پارس ناز پورتال

خرید بلیط هواپیما | ارزان تر از همه جا با بهترین قیمت بلیط هواپیما بگیرید

خرید بلیط هواپیما | ارزان تر از همه جا با بهترین قیمت بلیط هواپیما بگیرید

خرید بلیط هواپیما | ارزان تر از همه جا با بهترین قیمت بلیط هواپیما بگیرید

 

چند دلیل برای رزرو هتل از طریق اپلیکیشن سفرستان

تجربه نشان داده که جدا از خرید بلیط هواپیما ، اصلی‌ترین نیاز هر مسافری، داشتن مکانی مناسب برای اقامت و استراحت است. اصلا مگر میشود بدون رزرو هتل و خاطرجمعی از داشتن اقامتی آسوده، بلیط هواپیما خرید و انتظار مسافرتی شیرین و به‌یادماندنی داشت؟ مسلما خیر.

 

اما رزرو هتل همیشه راحت نیست. گهگاه بدلیل بالا رفتن تعداد مسافران دریک برهه خاص زمانی مثل عید نوروز، عدم دسترسی به سایت هتل و یا به هر دلیل دیگری، رزرو هتل به یک معضل اساسی برای خریداران بلیط هواپیما بدل گشته و فرآیند مسافرت تعداد زیادی از انها را کاملا دچار مشکل می کند.

 

به‌طوری‌که عده بسیار زیادی علی‌رغم خرید بلیط هواپیما به مقصد دلخواه‌شان، از یافتن مکانی برای استراحت درمانده مانده و بدیهی است که در چنین حالتی مشکلات ناشی از عدم رزرو هتل، حتی شیرینی خرید راحت بلیط هواپیما را هم از بین می برد.

 

این مشکل در سال های اخیر که خرید بلیط هواپیما و مسافرت رونق فراوانی یافته بیش از گذشته به چشم میخورد و نیاز به یک راه حل اساسی برای رفع آن تا همین چند وقت پیش کاملا حس میشد. چرا تا همین چند وقت پیش؟

خرید بلیط هواپیما | ارزان تر از همه جا با بهترین قیمت بلیط هواپیما بگیرید

چون بتازگی آژانس سفرستان از خدمت جدیدش در اپلیکیشن خود رونمایی کرده و با اضافه کردن امکان رزرو هتل از طریق اپلیکیشن سفرستان، برنامه‌اي ترتیب داده که مثل خرید بلیط هواپیما ارزان ، انتخاب و رزرو هتل هم به تجربه‌اي شیرین برای مسافران تبدیل میشود. پس در ادامه این مطلب به بررسی چند دلیل برای رزرو هتل از طریق اپلیکیشن سفرستان می پردازیم.

 

دلیل اول: افزایش سرعت و اسانی خرید بلیط

اضافه شدن چنین امکاناتی به اپلیکیشن سفرستان که برای نخستین‌بار فرصت رزرو هتل از طریق تلفن همراه را برای گردشگران کشورمان فراهم ساخته، گام بسیار مثبتی در راحت‌سازی سفرها به‌حساب می آید و بهمین دلیل با استقبال گسترده کاربران این اپلیکیشن و خریداران بلیط هواپیما مواجه شده است.

 

اکثر افرادی که تجربه خرید آنلاین بلیط هواپیما ارزان از طریق اپلیکیشن سفرستان را دارند، امکان رزرو هتل در هر نقطه از جهان فقط با استفاده از کارت بانکی عضو شتاب را اتفاقی فوق‌العاده عالی و شگفت‌انگیز توصیف کرده‌ اند.

 

انچه که دراین بین حائز اهمیت بنظر میرسد، افزایش سرعت کار و درعین حال بالا رفتن آرامش و اسانی خریداران بلیط هواپیما است. مطمئنا برای کسیکه بارها تجربه رفت‌وآمد به دفاتر آژانس‌ها و تلف وقت برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل را داشته، دیدن این نکته که تنها با چند کلیک ساده میتوان همه ی آن کارها را حتی در شلوغی‌ هاي عید نوروز انجام داد، بسیار لذت‌بخش خواهد بودو این دقیقا همان چیزیست که سفرستان می خواهد.

 

دلیل دوم: گزینه‌هاي متعدد و آزادی انتخاب بلیط هواپیما

این که بگوییم رزرو هتل از طریق اپلیکیشن سفرستان سرعت و اسانی را بالا می برد یک دلیل بدیهیست. اما اگر بخواهیم دلیل دیگری هم بیان کنیم باید به سراغ رنج گسترده‌ هتل‌ها دراین اپلیکیشن برویم. قبلا روال کار گردشگران چنین بود که بعد از خرید بلیط هواپیما، در بهترین حالت خودشان دست بکار می شدند و اسامی ‌هتل‌هاي شهر مقصد را در اینترنت جست‌وجو می کردند!

خرید بلیط هواپیما | ارزان تر از همه جا با بهترین قیمت بلیط هواپیما بگیرید

و طبیعتا به‌ خاطر مشکلاتی مثل نبود اطلاعات کافی از فهرست هتل‌ها و یا عدم توانایی در جستجوی مناسب، شانس اقامت در تعداد بسیار زیادی از هتل‌ها را از دست می‌دادند.اما با استفاده از اپلیکیشن سفرستان کاملا دست خریدار بلیط هواپیما برای انتخاب محل اقامتش باز بوده و امکان حضور در هر هتلی ودر هر گوشه‌اي از جهان، برایش فراهم است.

 

دلیل سوم: دسترسی راحت به اطلاعات پرواز ها و هتل ها

دسترسی به اطلاعات دقیق هتل‌ها هم مورد دیگری بود که طبق معمول در جستجوهای اینترنتی مشکل‌ آفرین می ‌شد. علی‌الخصوص اگر هتل مد نظر در بيرون از کشور بودو اطلاعاتش به زبانی غیر از زبان پارسی نوشته می ‌شد. اما در اپلیکیشن سفرستان، همانطور که هنگام خرید بلیط هواپیما، چندین‌وچند نوع گزینه در مقابل چشمان خریدار قرار میگیرد، برای رزرو هم هتل‌هاي مختلف با امکانات متفاوت به او پیشنهاد می شوند و بدین‌ترتیب او میتواند مناسب‌ترین گزینه را چه از لحاظ هزینه، چه از لحاظ امکانات و چه از هر حیث دیگری انتخاب و به اسانی رزرو کند.

 

دلیل چهارم: پشتیبانی معتبر مثل سفرستان

دلایل بسیار زیادی را می توان در مورد عالی‌بودن خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل از طریق اپلیکیشن مطرح کرد. اما شاید بهترین دلیل این باشد که در گوشه‌اي از این اپلیکیشن نام آژانس معتبری هم چون سفرستان به چشم می خورد. همین کافیست تا از اعتبار و درستی چنین خریدی خاطرجمعی حاصل شود و دیگر هیچ دغدغه‌اي وجود نداشته باشد.

 

احتمالش هست که تا کنون در اپلیکیشن‌ هاي دیگری هم امکان خرید بلیط هواپیما و همچنین رزرو بلیط هواپیما را دیده باشید. اما با یک‌ مقایسه ساده و یا فقط با یکبار خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل خودتان به خوبی متوجه تفاوت‌ ها خواهید شد. همان لبخند رضایت بخشی که بعد از خرید راحت بلیط هواپیما و رزرو هتل با اپلیکیشن سفرستان بر لب شما مینشیند، تفاوت کار را مشخص میکند.