پارس ناز پورتال

تفکر همه مردان درباره اندازه آلت تناسلی

مجموعه : حذف شده است
تفکر همه مردان درباره اندازه آلت تناسلی

تفکر همه مردان درباره اندازه آلت تناسلی 

تقریباً همه ی مردان فکر می کنند اندازه آلت تناسلی انها کوچک اسـت و قد کوتاهی دارد,در صورتیکه اینطور نیست و باید بفهمیم این تفکر از کجا منشاء می‌گیرد. پژوهشگران می گویند این تجارت عظیم کـه در تمام دنیا رونق دارد فقط بر پایه باورهای نادرست و نگرانی مردان از احتمال غیر طبیعی بودن آلت جنسیشان بنا شده اسـت.

 

دانشمندان کینگز کالج لندن با همکاری نظام بهداشت و درمان بریتانیا «NHS» با بررسی بیش از ۲۰ مطالعه کـه بر روی بیش از ۱۵ هزار مرد در سنین مختلف «۱۷ تا ۹۱ سال» ودر مناطق مختلف دنیا «اروپا، آفریقا، کشور آمریکا و آسیا، از جمله در ایران» انجام شده، سعی کردند متوسط اندازه آلت تناسلی در مردان را مشخص کنند. نتایج این پژوهش بـه تازگی در نشریه بین المللی ارولوژی بریتانیا منتشر شده اسـت.

 

پزشک دیوید ویل، نویسنده اصلی این تحقیق می گوید: «عقیده داریم نموداری کـه تهیه کرده‌ایم بـه پزشکان کمک می کند تا بـه اکثر مردان خاطرجمعی خاطر بدهیم اندازه آلت تناسلیشان طبیعی اسـت.»بر اساس این تحقیق متوسط طول آلت تناسلی مردانه پیش از برانگیختگی ۹/۱۶ سانتی متر و متوسط محیط آن ۹/۳۱ سانتی متر اسـت. در حالت برانگیختگی نیز، متوسط طول ۱۳/۱۲ و متوسط محیط آن ۱۱/۶۶ سانتی متر اسـت.

 

این محققان برای نخستین بار نموداری ارائه کرده‌اند کـه هم طول و هم محیط را درنظر گرفته و افراد میتوانند خودرا با مردان دیگر مقایسه کنند و دریابند کـه در قیاس با دیگران در کجای طیف طبیعی قرار میگیرند.بررسی مذکور نشان می دهد کـه تنها ۲/۲۸ درصد مردان دچار کوچکی یا بزرگی غیر طبیعی آلت تناسلی هستند.

 

دراین تحقیق هم چنین نشانه‌اي مبنی بر نقش داشتن نژاد یا ملیت در اندازه آلت تناسلی پیدا نشد. علاوه بر این، ارتباطی هم بین اندازه آلت تناسلی با اندازه پا «نمره کفش»، طول انگشت سبابه، اندازه بیضه‌ها و سن یافت نشد

 

بزرگ کردن آلت تناسلی مردانه

در تمام دنیا گروهی از مردان، نگران اندازه آلت تناسلی خود هستند و حتی ممکن اسـت از «اضطراب یا سندرم کوچک بودن آلت تناسلی» رنج ببرند. منشا این اضطراب در اکثریت قریب بـه اتفاق موارد باورهای غلطی اسـت کـه میان ناآگاهان و عوام شیوع دارد؛ باورهایی مثل این کـه اندازه آلت بـه مردانگی، قدرت باروری یا توانایی جنسی ربط دارد یا این کـه اگر آلت تناسلی کوچک باشد، باعث نارضایتی شریک جنسی میشود.

 

تبلیغاتی کـه برای بزرگ کردن آلت تناسلی می شود بـه مردان استفاده از روش‌هاي غیر جراحی «قرص، لوسیون، لوله خلاء، وسایل و روش هاي کشش» را توصیه میکند کـه درباره تاثیر این روش‌ها کوچکترین مدرک علمی وجود ندارد و چنین راهکارهایی از نظر طبی بی‌اعتبار اسـت.

 

یکی از روش‌هاي جراحی عبارت اسـت از افزایش قطر با تزریق چربی قسمت دیگری ازبدن بـه آلت تناسلی؛ اما بررسی وضعیت مردانی کـه از این روش استفاده کرده‌اند نشان میدهد کـه بـه مرور زمان با جذب چربی، اندازه آلت بـه حالت قبل بر می گردد و علاوه بر این، روش جراحی عوارضی مثل بدشکلی و زخم و عفونت نیز بـه همراه دارد.

 

بـه گفته پروفسور وایلی در رابطه جنسی برای زنان، رمانتیک بودن «رفتار عاشقانه داشتن»، نرمخویی و ملایمت، توجه بـه خواسته‌ها و نیاز‌ها بسیار بیشتر از اندازه آلت تناسلی اهمیت دارد.در جراحی افزایش طول، لیگامانی راکه آلت رابه استخوان شرمگاهی وصل میکند قطع می کنند و با یک پیوند پوستی طول آلت را اضافه می کنند

 

اما این روش تاثیری بر اندازه آلت در حالت برانگیختگی ندارد و ممکن اسـت حتی باعث دشواری در برقراری رابطه جنسی شود

 

مردانی با تفکرات نادرست:
اندازه آلت و رضایت شریک جنسی
تحقیقات مختلف در باره رابطه اندازه آلت تناسلی و رضایت شریک جنسی، تقریباً همگی بـه این نتیجه رسید‌ه‌اند کـه چنین ارتباطی وجود ندارد و تاثیر اندازه آلت در رضایت جنسی چندان زیاد نیست.سال گذشته تحقیقی منتشر شد کـه نشان داده بود طول آلت تناسلی مردانه در جذابیت آن‌ها برای زنان اثر دارد.

 

این تحقیق در سطح وسیع بخصوص از طرف کسانی کـه در کار افزایش طول آلت مردانه هستند بعنوان دلیل علمی منتشر شد، اما تحقیق مذکور فقط بر روی ۱۰۵ زن استرالیایی انجام شده بودو مردانی کـه این زنان جذابیتشان را محاسبه کرده بودند، شخصیت‌هاي ویدئوهای کامپیوتری بودند! این تحقیق را مراجع معتبر فاقد معیار هـای علمی لازم محاسبه کردند.

 

پروفسور کوان وایلی متخصص سلامت جنسی در دانشگاه شفیلد میگوید: «شاید برای بعضی مردان عجیب باشد اما بیشتر زنان علاقه‌اي بـه اندازه آلت مردان ندارند و این موضوع در تحقیقات متعدد نشان داده شده اسـت.»بـه گفته پروفسور وایلی در رابطه جنسی برای زنان، رمانتیک بودن، نرمخویی و ملایمت، توجه بـه خواسته‌ها و نیاز‌ها بسیار بیشتر از اندازه آلت تناسلی اهمیت دارد.

 

تحقیقی کـه خود پروفسور وایلی انجام داده نیز نشان می دهد کـه بیش از ۸۵ درصد زنان از اندازه آلت تناسلی شریک جنسیشان رضایت دارند

 

توصیه‌هاي علمی بـه مردان نگران
بـه مردانی کـه این موضوع اسباب نگرانیشان اسـت یا بـه آن اهمیت میدهند چند توصیه ساده میتوان کرد:

 

* هر مرد، از زاویه‌اي منحصر بـه فرد یعنی از بالا عضو جنسی خودرا می بیند و این باعث می شود کـه آن عضو، کوچک‌تر از اندازه واقعی بنظر بیاید، بخصوص وقتی فرد خودرا با دیگران مقایسه کند. نگاه کردن در آینه محاسبه درست‌تری بـه دست می دهد.

 

* جلوی چاقی شکمی خودرا بگیرید؛ چون باعث میشود اندازه عضو جنسی کوچک بنظر بیاید.

 

* سرانجام این کـه شخصیت، رفتار و آگاهی مردان از رابطه جنسی و داشتن یک رابطه عاطفی و محکم با شریک جنسی کلید رابطه جنسی مطلوب اسـت؛ بجای بزرگ کردن عضو جنسی می توان بـه رشد شخصیت و رفتار جنسی توجه نشان داد.

 

زیباجو