پارس ناز پورتال

تصاویر بازیگران و اخبار چهره ها در اینستاگرام (269)

تصاویر بازیگران و اخبار چهره ها در اینستاگرام (269)

تصاویر بازیگران و اخبار چهره ها در اینستاگرام «269»

آخرین عکس های بازیگران و ستاره هاي سرشناس ایرانی در اینستاگرام را می‌توانید در آلبوم زیر دیدن نمایید و از دیدن انها لذت ببرید.

 

شروع می‌کنیم با عکس یادگاری امید زندگانی بازیگر و مجری مفید سینما و تلویزیون در یک جشن خیریه، در کنار یک آقا پسر گل که یکی از عزیزان تحت تکلف همین موسسه اي هست که بانی این جشن خیریه بوده هست.
تصاویر بازیگران و اخبار چهره ها در اینستاگرام (269)باز هم عمل خیر و باز هم علی کریمی و مهتاب کرامتی که به صورت گسترده و همۀ جایی در این فعالیت هاي خیرخواهانه حضور دارند. امیدواریم همۀ وقت} سلامت باشند و این اقداماتشان بی پاسخ نماند که نخواهد ماند.
تصاویر بازیگران و اخبار چهره ها در اینستاگرام (269)هومن برق نورد و همسرش در کنار رضا پاپی یکی از مفید هاي تئاتر کمدی، پس از تماشای نمایش وی و گروهش.
تصاویر بازیگران و اخبار چهره ها در اینستاگرام (269)شبنم قلیخانی با این پست تولد خواهر عزیزش شیدا خانم را تبریک گفت.
تصاویر بازیگران و اخبار چهره ها در اینستاگرام (269)چهارچرخ سواری سلین خانم و بابا بهداد در سواحل شمال
تصاویر بازیگران و اخبار چهره ها در اینستاگرام (269)خود شاهد احمدلو هم باورش نمیشد یک روز عکس او در کنار همسرش را در مطلبمان کار کنیم.
تصاویر بازیگران و اخبار چهره ها در اینستاگرام (269)خلوت پدر و پسری ارژنگ امیرفضلی و پدر هنرمندش حسین امیرفضلی که یکی از مفید هاي تئاتر و رادیو در دهه چهل و پنجاه بود. روحش خوشحال و یادش گرامی.
تصاویر بازیگران و اخبار چهره ها در اینستاگرام (269)سپیده خداوردی در کنار یک جام مناسب برای روزه داران ایرانی که در سحری و افطار خود را با آن سیراب کنند.
تصاویر بازیگران و اخبار چهره ها در اینستاگرام (269)خودتان وخامت وضعیت را مشاهده نمایید که کار به کجا کشیده که باعث شده عکسی نه عمده معتبر از یک صفحه غیر رسمی و مربوط به زمستان سال قبل که علی انصاریان آن را لایک کرده را در آلبوم قرار دادیم.
تصاویر بازیگران و اخبار چهره ها در اینستاگرام (269)سلفی مه لقا باقری و سروش جمشیدی، زوج پیروز و محبوب آلبوم دورهمی که قصه آن هم به سر رسید.
تصاویر بازیگران و اخبار چهره ها در اینستاگرام (269)بهمن هاشمی طوری نوشته “افتخاری دیگر” که در ابتدا خیال می کنی ایران به جام جهانی صعود کرده! از این عکس می توان برای تدریس و تفهیم دقیق عبارات “شعف” و “استیصال” در مدارس بهره گیری کرد. درضمن بهمن جان، صالح علا درست هست، نه اعلا!
تصاویر بازیگران و اخبار چهره ها در اینستاگرام (269)سلفی ساناز میرشاهی و ترلان پروانه دو بازیگر نوجوان در پشت صحنه کار جدیدشان. چهره خانم میرشاهی تلفیقی از بهاره افشاری و پریناز ایزدیار هست.
تصاویر بازیگران و اخبار چهره ها در اینستاگرام (269)علی جان برای این سبک بازی ها نیازی به سخت افزار نبود و با همان نرم افزار تا 120 گونه نادر جانوری را هم میشد عملی کرد.
تصاویر بازیگران و اخبار چهره ها در اینستاگرام (269)حنیف عمران زاده، اشوان، امید دنیا و سایر دوستان در یک دورهمی فوتبالی. امید به آرش میراحمدی هم اشاره کرده که ما هر چه گشتیم وی را پیدا نکردیم. احتمالاً پشت دوربین داشته این عکس را از دوستان میگرفته هست.
تصاویر بازیگران و اخبار چهره ها در اینستاگرام (269)بهرام افشاریِ فوکوس، در کنار هادی کاظمیِ فلو و احمد مهرانفرِ خیلی فلو!
تصاویر بازیگران و اخبار چهره ها در اینستاگرام (269)سیاوش خیرابی؛ نخستین انسانی که توانست در زیر آب، رپ بخواند.
تصاویر بازیگران و اخبار چهره ها در اینستاگرام (269)پست عجیب رضا توکلی. یکی از مبهم ترین پست هایي که تا به حال در اینستاگرام آپلود شده هست. تنها چیزی که قابل تشخیص هست، عکس کاریکاتورایز شده ي خودش و باران کوثری هست.
تصاویر بازیگران و اخبار چهره ها در اینستاگرام (269)مصطفی زمانی، ترانه علیدوستی و دوست عزیزشان در پشت صحنه شهرزاد 2. گرچه ترانه این روز ها در ژاپن به سر می‌برد که احتمالاً در مرخصی و یا تعطیلات بین کاری میباشند. شاید هم کار را بخاطر سفر ترانه تعطیل کرده اند!
تصاویر بازیگران و اخبار چهره ها در اینستاگرام (269)نخیر.. این قصه سر دراز دارد :»»» آرزوی صبر داریم برای جناب رئیسیِ عزیز، تولیت محترم آستان قدس رضوی. هم بخاطر مصیبت وارده به خانواده محترمشان، و هم بخاطر بلای خانمان سوزی که شاهدش هستید!
تصاویر بازیگران و اخبار چهره ها در اینستاگرام (269)تتلو پس از خداحافظی اش در بالا، این بوس را روانه ما کرد و عازم تمرینات تیم ملی فوتبال روسیه شد.
تصاویر بازیگران و اخبار چهره ها در اینستاگرام (269)استقبال ویژه رئیس جمهور روسیه از استاد.
تصاویر بازیگران و اخبار چهره ها در اینستاگرام (269)مریم کاویانی و اکبر عبدی و همکارشان در یک مراسم افطاری. هیچگاه فکر نمی‌کردیم که وعده مقدس افطاری هم به یکی از نماد هاي تجملگرایی و پز در جامعه تبدیل شود. گرچه این پدیده اخیر نیست ولی خب شدتش سال به سال اکثر می‌شود.
تصاویر بازیگران و اخبار چهره ها در اینستاگرام (269)امیرحسین مدرس عکسی از خود در تست گریم یک سریال به اشتراک گذاشته هست. سریال که به گفته ي امیرحسین به سرانجام نرسید. خود جناب مدرس به کاراکترِ این گریم اشاره اي نکرده ولی می‌توان حدس زد که مربوط به مرحوم حاج احمد آقا خمینی «ره» باشد.تصاویر بازیگران و اخبار چهره ها در اینستاگرام (269)سلفی صمیمانه حمید خان جبلی و مانی نوری در جایی که به آن اشاره اي نشده هست.
تصاویر بازیگران و اخبار چهره ها در اینستاگرام (269)هومن سیدی و یک جمله سنگین که زمان می برد پس از شنیدن آن کمر راست کنیم.
تصاویر بازیگران و اخبار چهره ها در اینستاگرام (269)ما به جهنم، خودِ کامبیز از این نقش هاي تکراری خسته نشده هست؟! تا کِي قرار هست لات و داش مشتی باشد؟!
تصاویر بازیگران و اخبار چهره ها در اینستاگرام (269)مائده خانم طهماسبی میباشند، از آن پست هاي “صرفا جهتِ پر کردن مقاله”.
تصاویر بازیگران و اخبار چهره ها در اینستاگرام (269)سلفی دورهمی اي ها در روز پایانی فیلم برداری آن. آرزوی موفقیت داریم برای این تیم پیروز، مخصوصاً مهران خان مدیری.
تصاویر بازیگران و اخبار چهره ها در اینستاگرام (269)یغما جان پیش از به نمایش کشاندن قیلوله تان، یک دستمال خیس به دیوار میکشیدید تا چرک دیوار انقدر توی ذوق نخورد.
تصاویر بازیگران و اخبار چهره ها در اینستاگرام (269)بدن علی انصاریان دیگر بیش از این نمی‌کشد.
تصاویر بازیگران و اخبار چهره ها در اینستاگرام (269)خب سحر خانم الآن تکلیف چیست؟ بگشاییم یا بریندیم؟!
تصاویر بازیگران و اخبار چهره ها در اینستاگرام (269)قاب خانوادگی جالب مهناز افشار، مربوط به زمستان سال قبل.
تصاویر بازیگران و اخبار چهره ها در اینستاگرام (269)شما حمید هستی. هنرمندی مفید از خطه آبادان.
تصاویر بازیگران و اخبار چهره ها در اینستاگرام (269)گویا بهنوش بختیاری بیش از حد تحت تاثیر رفیق صمیمی اش بهاره رهنما قرار گرفته هست و در بحث هاي غیر هنری هم ایشان را الگو قرار داده!
تصاویر بازیگران و اخبار چهره ها در اینستاگرام (269)دقیقاً یک سال پیش بود که قوی زیبای موسیقی ایران، آخرین آکورد خود را نواخت و با دلی پر از همهمه نامردان صبح، مرد تنهای شب رفت و ابدی شد. روح حبیبِ نازنین خوشحال. ممنون از همراهیتان در این روز هاي بی سوژگی. به امید خدا در روزهای آینده با دست پر باز خواهیم گشت. تا فردا یا حق.تصاویر بازیگران و اخبار چهره ها در اینستاگرام (269)

 

مطالب مرتبط :

بازیگران و ستاره های ایرانی و خبرهای داغ «268»

عکس های بازیگران و افراد سرشناس ایران «267»

عکس های بازیگران و ستاره ها «266»

عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز «265»

عکس های بازیگران سرشناس و چهره ها «264»

عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام «263»