پارس ناز پورتال

تیلور سویفت و دوست پسر جدیدش در انظار عمومی

تیلور سویفت و دوست پسر جدیدش در انظار عمومی

تیلور سویفت و دوست پسر جدیدش در انظار عمومی 

تیلور سویفت خواننده سبک کانتری که بسیار پرطرفدار هست همراه با دوست پسر جدیدش در خیابان ظاهر شدند که طبق متداول عکاس ها به سوی آنان رفتند. تیلور سوئیفت و جو آلوین پس از شایعات زیادی که پیرامون آن دووجود داشت برای نخستین بار در ماه ژوئن در ایالت نشویل ، تنسی باهم دیده شدند.

 

به گزارش پارس ناز ولی هرگز نه در مورد این موضوع صحبت کرده و نه باهم دیده می‌شدند.حالا پس از گذشت شش ماه ازآن تاریخ برای نخستین بار تیلور و نامزد جدیدش جو آلوین در حالیکه دست یک دیگر را گرفته بودند در خیابان هاي نیویورک سیتی دیدن شدند.

تیلور سویفت و دوست پسر جدیدش در انظار عمومیتیلور سوئیفت و نامزد جدیدش جو آلوین پس از اجرای کنسرت جینگل بالحضور عمومی این زوج در نیویورک درست پس از اجرای تیلور سوئیفت در کنسرت سالانهجینگل بال رخداد افتاده هست.

 

تیلور ۲۷ ساله و خواننده مجموعه اخیر “Reputation” با یک پالتو چند رنگ زرد ، آبی ، قرمز ومشکی خودرا در هوای سرد نیویورک گرم نگه داشته بودو مانیکور قرمز و سبز او نیز هماهنگیجالبی با تیپ او داشت.

تیلور سویفت و دوست پسر جدیدش در انظار عمومیحضور عمومی تیلور سوئیفت و نامزد جدیدش

 

جو مدل و بازیگر ۲۶ ساله بریتانیایی نیز تیپ اسپرتی متشکل از یک ژاکت و سوئیشرت مشکیپوشیده بود که آنرا یک شلوار جین ست کرده بود.تیلور سوئیفت مدت ها بود خودرا از عموم و دوربین خبرنگاران مخفی نگه داشته بود ولی ماهگذشته برای انتشار و معرفی مجموعه اخیر خود به اسم “Reputation” مجدد در شبکه هاي اجتماعیو … دیده شد.

تیلور سویفت و دوست پسر جدیدش در انظار عمومیگفته میشود این سوپراستار پس از رسیدن به نیویورک به همراه جو آلوین ، خودش گذشته از شروعکنسرت ، یک جشن خصوصی در مدیسون اسکوئر گاردن « سالن بزرگی در منهتن- نیویورک»داشته هست.

 

طبق گفته منبع نزدیکی به مجله “یو اس ویکلی” ، تیلور و جو بسیار یک دیگر را دوست دارند واضافه کرده آن ها از ورزش ، مشاهده کردن فیلم و گپ و گفت و گو با دوستانشان لذت میبرند.همینطور افزوده تماس آن ها “حقیقی ” و “بسیار جدی” هست.

تیلور سویفت و دوست پسر جدیدش در انظار عمومیدیدن شدن بسیار علنی تیلور سوئیفت و نامزد جدیدش
تیلور سویفت و دوست پسر جدیدش در انظار عمومیاخبار مرتبط به این دو ، نخستین بار از طریق خبر گذاری The Sun در ماه مه گزارش شد و گفتند آنهاماه هاست تماس خودرا مخفی نگه داشته اند. در ماه ژوئن آن دو در حین صرف قهوه دریک بالکندر نشویل دیده شدند.یک ماه بعد در حالی‌که سعی میکردند خودرا با ژاکت کلاه دار پوشانده و خودرا مخفی کنند،در نیویورک دیده شدند و این نخستین بار هست که به صورت علنی و بدون سعی در ناشناس بودندر خیابان با یک دیگر قدم می زدند.