پارس ناز پورتال

خانم ها این رازها را به مردان نمی گویند

خانم ها این رازها را به مردان نمی گویند

خانم ها این رازها را به مردان نمی گویند 

بسیاری از موارد هستند که مردان درباره همسر خود از آن اطلاع ندارند. این موارد رازهای زنانه هستند که ما در این مطلب برای شما بازگو می کنیم. زنی که در چشم‌هایتان خیره می‌شود و می‌گوید عاشق‌تان است و شما حرف او را باور می‌کنید چه رازهایی در خود دارد که از آن بی خبر هستید؟

 

شما دوست داشتن او را چگونه میفهمید؟ این را از نوع نگاه او می‌فهمید، از این‌که چگونه شما را در آغوش می‌گیرد، از این‌که انگار همیشه قبل از این‌که چیزی بگویید می‌داند چه می‌خواهید.چند چیز در زندگی هست که فقط شما می‌دانید، و میزان عشق شما به این زن یکی از این چیزها است. اما چیزهای زیادی وجود دارد که نمی‌دانید.

 

شاید یک زن جسم و قلب‌اش را در اختیارتان بگذارد، اما چیزهایی هست که هرگز تسلیم شما نمی‌کند. تکه‌هایی که به تار و پود وجودش تنیده شده‌است، رازهایی که تنها در یک لبخند موذیانه‌ی گذرا، خنده‌ای مرموز نشانی از آن پیدا است.

 

این‌های رازهای فانتزی‌های گذشته‌ی عاشقان، و عطش‌های غیرمشترک است. عمیق‌ترین رازهای یک زن که شامل شما نمی‌شود و هرگز نخواهدشد. شما در آستانه‌ی مطلع شدن از بعضی از این رازها هستید.اما مانند هر مردی که در جست و جوی کشف این رازها است، بهتر است برای چیزهایی که به آنها پی‌می برید آمادگی داشته‌باشید.

 

در ادامه با ۳۰ راز که هر زن از مردش مخفی می‌کند آشنا می شوید :

۱. بهترین دوست او همه‌چیز را می‌داند.

این دوست از تمام مسائل مهم شما باخبر است- از اندازه‌ی حساب بانکی‌تان تا اندازه‌ی دیگر متعلقات‌تان.وقتی دوست او آگاهانه به شما پوزخند می‌زند، حدس شما غلط نیست. او می‌داند. بنابراین فقط آگاه باشید که او می‌داند و با آن کنار بیایید. (قرار نیست در این‌باره چیزی تغییر کند.)

 

عواقب گفت‌وگو درباره‌ی رابطه‌تان با این دوست به عهده‌ی خودتان است. رازهای شما پیش او محفوظ نیست. این همیشه چیز بدی نیست (مثلا اگر اتفاقا به او بگویید چه‌قدر عاشق همسرتان هستید). اما در کل، به یاد داشته‌باشید که او در درجه‌ی اول محرم اسرار همسرتان، و هرگز محرم اسرار شما نیست.

 

۲. فقط نگاه کردن به دست‌هایتان می‌تواند او را برانگیزد.

 

۳. وقتی از او دور می‌شوید، حتی برای یک روز، او با تیشرت قدیمی مورد علاقه‌تان به خواب می‌رود.چون این تیشرت بوی شما را می‌دهد.

 

۴. او قبل از این‌که با شما باشد حداقل بارها درباره‌اش خیال‌پردازی کرده‌است.

 

۵. درباره‌ی نامزدهای دوست‌دخترهای سابق شما در اینترنت جست‌وجو کرده است.

 

۶. وقتی عاشق شما می‌شود اشتهایش را کاملا از دست می‌دهد.

 

۷. بدن او واقعا به‌طور طبیعی این‌گونه صاف و بدون مو نیست.اما او هرگز اجازه نمی‌دهد از تمام شیوه‌های شیو‌ کردن، کندن مو، اصلاح با وکس، لایه‌برداری، و رطوبت‌رسانی که در این راه لازم است به هیچ وجه نشانی ببینید.

 

۸. او فقط در ظاهر همه‌چیز تمام است.نظم حقیقی او (یا بی‌نظمی او) درون کمد، کیف لوازم آرایش، و کشوهای میزش آشکار می‌شود.

 

۹. او هنوز درباره‌ی نامزد سابق‌اش فکر می‌کند و او را با شما مقایسه می‌کند.اکثر مواقع شما برنده می‌شوید. گاهی هم برنده نمی‌شوید.

 

۱۰. سلیقه‌ی جنسی شما را کشف کرده‌است.

 

۱۱. وقتی او می‌گوید “من آماده‌ام” دقیقا ۷ دقیقه‌ی دیگر برای آماده شدن لازم دارد.سعی نکنید با ۷ دقیقه دیرتر ظاهر شدن، تقلب کنید؛ او باز هم ۷ دقیقه زمان بیش‌تر نیاز خواهدداشت.

 

۱۲. وقتی می‌گوید “۱۵ دقیقه دیگر می‌بینمت” منظورش این است که ۱۵ دقیقه‌ی دیگر حرکت می‌کند.و برای همین در واقع حداقل زودتر از ۳۰ دقیقه نمی‌رسد (بلکه احتمال دارد ۴۰ دقیقه بعد برسد).

 

۱۳. دفعاتی که اشک او را درآورده‌اید خیلی بیش‌تر از چیزی است که می‌دانید.

 

۱۴. او فکرش درگیر این است که کی دوباره با او تماس می‌گیرید.انگار همیشه فاصله‌ی زمانی بین نخستین قرار آشنایی و جمله‌ی “به خاطر این شب فوق‌العاده متشکرم؛ کی می‌توانم دوباره تو را ببینم؟” با حرکت آهسته سپری می‌شود و کش می‌آید.

 

بنابراین نگران نباشید که بیش از حد مشتاق دیده‌شوید. تماس بگیرید. حتی اگر تا ظهر روز بعد صبر کنید، برای او مثل یک عمر می‌گذرد.و به او ایمیل یا پیام ارسال نکنید مگر این‌که بخواهید او شما را به همراه پیام‌هایتان به سطل زباله‌ی مجازی بسپارد.

 

۱۵. او دوست دارد کمی حرف‌های زشت بزنید.

 

۱۶. در ابتدای رابطه‌تان، او تمام پیام‌های صوتی‌تان را ذخیره می‌کند و بارها آن را گوش می‌کند (و دوستان‌اش را وادار می‌کند گوش کنند).

 

۱۷. ممکن است او لباس زیر مناسب سالمندان بپوشد و عامدانه پاهایش را شیو نکند چون شما را دوست دارد.به همین اندازه که دیوانه‌وار به نظر می‌رسد، هرچه بیش‌تر شما را دوست داشته‌باشد، کم‌تر احتمال دارد در ابتدای آشنایی با شما هم‌بستر شود، چون نمی‌خواهد یک رابطه‌ی “صحیح” با شما را خراب کند.

 

بنابراین ممکن است او کاملا عامدانه زشت‌ترین لباس زیر را در کشو بیرون بیاورد و پاهایش را شیو نکند- همه این‌ها برای این است که خیلی زود با شما هم‌بستر نشود.ممکن است گاهی تلو تلو بخورد یا بیش از حد احساساتی شود، و این طرح نتیجه‌ی عکس می‌دهد.

 

۱۸. هزینه‌ی خرید لباس‌هایش را بین ۲ یا چند کارت اعتباری سرشکن می‌کند.بنابراین متوجه کسری بزرگ نمی‌شوید.

 

۱۹. او دائما شما را امتحان می‌کند.او تمام رفتارها، حرف‌ها، حالت بدن، ایمیل‌ها، و حالات چهره‌ی شما را زیر نظر می‌گیرد، و تحلیل و قضاوت می‌کند.اگر از شما بپرسد آیا می‌خواهید با فرد دیگری باشید، منظورش این نیست.

 

اگر می‌خواهید او دوباره با شما صحبت کند، چه برسد به این‌که بعد از این مکالمه با شما هم‌بستر شود، پاسخ‌تان باید این باشد: “وقتی تو را دارم چرا باید بخواهم با فرد دیگری باشم؟”

 

۲۰. هر وقت اتاق را ترک می‌کنید شما را از پشت بررسی می‌کند.

 

۲۱. او دائم نیاز دارد که نشان دهید دوست دارید نزدیک‌تان باشد.برای همین بهتر است به جای این‌که بپرسید “آخر این هفته چه کاره‌ای؟” مثلا بگویید “من می‌خواهم این آخر هفته با من بیایی. می‌توانی با من بیایی؟”

 

۲۲. عاشق مواقعی است که کمی حسود می‌شوید.بنابراین هر وقت دیدید در مقابل شما از پیش‌خدمت رستوران، راننده‌ی اتوبوس، یا مرد دیگری در میهمانی دلبری می‌کند، بدانید که او در واقع – به واسطه‌ی او- از شما دلبری می‌کند.

 

۲۳. هرچند ممکن است او گلایه کند که به اندازه‌ی کافی شما را نمی‌بیند (یا این‌که شما بیش از حد کار می‌کنید)، اما هیچ‌چیز برایش جذاب‌تر از این نیست که صبح‌ها شما را در کت و شلوار ببیند که با عجله به محل کار می‌روید.

 

۲۴. او با شما دعوا می‌کند چون احساس می‌کند او را نادیده گرفته‌اید.

 

۲۵. حتی اگر در نخستین قرار آشنایی به پرداخت صورت‌حساب یا تقسیم آن اصرار داشته‌باشد، اگر اجازه‌ی این کار را به او بدهید، فکر می‌کند مرد سخیفی هستید.

 

۲۶. ممکن است او بهترین دوست‌تان را زننده و دوست‌نداشتنی بیابد، اما درباره‌ی با او بودن خیال‌بافی کرده‌است.نه به این دلیل که او را می‌خواهد، بلکه چون بخشی از مردی را می‌خواهد که به شما خیلی نزدیک است.

 

۲۷. اگر قرار است رابطه‌اش را با شما پایان دهد، قبل از این‌که خودتان بدانید تمام دوستان‌اش علت را می‌دانند.او ۲ هفته است که درباره‌اش صحبت می‌کند.

 

۲۸. وقتی شما و او به رابطه پایان می‌دهید، تمام عکس‌های شما و لحظات با شما بودن را در یک جعبه‌ی کفش می‌گذارد و در کمدش نگه می‌دارد.فقط برای مواقعی که دلتنگ گذشته‌ها شود. فقط برای مواقعی که شما برگردید.

 

۲۹. او دوست دارد شما در بستر کنترل را در دست بگیرید.بله، او حرفه‌ای موفق دارد، از نظر مالی مستقل است، روی پای خودش ایستاده‌است، و (از نظر تئوری) به مردی که او را شاد کند نیازی ندارد. اما باز هم می‌خواهد شما او را بلند کنید، به اتاق خواب ببرید، و بدون اجازه دل او را به‌دست بیاورید.

 

۳۰.اگر به شما گفته است قبلا با یک پسر جوان قرار قطعی نامزدی و ازدواج داشته است اما به هر دلیلی این اتفاق نیفتاده است شما می‌توانید مطمئن باشید که این اتفاق لااقل ۷ بار رخ داده و البته این که زن زندگی‌تان آن ۶ بار دیگر را مطرح نکرده فقط خواسته در زمان و انرژی شما صرفه جویی کند!