پارس ناز پورتال

تظاهرات دختران جوان فاحشه در کشور فرانسه +عکس

مجموعه : مجله خبری روز
تظاهرات دختران جوان فاحشه در کشور فرانسه +عکس

تظاهرات دختران جوان فاحشه در کشور فرانسه

زنان و دختران فاحشه در کشور فرانسه به خیابان ها آمدند تا به قانون منع پرداخت پول برای رابطه جنسی اعتراض کنند چون کار و کاسبی آنها را به هم خواهد ریخت. تظاهرات زنان فاحشه در فرانسه به علت عکس قانون ممنوعیت پرداخت پول برای خدمات جنسی در شهر پاریس صورت گرفت!!

 

در این قانون مردم نباید برای برقراری رابطه جنسی به کسی پول پرداخت کنند و اینکار جرم تلقی می‌ شود. با تصویب این قانون زنان روسپی فرانسه به خیابانها ریختند و به این قانون اعتراض کردند و معتقدند که ما درامد دیگری نداریم..!!!

تظاهرات دختران جوان فاحشه در کشور فرانسه +عکس

د فرانسه قانونی تصویب شده هست به نام ممنوعیت پرداخت پول برای خدمات جنسی که کسی حق ندارد برای برقراری رابطه جنسی پول پرداخت کند.این قانون خشم زنان روسپی فرانسه را برانگیخت و همزمان با تصویب این قانون در خیابان هاي پاریس دست به اعتراض زدند.

 

این زنان که شغل خود را خدمات جنسی می‌ دانند معتقدند که انها هم کارگر محسوب میشوند که از طریق تن فروشی کسب درامد میکنند! فرانسه به علت تورم چندان اقتصادی تعداد زیادی از زنان این کشور را به تن فروشی وا داشته هست اغلب زنان تظاهرکننده دختران جوان میباشند اما تعدادی از مردان نیز آنها را همراهی می‌ کردند.

تظاهرات دختران جوان فاحشه در کشور فرانسه +عکس

تظاهرات زنان فاحشه در فرانسه

 

بر زمینه قانون ممنوعیت پرداخت پول برای خدمات جنسی مردانی که ارتباط جنسی با زنان روسپی برقرار می کنند باید مبلغ ۳۷۵۰ یورو جریمه پرداخت کنند.منتقدان میگویند که این قانون به جای جرم‌انگاری اقدام زنان روسپی اقدام مردانی که برای بهره گیری از خدمات جنسی آنها مراجعه میکنند را جرم‌ انگاری کرده هست.

 

تظاهرکنندگان پلاکاردهایی در دست داشتند که بر روی آنها نوشته شده بود جرایم مالی را متوقف کنید به تجاوزکاران ایدز سرکوب جنسی و دورویی بپردازید و به مشتریان ما کاری نداشته باشید.بعضی از تظاهرکنندگان با پوشیدن نقاب‌هاي سفید و سیاه پلاکاردهایی را بلند کرده بودند که بر روی آنها نوشته شده بود فعالیت جنسی هم یک شغل هست.

تظاهرات دختران جوان فاحشه در کشور فرانسه +عکس

 به گزارش پارس ناز بر زمینه قانون جدید در فرانسه ارتباط جنسی مقابل دریافت پول ارائه خدمات جنسی و اداره مراکز ارائه‌کننده زنان روسپی جرم هست و مجازات در پی دارد. این قانون سال قبل تصویب شد و تا پیش از آن جرم نبود. در فرانسه همین طور آزار زنان با انگیزه جنسی جرم هست.

 

پیش از این قوانینی در بریتانیا و سوئد تصویب شده بود که بر زمینه آنها ترغیب زنان برای برقراری روابط جنسی و همین طور خریداری خدمات جنسی زنان روسپی جرم شناخته می‌شد. فرانسه اخیرا با تصویب قانون مشابهی به این دو کشور پیوست.

تظاهرات دختران جوان فاحشه در کشور فرانسه +عکس

بر زمینه این قانون که مورد اعتراض زنان روسپی و مشتریان آنها قرار گرفته هست خود زنانی که بدن خود را مورد معامله قرار میدهند مجرم نیستند و مجازاتی برای آنها در نظر گرفته نشده هست اما مردانی که برای دریافت خدمات جنسی به آنها مراجعه کنند مرتکب جرم شده‌اند و با پرداخت جریمه مجازات می شوند.

 

دانمارک اولین کشور اروپایی بود که پرداخت پول برای خدمات جنسی را ممنوع اعلام کرده بود.در پاریس محله‌اي وجود دارد که در آن زنان روسپی خود را عرضه می کنند. از زمان تصویب قانون جدید، مراجعه مردان به این محله کمتر شده هست.