پارس ناز پورتال

خانم بازیگر مشهور به سرطان سینه مبتلا شد

مجموعه : اخبار سینما
خانم بازیگر مشهور به سرطان سینه مبتلا شد

خانم بازیگر مشهور به سرطان سینه مبتلا شد 

جولیا لوییس بازیگر مشهور آمریکایی در اینستاگرام عکسی منتشر کرد و از ابتلای خود به مریضی سرطان سینه خبر داد. جولیا لوییس درایفوس بازیگر سریال محبوب «معاون رییس جمهور» خبر ابتلا به مریضی سرطان سینه را در شبکه هاي مجازی منتشر کرد.

 

او در این خصوص نوشت:«از هر هشت زن یکی به سرطان سینه مبتلا میشود. من یکی از مبتلایان هستم. خبر مفید این هست که خانواده و دوستانم در راه مبارزه با مریضی کنار من میباشند و گرچه بیمه اي بسیار مفید دارم.»یکی از نکات قابل دقت در نوشته درایفوس پافشاری او بر داشتن بیمه برای مبارزه با این مریضی هست

 

که از جانب انجمن بازیگران ایالات امریکا فراهم می‌شود. او با اشاره به بیمه خود به زنانی اشاره کرد که شانس برخورداری از چنین بیمه اي را ندارند:«خبر بد این هست که تمام زنان به خوش شانسی من نیستند. بیایید با سرطان مبارزه کنیم و پوشش همگانی سلامت را به حقیقت تبدیل کنیم.»

 

این سخنان کنایه اي به دونالد ترامپ و تلاش او برای تغییر سیستم بیمه درمانی کشور آمریکا هست. او پیش از این نیز از سیاست هاي دیگر ترامپ انتقاد کرده و گفته بود:«من دختر یک مهاجر هستم. پدر من از دست نازی ها فرار کرد. من بعنوان یک آمریکایی که کشور را دوست دارد می‌گویم دستور ممنوعیت ورود مهاجران ضدآمریکایی هست.»بازیگر زن مشهور

خانم بازیگر مشهور به سرطان سینه مبتلا شد

خبر سرطان گرفتن بازیگر سریال معاون رئیس جمهور

 

 به گزارش پارس ناز درایفوس چندی پیش در مراسم اهدای جوایز امی برای ششمین بار پاداش برترین بازیگر زن در یک سریال کمدی را از آن خود کرد. او در سریال «معاون رییس جمهور» نقش معاون رییس جمهوری را بازی می‌کند که تلاش هاي برای تاثیرگذار بودند با موانع بسیاری رو به رو میشود.

 

اعلام این خبر در رسانه ها با واکنش شمار زیادی از چهره هاي معروف از جمله تونی هیل همبازی درایفوس در سریال «معاون رییس جمهور» و کریستینا اپلگیت بازیگر «مادران بد» و جو بایدن معاون اول باراک اوباما رییس جمهور پیشین ایالات امریکا همراه شد.بایدن در پشتیبانی از درایفوس نوشت:«ما معاونان رییس جمهور هوای همدیگر را داریم. من و خانواده ام کنار تو هستیم.»

 

بیوگرافی جولیا لوییس درایفوس

جولیا لوئی-درایفوس هنرپیشه و تهیه کننده اهل ایالات متحده ایالات امریکا هست. وی از سال 1982 میلادی تا به حال مشغول فعالیت بوده هست. از فیلم هایي که وی در آن نقش داشته هست میتوان به ساختارشکنی هری اشاره کرد.