پارس ناز پورتال

معرفی جراح مفصل ران

معرفی جراح مفصل ران

در این مقاله قصد داریم سایت پی جو را به عنوان بهترین مرجع برای معرفی پزشکان در زمینه های مختلف و به ویژه در رابطه با جراحی مفصل ران معرفی کنیم. معرفی جراح مفصل ران برای بسیاری از افراد اهمیتی در حد مرگ و زندگی دارد و بررسی این موضوع، توسط سایت پی جو انجام میگیرد.

 

جراحی مفصل ران

چندین نوع عمل در ناحیه مفصل ران و لگن توسط پزشکان صورت می‌گیرد اما وقتی از جراحی مفصل ران صحبت می‌شود معمولا منظور از آن تعویض کامل مفصل بین ران و لگن است. اما حالا سوال پیش می‌آید که چه افرادی به این عمل نیاز دارند؟ یا به زبان دیگر، چه آسیب هایی سبب می‌شود تا فرد ناچار شود این عمل را انجام دهد؟ در ادامه به بررسی این موارد و همچنین معرفی جراح مفصل ران خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

 

موارد مشکوک به تعویض مفصل ران

 معمولا افرادی به تعویض کامل مفصل ران شیراز نیاز پیدا می‌کنند که عارضه آنها جدی باشد. افراد میانسال به علت پوکی استخوانی که دارند، اگر زمین بخورند یا تصادف کنند یا سایر اتفاقات مشابه برای آنان رخ دهد به راحتی دچار شکستگی جدی در ناحیه لگن می‌شوند و تقریبا در تمام موارد، پزشک تشخیص می‌دهد که باید مفصل ران را تعویض کند.

 

علت این امر این است که در طول زندگی و با افزایش سن، سر استخوان ها سائیده می‌شود و کارایی مفاصل به همین شکل کاهش می‌یابد. بنابراین پزشک ناچار است اقدام به تعویض کامل مفصل ران نماید. اگرچه که بهترین راهکار مراجعه به پزشک و پرسیدن نظر اوست اما به طور کلی وجود نشانه های زیر در فرد می‌تواند بیانگر این باشد که وی به جراح مفصل ران نیاز دارد:

 

* احساس درد شدید به همراه تورم در ناحیه مفصل ران به طوری که حرکت کردن مشکل باشد و قدرت تحرک کاهش یابد.

 

* درد آنقدر شدید باشد که عملاً خواب و خوراک را از شما بگیرد. منظور دردی است که حتی زمان خواب نیز آن را احساس کنید.

 

* وقتی که قادر نباشید فعالیت های روزمره مثل دوش گرفتن را بدون کمک سایرین انجام دهید و به تنهایی قادر به انجام آن نباشید.

 

روند عمل جراحی مفصل ران

جراح مفصل ران ممکن است برای عمل تعویض مفصل، از بیهوشی عمومی یا اپیدورال استفاده کند. بر خلاف باور عموم که تصور می‌کنند این عمل سخت و طاقت فرساست باید گفت که جراح مفصل ران، بعد از بیهوشی با ایجاد یک برش، مفصل قبلی را خارج می‌کند و آن را با یک مفصل جدید جایگزین می‌کند. جنس مفصل جدید ممکن است از آلیاژ فلز یا سرامیک باشد. عمل مورد نظر چیزی حدود 60 تا 90 دقیقه به طول می‌انجامد.

معرفی جراح مفصل ران

معرفی جراح لگن

آمادگی قبل از عمل

شاید مهمترین قسمت ماجرا، آمادگی هایی است که قبل از عمل باید انجام شود. یکی از قابل بحث ترین موارد، انتخاب پزشک است. با توجه به حساسیت بالای این عمل، لازم است که مهارت و دانش پزشکی که انتخاب می‌کنید، کافی باشد.

 

در این مورد، افراد ممکن است نظرات مختلفی بدهند اما سوال اینجاست که چه کسی صلاحیت مشورت در این زمینه را دارد؟ اگر به سلامتی خود اهمیت می‌دهید لطفا از روش پرسش و پاسخ استفاده نکنید. پیشنهاد ما به شما استفاده از تجربیات و دانش افرادی است که سالهاست در این زمینه فعالیت می‌کنند.

 

تیم متخصص و کاربلد پی جو آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در راستای بالا بردن آگاهیتان برای انتخاب پزشک است. کافی است سری به سایت پی جو بزنید تا تمام جوانب را برایتان بررسی کند و بهترین پزشک را در زمینه جراحی مفصل ران به شما معرفی کند.

 

عوارض جراحی مفصل ران

اگر جراح مفصل ران در شیراز ، مهارت کافی برای انجام این عمل را نداشته باشد، عاقبت آن یک عمر پشیمانی است و بیمار در ادامه عمر وقایع زیر را تجربه خواهد کرد:

معرفی جراح مفصل ران

* جابجایی مفصل

* عفونت های ناشی از قرار نگرفتن استخوان ها در جای صحیح خود

* آسیب های ثانویه عروق خونی و رشته های عصبی

* شکستگی مجدد استخوان ها در محل مفصل

* اختلاف طول پاها که سبب کوتاهی یکی از پاها می‌شود

 

البته موارد بالا قرار نیست برای همه افرادی که جراحی می‎‌کنند، اتفاق بیفتد و آمار نشان می‌دهند که به طور متوسط عوارض این جراحی بالا نیست اما با قطعیت می‌توان گفت که در صورت انتخاب پزشک اشتباه، بروز عوارض حتمی است.

 

معرفی جراح مفصل ران

اگر به دنبال انجام یک عمل بی‌خطر و ایمن هستید و می‌خواهید بعد از عمل فقط با آرامش خاطر استراحت کنید، ما بهترین پزشک مانند پزشکان فوق تخصص جراحی لگن در شیراز را به شما معرفی می‌کنیم. انتخاب جراح مفصل ران خود را به ما بسپارید تا آرامش را به شما هدیه دهیم. اصلا نگران حرف ها و شایعه های پیرامون عمل نباشید. وقتی که یک متخصص کاربلد، بر بالین شما باشد جای هیچ نگرانی نیست.