پارس ناز پورتال

خداحافظی سلنا گومز از دنیای موسیقی و خوانندگی + عکس

خداحافظی سلنا گومز از دنیای موسیقی و خوانندگی + عکس

خداحافظی سلنا گومز از دنیای موسیقی و خوانندگی 

خداحافظی سلنا گومز از دنیای موسیقی و خوانندگی باعث واکنش میلیون ها هوادار این خواننده معروف در شبکه های اجتماعی شده است. خانم سلنا گومز با توضیح اینکه “من خسته هستم” فاش کرد که به زودی به حرفه موسیقی خود پایان خواهد داد. این هنرمند با استعداد بر سر یک دوراهی ایستاده است و به یک تغییر اساسی در زندگی پرفراز و نشیب خود می اندیشد.

 

سلنا گومز از اوج ستاره دیزنی بودن گرفته تا تسلط بر صحنه موسیقی پاپ، به طور یکپارچه راه خود را از طریق اشکال مختلف سرگرمی پیدا کرده است. با این حال، در افشاگری اخیر، این زن 31 ساله اشاره کرد که آلبوم آینده او ممکن است نشان دهنده خداحافظی او از صنعت موسیقی باشد. باید بگوییم که سلنا گومز، هنرمند با استعدادی است که به عنوان ستاره دیزنی به شهرت رسید و سپس خواننده شد.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی سلنا گومز + عکس های سلنا گومز و معرفی تمام معشوق های او + اینستاگرام

 

خداحافظی سلنا گومز از خوانندگی

سلنا گومز اخیراً اشاره کرده که آلبوم آینده او ممکن است خداحافظی رسمی او از صنعت موسیقی باشد. این زن 31 ساله که به‌خاطر آثار پربیننده و شنونده اش شناخته می‌شود، در یکی از قسمت‌های اخیر پادکست SmartLess از افکار خود در جهت چرخش به سمت حرفه بازیگری فاش کرد. گویا سلنا دیگر علاقه و انگیزه ای برای خوانند بودن را ندارد.

خداحافظی سلنا گومز از دنیای موسیقی و خوانندگی 

گومز، که در ابتدا به عنوان یکی از مخاطبان کانال دیزنی با جادوگران شهر ویورلی شناخته شد، با موفقیت به یک ستاره موسیقی و بازیگری تبدیل شد. در سال 2020، او با نمایش آشپزی خود، سلنا + سرآشپز، قدمی به دنیای آشپزی برداشت و همه کاره بودن خود را به نمایش گذاشت. می توانید با مراجعه به یوتیوب، ویدیوهای آشپزی و برنامه های او را تماشا کنید.

 

با این حال، استعداد واقعی بازیگری سلنا در سال 2021 با نقش اصلی او در سریال کمدی معمایی Hulu در کنار استیو مارتین و مارتین شورت دیده شد. در طول پادکست، گومز در مورد اهداف آینده خود چیزهای زیادی را فاش کرد. وی اظهار داشت که در این سالها با موسیقی و ارائه تورهای جهانی بسیار سرگرم شده است.

 

بیشتر بخوانید: 50 راز خصوصی درباره زندگی سلنا گومز خواننده مشهور

 

چرا سلنا گومز از خوانندگی کناره گرفت؟

اما با گذشت زمان، این هنرمند با استعداد به آرزوی خود برای “پیدا کردن چیزی برای حل کردن” پی برد. باید بگوییم، در حالی که این ادعاها را مطرح کرد، اما هنوز یک آلبوم دیگر در دست ساخت دارد. به طور خلاصه، او تمایل زیادی به تمرکز بر بازیگری برای مرحله بعدی حرفه خود ابراز کرد. این یعنی این آلبوم آخرین کار موسیقیایی سلنا گومز می باشد.

خداحافظی سلنا گومز از خوانندگی

مجریان پادکست گومز را به خاطر استعدادهایش در موسیقی ستایش کردند. سپس به او پیشنهاد کردند که هم موسیقی و هم بازیگری را ادامه دهد. با این حال، گومز، با اذعان به ارزش استراحت، پاسخ داد: حق با شماست. اما من می خواهم آرامش داشته باشم، زیرا خسته هستم. به نظر می رسد گومز این تصمیم را تحت تأثیر زندگی شخصی، بیماری و همچنین،سلامت روانی اش، اتخاد کرده است.

 

بیشتر بخوانید: بهترین و داغ ترین استایل های سلنا گومز |آرشیو کامل عکس های سلنا گومز

 

حقایق جالب درمورد سلنا گومز

جالب است بدانید که در سال 2016، سلنا گومز تصمیم شجاعانه ای گرفت تا تور خود را به دلیل مبارزه مداوم با سلامت روانش لغو کند. برای همین هم، او بیشتر بر اهمیت مراقبت از سلامت خودش تأکید کرد. ورود گومز به صنعت موسیقی در ابتدا عمدی نبود. پس از ضبط آهنگ تم برای جادوگران از ویورلی، دیزنی برای ضبط یک آلبوم به او مراجعه کرد.

 

سپس گومز علیرغم اینکه خود را یک خواننده نمی‌دانست، این فرصت را برای گفتن داستان از طریق موسیقی خود پذیرفت. پس از آن هم، گومز علاوه بر فعالیت های سرگرمی، در صنعت زیبایی نیز با خط تولید لوازم آرایشی خود، Rare Beauty، جای خود را به ثبت رسانده است. به هر حال این خواننده تنها به خاطر خواننده بودنش معروف نیست.

خداحافظی سلنا گومز خواننده معروف از دنیای موسیقی

او سپس صندوقی را در ژوئیه 2020 راه اندازی کرد و متعهد شد که در دهه آینده 100 میلیون دلار جمع آوری کند. وی بدین وسیله می خواهد شکاف های خدمات سلامت روان در جوامع محروم را برطرف کند. در حالی که سلنا گومز به خروج احتمالی از صحنه موسیقی فکر می کند، کارنامه شغلی متنوع و تعهد او به حمایت از سلامت روان همچنان او را به نیرویی تبدیل می کند که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

خواه او تصمیم بگیرد که صرفاً روی بازیگری تمرکز کند یا به سفر موسیقی خود ادامه دهد، طرفداران می توانند از گومز انتظار داشته باشند که اشتیاق و خلاقیت خود را در هر تلاشی که انتخاب می کند به ارمغان بیاورد. و در آخر هم باید بگوییم که برای مطالعه پست های بیشتر درمورد سلنا گومز، می توانید به لینک های پیشنهادی ما مراجعه کنید.