفندهای عطر زدن برای جلب توجه همه

ترفندهای عطر زدن برای جلب توجه همه 

اگر دقت کرده باشید برخی از افراد به گونه ای عطر می زنند که همه را محذوب بو و رایحه خود می کنند و بسیار خوشبو می شوند. پیدا کردن عطر امضایتان، تنها نیمی از راه است. هنگامیکه آن عطر مرموز را تهیه کردید، دانستن اینکه چطور و کجا باید آن را اسپری کنید، تفاوت بزرگی در کیفیتش ایجاد می‌کند.

 

این کار به سادگی خالی کردن بطری عطر روی گردنتان نیست.ما از بهترین متخصصان عطر خواستیم نکاتی در مورد اینکه چگونه بطور مناسب عطر بزنیم را در اختیارمان قرار دهند.

 

در محل درست بزنید
اینطور نیست که مجبور باشید عطرتان را روی پوستتان اسپری کنید. یک جایگزین عالی، بخصوص برای آنهایی که پوست حساسی دارند، عطر زدن به لباس است. لین هریس، از بنیانگذاران عطر Miller Harris می‌گوید: یک راه خوب برای عطر زدن، استفاده از عطر، روی آستر کت‌تان است. هنگامیکه یک شخص محترم، کتش را در رستوران بیرون می‌آورد، شما یک رایحه‌ی فوق العاده از یک عطر با سلیقه و شیک را احساس می‌کنید.

 

حرف بس است، اسپری کنید
فرض می‌کنیم عطری پیدا کرده اید که شخصیت‌تان را منعکس می‌کند. اگر قرار باشد عطر شما تاثیری قوی داشته باشد، پس بهتر است خودتان را برای هماهنگی با آن آماده کنید. اگر در سطحی پایین‌تر از آن باشید، عطرتان از شما پیشی خواهد گرفت. هر کاری می‌کنید، فقط باید عطرتان به شما بنشیند.

 

لیندا پیلکینگتون از تولید کنندگان عطرهای لاکچری‌ Ormonde Jayne توصیه می‌کند: بعد از دوش گرفتن، یعنی زمانیکه پوست هنوز گرم و کمی مرطوب است عطر بزنید. عطر را روی نواحی گردن و سینه‌تان اسپری کنید تا توجهات را به سمت خودتان جلب کنید.

 

امتحان کنید
اگر با زدن عطر روی پوستتان راحت هستید، آن را امتحان کنید. مقدار کمی روی مچ دست یا پشت گردن و گوشهایتان معمولا کافی است. کامیل گوتال از عطر فروشی معروف Annick Goutal در پاریس می‌گوید: اما اگر ماجراجویی بیشتری می‌خواهید و دوست دارید قسمت‌های دیگر بدنتان را امتحان کنید، پشت زانوها، و کمرتان نیز جاهای خوبی هستند.

 

فراموش نشوید
امیلی کاپر من، متخصص عطری که در پشت صحنه‌ی تولید طیف‌های عطر برای کمپانی‌های مختلفی مانند Lalique, Paco Rabanne و Ferrari فعالیت می‌کند می‌گوید: یک مرد باید جایی که می‌خواهد بوسیده شود را عطر بزند. روش دیگر، زدن عطر روی پیراهن یا شال گردن است. او می‌افزاید: این‌ها چیزهایی هستند که ممکن است توسط یک مرد جا گذاشته شوند، در اینصورت او هیچ وقت فراموش نخواهند شد.

 

روی مو
موها نیز یک جایگزین عالی دیگر بجای پوست است. آزی گلاسر، طراح عطری که در پشت صحنه «رایحه‌هایی مخصوص همه» از Agent Provocateur تا Alexander McQueen فعالیت می‌کند، می‌گوید: اگر مردان موی زیادی داشته باشند یا بخصوص موهایشان بلند باشد، باید به موهایشان نیز عطر بزنند.

 

هرچه کمتر، بهتر
آخرین نکته، اما مطمئنا نه کم اهمیت ترین آنها، این است که به مقدار محدود از آن استفاده کنید. ماتلید لوران از Cartier می‌گوید: مردان باید همیشه به شیوه‌ی کاملا کنترل شده‌ای عطر بزنند. هرگز بیش از حد عطر نزنید، حتی اگر عطرتان یک عطر فوق العاده باشد. اگر عطرتان بیش از حد شدید باشد، مردم از آن متنفر خواهند شد. بنابراین اگر عطرهای قوی و پر انرژی دوست دارید (و این مساله هیچ عیبی هم ندارد)، فقط یک اسپری کوچک بزنید، نه ۳ یا ۴ اسپری.