پارس ناز پورتال

جدایی یکتا ناصر از همسرش منوچهر هادی + عکس

مجموعه : اخبار سینما
جدایی یکتا ناصر از همسرش منوچهر هادی + عکس

جدایی یکتا ناصر از همسرش منوچهر هادی 

جدایی یکتا ناصر از همسرش منوچهر هادی در میان پربیننده ترین اخبار فضای مجازی قرار گرفته اسـت. این زوج حدود 2 سال اسـت کـه از هم طلاق گرفته اند، اما یکتا ناصر بتازگی این موضوع رابه طور رسمی اعلام کرده اسـت. تعداد زیادی از کاربران بـه پیج اینستاگرام یکتا ناصر هجوم بوده و هزاران کامنت برای او ارسال کرده اند. مـا در ادامه بـه بررسی ماجرای طلاق یکتا ناصر و منوچهر هادی میپردازیم.

 

چند وقت پیش استوری عجیب یکتا ناصر بازیگر و همسر منوچهر هادی کارگردان حواشی زیادی بـه وجود آورد و شایعه جدایی این زوج را بر سرزبان ها انداخت و واکنش منوچهر هادی بـه این استوری، شایعه ها را قوت بخشید. پس ازآن یکتا ناصر پستی اینستاگرامی گذاشت و از رفتن حرف زد. کانال هاي یوتیوبی هم شایعه هاي زیادی را منتشر کرده بودند.

 

شایعه جدایی این زوج پس از پخش ویدیوی تولد آقای کارگردان و جمله خاص خانم بازیگر کـه گفته بود «برای پدر سوفیا بهترین آرزو را دارم» داغ شده بود. خانم یکتا در نوجوانی بـه بازیگری علاقمند شد و بـه چند دفتر سینمایی مراجعه کرده ودر تست انتخاب بازیگر شرکت کرد؛ او در نهایت برای بازی در سریال گلهای کاغذی انتخاب شد.

 

علت جدایی یکتا ناصر از همسرش

خانم یکتا ناصر بازیگر سینما در تازه ترین گفتگوی تصویری، خبر جدایی اش از منوچهر هادی کارگردان سینما راکه اخیرا جنجالی شده بود، تایید کرد. شایعه جدایی یکتا ناصر و منوچهر هادی، مدت هاست کـه در فضای مجازی مطرح میشود. ولی تا بـه امروز هیچ یک از انها، این خبر را تایید یا تکذیب نکرده بودند. اما در نهایت یکتا ناصر در برنامه فیلم امروز اعلام کرد کـه از منوچهر هادی جدا شده اسـت.

جدایی یکتا ناصر از همسرش منوچهر هادی 

ناصر دراین برنامه میگوید: «مـن تا زمانی همسر منوچهر هادی بودم، دراین یکسال و اندی کـه از منوچهر هادی جدا شده ام سعی بر این داشتیم کـه این موضوع را نگوییم و آخرین فیلممان حدود هشت صبح بود.» او هم چنین اضافه کرد: مـن سعی میکردم دراین باره حرفی نزنم. در واقع خسته شده بودم چون همه ی در سینما مرا بـه چشم همسر منوچهر هادی میدیدند.

یکتا ناصر و منوچهر هادی 

انها حتی نمی‌خواستند برای سپردن نقشی بـه مـن اعتماد کنند. مـن بـه هرحال قبل از ازدواج با آقای هادی هم در سینما بودم بازیگر بودم و …» باید بگوییم کـه یکتا ناصر در اسفند ۱۳۹۴ وقتی ۳۷ ساله بود با منوچهر هادی ۴۱ ساله ازدواج کرد. آشنایی این دو با فیلم یکی می‌خواد باهات حرف بزنه از سال ۱۳۹۰ شروع شد. ثمره این زندگی یک دختر بـه نام سوفیا متولد آذر ۱۳۹۵ می باشد.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی یکتا ناصر و همسرش + عکس های یکتا ناصر + مصاحبه و اینستاگرام

 

یکتا ناصر کیست؟

یکتا متولد آبان ۱۳۵۷ در تهران اسـت. او در دبیرستان رشته‌ي تجربی را گذرانده ودر دانشگاه رشته‌ي تحصیلی‌اش مهندسی محیط زیست بوده اسـت. بـه گفته‌ي خودش آدم تنبلی بوده و برای بدست آوردن هر آنچه کـه دوست می‌داشته بـه کمک شانس روی آورده و بهمین خاطر خیلی برای بازیگری تلاش نکرده اسـت.

یکتا ناصر و دخترش

پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار اسـت. فرزند دوم خانواده اسـت و یک خواهر بزرگ‌تر بـه نام نیکتا و یک برادر کوچک تر از خود دارد. هم چنین این بازیگر، همسر سابق منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینمای کشور ایران بود. و این زوج صاحب فرزندی بـه نام سوفیا هستند. او در مورد حس مادری‌اش گفته اسـت: مادر بودن خيلي سخته ولی خيلي جذاب و لذت بخشه.

طلاق یکتا ناصر

هنگامیکه سرِ کار هستم فیلم و عکس هاي سوفیا را میبینم و حس هاي جدیدی را تجربه میکنم. خيلي بـه زندگی امیدوار شدم. و خيلي بیشتر تلاش می‌کنم از خودم مراقبت کنم بخاطرِ دخترم. کلا جون دوست تر شدم. تلاش می‌کنم اتفاقی برام نیفته کـه دخترم بخواد سختی بکشه. یا احیانا بخواد مـن و از دست بده. مثل تمامی پدر و مادرهای دیگه دوست دارم دخترم بهترین چیزها را تـو زندگی تجربه کنه.

 

بیشتر بخوانید: علت طلاق پژمان بازغی و مستانه مهاجر تدوینگر سینما

 

یکتا ناصر چگونه معروف شد؟

او از سال ۷۴ فعالیت هنری خودش را آغاز کرد ودر سال ۷۵ در حالی‌کـه فقط ۱۸ سال داشت برای اولین بار مقابل دوربین رفت ودر کار تلویزیونی گل‌هاي کاغذی ایفای نقش کرد. در بیوگرافی یکتا ناصر آمده اسـت: درسال ۷۶ کـه مسیر و سلیقه‌ي سینمای کشور ایران تغییر کرد و بـه سمت جوانگرایی و جوان پسندی رفت، یکتا کـه از قبل زمینه‌ي حضور در سینما را داشت ترجیح داد بـه درس‌هاي دانشگاه بپردارد.

حواشی یکتا ناصر

دراین سالها موجی از جوانان بـه صورت فراگیر وارد سینما شدند و آن‌هایي کـه استعداد داشتند خودرا نشان دادند و آن‌هایي هم کـه استعداد نداشتند این فرصت را بدست آوردند تا در چند پروژه خوب خودرا مطرح کنند. اما دراین میان تنها کارهایی برای یکتا پیش آمد کـه خیلی باعث در میان گذاشتن این هنرمند نشد و این روند کار تا سال ۷۹ ادامه داشت.

 

بیشتر بخوانید: خیانت شوهر ناتالی پورتمن بازیگر زن معروف و جدایی آنها + عکس

 

بیوگرافی منوچهر هادی همسر سابق یکتا ناصر

منوچهر هادی درسال ۱۳۵۱ در تهران بدنیا آمد. او درسال ۱۳۶۳ در جنگ ایران و عراق پدرش را از دست داد و پس از دریافت دیپلم در رشته الکتروتکنیک پا بـه عرصه هنر گذاشت. سپس تجربه‌هایي چون بازیگری، دستیاری کارگردان و تدارک را از سر گذراند. وی در اسفند ۹۴ با یکتا ناصر ازدواج کرد و الان صاحب یک دختر بـه نام سوفیا اسـت.

طلاق یکتا ناصر و منوچهر هادی 

«مـن سالوادور نیستم» ساخته منوچهر هادی اسـت. در ادامه فیلم برداری فیلم سینمایی «آی آم نات سالوادور » «مـن سالوادور نیستم» بـه کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی مشترک سید امیر پروین حسینی و منصور سهراب پور در کشور برزیل، ریوالدو بازیکن هافبک، مهاجم تیمِ ملی فوتبال برزیل در چند سال گذشته و بهترین بازیکن سال جهان درسال ١٩٩٩ بـه جمع بازیگران فیلم اضافه شد.