پارس ناز پورتال

جدیدترین و زیباترین مدلهای گچبری و ابزار پیش ساخته

جدیدترین و زیباترین مدلهای گچبری و ابزار پیش ساخته

امروزه برای تغییر دکوراسیون داخلی منازل از روش های مختلفی استفاده می کنند. این طراحی ها شامل دکوراسیون دیواری، مبلمان رنگی، کفپوش ها می باشد. معمولا بیشتر افراد دوست دارند که یک سقف و خاص برای فضای خانه خود داشته باشند. به همین خاطر ما قصد داریم که در این مطلب شما را با جدیدترین مدلهای گچبری سقف پذیرایی و آشپزخانه آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

جدیدترین و زیباترین مدلهای گچبری و ابزار پیش ساخته

در عصر امروز بیشتر مردم برای زیباتر شدن سقف پذیرایی از سقف های کاذب و یا کناف استفاده می کنند. شما میتوانید با استفاده از تکنیک های سنتی و مدرن سقف های کاذب را نصب کنید و زیبایی را در منزل خود بیشتر کنید.

 

همینطور مدل گچبری سقف نیز در زیبایی آن بسیار موثر می باشد. گچبری از قدیم تا به امروز در انواع مختلفی به کار گرفته می شود. بهتر است بدانید که یکی از مهم‌ترین بخش‌های منزل شما اتاق پذیرایی می باشد. به همین خاطر بایستی برای گچبری سقف پذیرایی بهترین سلیقه را به خرج دهید.

 

گچبری ساده و شیک برای سقف پذیرایی

 

جدیدترین نوع گچبری سقف پذیرایی همراه با نورپردازی انجام میشود که این امر موجب می شود زیبایی شکیلی به منزل شما بدهد. آنچه بایستی درباره‌ی گچبری ها بدانید این است که بعضی از گچبری ها می توانند به صورت ثابت باشند یا اینکه از قبل آماده شده باشند و به آسانی در زیر سقف نصب شود.

 

یکی از از مهمترین مواردی که قابل توجه می باشد این است که اندازه و طرح های گچبری در مدل های متنوعی تولید شوند.برای مشاهده نمونه کار ها به لینک https://decartstore.com مراجعه فرمایید.

 

نکته بسیار مهم برای گچبری سقف پذیرایی و آشپزخانه

چنانچه قصد دارید که جدیدترین مدل های گچبری سقف پذیرایی و آشپزخانه را برای منزل خود پیاده کنید به شما توصیه می کنم حتماً از نورپردازی برای زیباتر شدن سقف پذیرایی و آشپزخانه استفاده کنید. چون که نور در گچبری بسیار حائز اهمیت است.

 

زیرسازی کاسه های سقفی گچکاری

یکی از مهمترین مواردی که باید به آن اهمیت دهید زیرسازی کاسه های سقفی می باشد. به وسیله روش های گوناگون میتوان کاسه های سقفی را به بهترین شکل انجام داد.

 

نکات بسیار مهم برای طراحی در زمان اجرای گچبری

 

به منظور اینکه بتوانید گچبری بهتر و زیباتری را برای خانه خود داشته باشید بایستی نکاتی را در نظر داشته باشید. این نکات عبارتند از:

 

نکات بسیار مهم برای طراحی در زمان اجرای گچبری

روش های اجرای گچبری برای سقف پذیرایی

ارتفاع سقف منزل در به وجود آوردن گچبری

 

بایستی حتماً قبل از گچبری ارتفاع سقف را در نظر بگیرید. اگر سقف شما دارای ارتفاع استاندارد یا کوتاه تر می باشد به شما توصیه می‌کنیم که از طرح های بسیار شلوغ و حجیم به هیچ عنوان استفاده نکنید.

جدیدترین و زیباترین مدلهای گچبری و ابزار پیش ساخته

دکوراسیون کلی پذیرایی و اتاق های خواب

طراحی گچبری سقف باید به گونه ای انتخاب شود که با وسایل داخل خانه هماهنگی های لازم را داشته باشد به گونه‌ای که محیط خانه را بسیار زیبا تر جلوه دهد.

 

پرهیز از اضافه کاری ها

یکی دیگر از مواردی که باید در گچبری سقف به آن دقت کنید این است که سبکی را انتخاب کنید که به آسانی بتوانید در بخش های مختلف منزل خود از آن استفاده کنید.

 

احساس آرامش و راحتی

یکی دیگر از نکات مهم در گچبری این است که احساس آرامش و راحتی را به افراد منتقل کند. یکی از نکات مهمی که بایستی برای جدیدترین مدلهای گچبری سقف پذیرایی یا آشپزخانه در نظر داشته باشید، رنگ و طرح گچبری میباشد‌ که آنها را انتخاب می کنید. شما باید حس خوبی نسبت به مدل گچبری که انتخاب میکنید داشته باشید تا آرامش و راحتی بیشتری را برای خود و اعضای خانواده فراهم کنید.

 

دقت در استفاده از رنگ و طراحی

برای به کارگیری از رنگ بایستی از سلیقه ی خود بسیار استفاده کنید. که این مورد باعث میشود حس اصالت در خانه به وجود آید. علاوه بر این مورد به شما توصیه می‌کنیم که از رنگ های استفاده کنید که محیط خانه را دل باز تر و بزرگ تر نشان دهد.

 

ابزار پلی یورتان با گچبری پیش ساخته چه تفاوت هایی دارند

ابزار پلی یورتان جزو محصولات پتروشیمی هستند که توانسته اند در صنعت دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان راه باز کنند. پلی یورتان ها در سال ۱۹۳۷ به وسیله بایر در کشور آلمان کشف شد.

 

یکی از اصلی ترین ویژگی های ابزار پلی اورتان که گروهی از پلیمر ها می باشد این است که بعد از واکنش ساختاری پایدار به وجود می آید. پلی یورتان ها در اشکال گوناگونی قابل تولید هستند. که هر کدام از آنها کاربردی متفاوت دارد.

 

یکی از از پرکاربردترین پلی یورتان ها برای ساخت قطعات پیش ساخته برای گچبری داخل ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به اینکه ساختمان سازی رونق پیدا کرده و همینطور سبک های رومی که امروزه بسیار طرفدار پیدا کرده است،

 

به گچبری داخل ساختمان نیاز است که به وسیله ابزار پلی اورتان و گچبری های پیش ساخته قابل اجرا میباشد. در این مطلب قصد داریم شما را با طرح های مختلف گچبری و همینطور قیمت ابزار پلی اورتان بیشتر آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

 

ویژگی های ابزار پیش ساخته

ابزار های پیش ساخته دارای ویژگی های بسیار زیادی می باشند. در ادامه مختصری از آنها را برای شما شرح خواهیم داد:

 

ابزار پیش ساخته دارای فرم پذیری با جزئیات بسیار بالا می باشد که همین ویژگی موجب می شود طرح و نقش های دکوراتیو بسیار عالی در آن مشخص شوند.

 

یکی دیگر از ویژگی های مهم ابزار پیش ساخته این است که دیر سوز می باشد و در نقطه انبساط و انقباض همانند گچ می باشد.

 

ابزار پیش ساخته پلی یورتان بسیار سبک وزن می باشد.

 

از دیگر ویژگی های ابزارهای پلی اورتان میتوان به این اشاره کرد که به راحتی ترک نمی خورند.

 

دارای سرعت نصب بسیار زیادی دارند.

 

قیمت ابزار های پلی یورتان بسیار مقرون به صرفه می باشد.

 

استفاده از ابزار های پلی اورتان این امکان را به طراحان می دهد که پیش از انجام گچبری طرح مد نظر را دیده و از مناسب بودن آن آن اطمینان حاصل کنند.

 

این ابزارها دارای قابلیت رنگ پذیری و پتینه کاری می باشند.

 

یکی دیگر از ویژگی های مهم ابزار پلی یورتان این است که در مقابل رطوبت و پوسیدگی مقاومت دارد.

 

ابزار های پلی اورتان در محیط های اسیدی و قلیایی نیز مناسب می باشند.

 

از ابزار پلی یورتان میتوان برای سیستم های هالوژن و نور مخفی و… استفاده کرد.

 

از دیگر ویژگی‌های مهم ابزار های پلی اورتان داشتن طول عمر بالا میباشد.

جدیدترین و زیباترین مدلهای گچبری و ابزار پیش ساخته

چرا ابزار پلی یورتان

امروزه افراد و طراحان داخلی گچبری‌ها علاقه بسیار زیادی پیدا کردند و از حق نگذریم این سبک از گچبری ها زیبایی بسیار منحصر به فردی به پروژه می بخشد. ابزارهای مثل ستون و پایه ستون، ابزارهای گلویی و ساده، ابزارهای طرح دار، ابزارهای گل بوته در سقف و دیوار، ابزار پیش ساخته های دور آینه، ابزارهای طرح دار ابزار های شومینه و چندین ابزار دیگر که همه آنها نشان دهنده یک دکور زیبا برای منازل شما هستند.

 

گچبری پیش ساخته با پلی یورتان چه تفاوت هایی دارند

همانگونه که از نام گچبری مشخص است، به وسیله گچ ساخته می شود و هنگامی که فردی قصد استفاده از گچبری را داشته باشد تیم طراحی شروع به طراحی کردن می کنند. بعد از طراحی و تولید گچبری پیش ساخته در خدمت مشتری عزیز قرار خواهد گرفت.

 

اما در رابطه با ابزار پلی اورتان داستان کمی متفاوت است، به این صورت که فوم های متراکم سرد را پس از تزریق در قالبهای از پیش ساخته شده، که تقریباً ۴۰ نوع ابزار و قالب پیش ساخته متنوع وجود دارد، آماده می شود. با توجه به سلیقه مشتری محترم که می‌تواند در کاتالوگ های شرکت ها مشاهده کند، آماده سازی می شود و خدمت مشتری ارسال می شود.

 

به کارگیری از گچبری و پلی اورتان های بسیار زیبا و شیک اکنون جای خود را در هتل های بسیار مجلل باز کردند به صورتی که وقتی وارد لابی های هتل می شوید این سوال برای شما پیش می آید که این ابزارها ی کاری توسط استاد کاری است که چندین روز زحمت کشیده و گچ ها را به این شکل در آورده است؟!

 

اما این ابزارها همان ابزارهای پلی یورتان می باشند که توسط قالب ها برای مشتری ها آماده شده‌اند و به راحتی در جای مورد نظر نصب شده اند.