پارس ناز پورتال

جوانسازی پوست: رویای دیروز، واقعیت امروز

جوانسازی پوست: رویای دیروز، واقعیت امروز

افزایش سن و پیری، خواه ناخواه برای همه ما اتفاق می‌افتد. پوست رفته‌رفته کیفیت خود را از دست می‌دهد و چین و چروک‌هایی بر روی آن پدیدار می‌شود. یکی از مناسب‌ترین و کارآمدترین روش‌های جوانسازی و لیفتینگ پوست، هایفوتراپی است. هایفوتراپی یک روش جوانسازی پوست بدون نیاز به جراحی و همچنین غیر تهاجمی می‌باشد که به کمک امواج مافوق صوت متمرکز بر هایفو (HIFU) به یکنواخت‌سازی پوست، سفت کردن و استحکام بخشیدن آن به‌وسیله انقباض فوری بافت و با ایجاد گرما در نقطه‌ای مشخص شروع به تحریک رشد کلاژن‌های جدید کرده و در نهایت به جوانسازی کاملا موفق و ماندگار می‌انجامد.

 

در دستگاه‌ هایفو چند کارتریج اصلی با انواع مختلف عمق نفوذ وجود دارند که اصلی‌ترین آنها عمق 1.5، 3 و 4.5 هستند. به ترتیب برای رفع چین و چروک های خفیف صورت، فرستادن حرارت تا لایه دوم پوست و نیز رساندن حرارت به لایه ماهیچه‌ای که آن را سفت می کند، استفاده می‌شوند. در مقیاس‌های بالاتر حرارت به عمق‌های 8 و 13 میلیمتری پوست نفوذ می‌کند که برای بدن و کاهش چربی‌های انباشته شده موثر خواهد بود.

 

طبق آمار انجمن جراحی زیبایی آمریکا استفاده از این روش حدود ۶۵ درصد افزایش یافته است. در واقع بیش از 62 درصد افراد تحت درمان بعد از سه ماه تفاوت چشمگیر و مطلوبی را مشاهده خواهند کرد. به طور کلی در آغاز فرایند جوانسازی تغییرات درمانی به سادگی قابل مشاهده خواهد بود ولی بیشترین و کاملترین اثرات درمان حدود 6-3 ماه طول می‌کشد زیرا تحریک تولید طبیعی کلاژن در بدن زمان می برد. به همین دلیل خرید هایفو نیز برای کلینیک‌های زیبایی اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده‌است.

 

موارد استفاده از هایفوتراپی شامل درمان افتادگی پلک، رفع چین و چروک و تیرگی و سیاهی دور چشم، لیفت گونه ها، چونه، ابرو و پیشانی و صورت، زاویه دار کردن فک می‌باشد. یکی از بهترین دستگاه‌های ارائه شده در این زمینه دستگاه هایفو لگزو (Hifu Lexu) است. از جمله مزایای خرید دستگاه هایفو لگزو و استفاده از آن، این است که نیاز به هیچ برش و بخیه‌ای بر روی پوست صورت نیست و اثر جوانسازی و لیفت پوست صورت در مدت زمان کوتاهی قابل مشاهده است.

جوانسازی پوست: رویای دیروز، واقعیت امروز

هایفو لگزو

 

لازم به ذکر است روش هایفو در زمینه جوانسازی واژینال نیز با استقبال بی‌نظیری مواجه شده است. بسیاری از بانوان به علت ریسک حاصل از اعمال جراحی حاضر به انجام روش‌های تهاجمی برای زیبایی واژن نیستند. دستگاه هایفو واژینال پلوتو باکمک جدیدترین تکنولوژی روز دنیا یعنی کانونی کردن امواج اولتراسونیک موجب لیفت و رفع افتادگی واژن بدون نیاز به عمل جراحی و درد در کوتاهترین زمان ممکن می‌شود. امواج ماورا صوت اولتراسونیک موجب افزایش استحکام لایه های عمقی واژن شده و با تحریک کلاژن های موجود در این ناحیه باعث نوسازی و بازسازی بافت فرسوده واژن شده ودر نهایت لیفت واژن انجام می شود.

 

قابل توجه خریداران محترم، دستگاه های هایفو غیر اصل در وب‌سایت‌های مختلف به وفور یافت می‌شود که نتایج عالی با قیمت پایین به مشتریان خود وعده‌ می‌دهند. قیمت کل این دستگاه ها کمتر از یک جلسه اولتراپی است. در واقع این دستگاه ها تست نشده هستد و در بهترین حالت، نتیجه‌ای به همراه ندارند. عوارضی نظیر سوختگی و پیامدهای ناگوار دیگر نتیجه استفاده از همین دستگاه‌ها است.

 

ما همواره در شرکت آفرودیت لیزر می‌کوشیم با کیفیت‌ترین دستگاه‌های لیفت و جوانسازی پوست هایفو را با قیمت کاملا مناسب‌ به بازار عرضه کنیم. اگر قصد خرید دستگاه‌های هایفو را دارید و نیازمند اطلاعاتی نظیر قیمت هایفو، انواع دستگاه‌های هایفو، نحوه عملکرد آن‌ها و … هستید می‌توانید با کارشناسان آفرودیت تماس بگیرید:

 

021-22879501 (10 خط)

 09199595133 (پاسخگوی 24 ساعته از طریق تماس مستقیم و یا واتس اپ)