پارس ناز پورتال

سلامتی جسم و روح با خرید خانه و زندگی در ترکیه

سلامتی جسم و روح با خرید خانه و زندگی در ترکیه

سلامتی جسم و روح با خرید خانه و زندگی در ترکیه

با توجه به رشد روزافزون مهاجرت، یکی از کشورهای انتخابی مهاجر، ممکن است کشور ترکیه باشد. حتی اگر این مهاجرت برای مدت کوتاهی باشد. یا اصلاً مهاجرت هم نه ، فقط سفری بلندمدت یا کوتاه‌مدت باشد.

 

به‌هرحال ترکیه جز کشورهای اروپایی است و ما می‌توانیم با مبلغی مناسب در اروپا صاحب‌خانه شویم یا به اروپا سفر کنیم؛ اما جالب است بدانید سلامتی جسم و روح با خرید خانه و زندگی در ترکیه همراه است. در این مقاله بیشتر دراین‌باره توضیح می‌دهیم.

 

چرا زندگی در ترکیه برای سلامتی مفید است؟ حتماً عده زیادی تاکنون به مهاجرت، خرید ملک در ترکیه، خرید آپارتمان یا ملک در استانبول و دیگر شهرهای ترکیه فکر کرده‌اند. بسیاری رویای خود را محقق کرده‌اند و اکنون‌که ما در آپارتمان خود در این هوای گرم تابستانی نشسته‌ایم، در ساحل دریا، ویلا یا آپارتمان زیبای خود در این کشور زندگی می‌کنند.

 

آن‌ها هیچ پشیمان نیستند البته تنها یک پشیمانی ممکن است به سراغشان بیاید؟ چرا زودتر این کار را نکردم؟ درست است که دل‌تنگی و دوری از خانواده ممکن است ناراحت‌کننده باشد؛ اما با پیشرفت فنّاوری و بستر مناسب برای تماس تصویری جای هیچ نگرانی نیست. تازه ترکیه همین بغل گوشمان است، کافی است شب اراده کنیم و فردا ناهار را با خانواده در تهران بخوریم.

 

لازم به ذکر است خرید خانه تمام مشکلاتی که مهاجرت برای یک خانواده ایرانی به وجود می‌آورد را حل نمی‌کند؛ شرکت مینا گلوبال برای تمامی عزیزانی  که با قصد خرید خانه و ملک در ترکیه و مخصوصاً شهر زیبای استانبول و مهاجرت به این کشور را دارند و مشارکت می‌کنند خدمات پس از فروش دارد.

 

جالب است افراد خارجی که در ترکیه ملک خریداری می‌کنند می‌توانند به‌راحتی مجوز اقامت کشور ترکیه را دریافت کنند به‌شرط آن‌که این اقامت در دوره‌های معینی تمدید شود. این افراد نه‌تنها برای خود بلکه برای خانواده خود نیز می‌توانند اقامت دائم ترکیه را اخذ کنند و از مزایای اقامت دائم ترکیه برای خانواده خود که شامل مواردی چون حق تحصیل رایگان است استفاده کنند.

سلامتی جسم و روح با خرید خانه و زندگی در ترکیه

ازجمله دیگر دلایل مهم برای مهاجرت به ترکیه ، می‌توان به داشتن استانداردهای مناسب زندگی، سیستم دارو و درمان مناسب و باکیفیت، قیمت مناسب مسکن، داشتن طبیعت بکر و زیبا و مردمی خونگرم و مهربان اشاره کرد. کشور ترکیه فرهنگ بسیار نزدیکی به ایران دارد.

 

پس لازم نیست نگران باشید که در این کشور غریبی کنید. حتماً سریال ترکی کلید اسرار را به خاطر دارید، خب این هم دلیل محکمی که ترکیه به لحاظ فرهنگ و خرده‌فرهنگ بسیار شبیه ایران است. اما جدا از همه این دلایل، دلیلی وجود دارد که تا وارد این کشور نشوید و مدتی آنجا شب و روز نگذرانید نمی‌توانید مفهومش را درک کنید. از قدیم گفته‌اند شنیدن کی بود مانند دیدن.

 

زندگی در ترکیه برای سلامت جسم و روح شما بسیار مفید است. امید به زندگی و کیفیت زندگی در ترکیه بسیار بالاست. حداقل از دیگر کشورهای دوست و همسایه بالاتر است. اغلب بیماری‌ها بدون مداخله پزشکی درمان می‌شود. خریداران ملک و مسکن در ترکیه، که اقامت دائم این کشور را دریافت کرده اند؛

 

دلایل مختلفی را برای این بهبود در جسم و روح ذکر می‌کنند. ترکیه کشور بزرگی است که شرایط آب‌وهوایی آن در مناطق مختلف با یکدیگر تفاوت دارد. در سواحل دریای مدیترانه، دریای اژه، جایی که اغلب مهاجرین آنجا املاک و مستغلات دارند، آب‌وهوا مدیترانه‌ای است.

 

زمستان‌های معتدل و تابستان‌هایی با گرمای ملایم و طولانی دارد. با توجه به این موضوع که ترکیه دارای کوه‌ها و جنگل‌های زیادی است، پس می‌توان در این آب‌وهوا هم به دنبال تفریح بود و هم درمان.ترکیبی کامل از جنگل، دریا و کوه، مثلث سلامت را تشکیل می‌دهد.

 

پس بیهوده نیست که کسانی که به ترکیه می‌آیند سریعاً بهبود جسم و روان خود را حس می‌کنند. جالب است بدانید بسیاری از بیماران فقط از طریق تنفس در هوای پاک و سالم این مناطق بیماری‌های ریوی و تنفسی‌شان بهبود پیدا می‌کند. از شنا در دریا و استفاده از آفتاب و ویتامین دی و… که بگذریم نکته دیگر کیفیت بالای غذا در ترکیه است.

 

اصلاً غذا برای مردم ترکیه نقش مهمی بازی می‌کند. به‌اصطلاح خیلی به خوردوخوراکشان اهمیت می‌دهند. اغلب مواد غذایی بدون سم و مواد شیمیایی رشد می‌کند. رشد مواد غذایی توسط مسئولین با دقت مورد موشکافی قرار می‌گیرد. علیرغم محصولات وارداتی اندک، همین تعداد اندک نیز به لحاظ استفاده از مواد شیمیایی قبل از ورود مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

سلامتی جسم و روح با خرید خانه و زندگی در ترکیه

فراوانی میوه و سبزی‌ها، گوشت و محصولات لبنی تازه در هر زمان از سال نیز تأثیر مثبتی بر سلامتی دارد. توریسم سلامت نیز در ترکیه بسیار پیشرفت کرده است، چنان‌که افراد زیادی از اروپا و آمریکا برای درمان به این کشور می‌آیند. پزشکان سطح بالا و کلینیک‌های مجهز دلیل این امر است. بهداشت و درمان ترکیه از یک اصل اساسی پیروی می‌کند: پیشگیری پیش از درمان.

 

در کشور خودمان هم اصطلاحی داریم که می‌گوید پیشگیری بهتر از درمان است. در ترکیه شیوه زندگی سالم توسط دولت حمایت می‌شود. امکانات ورزشی مناسب، زمین‌های ورزشی در فضای باز، مسیرهای دوچرخه‌سواری در تمام کشور، باشگاه‌های شنا؛ غواصی، قایقرانی، انواع پیست‌های اسکی در سطح اروپایی.

 

ناگفته نماند تمام این امکانات بسیار قیمت مناسبی دارند و درنتیجه مردم عادی هم می‌توانند از این امکانات استفاده کنند. تعداد زیادی از این امکانات ورزشی برای کودکان در نظر گرفته‌شده و حتی بخشی از این امکانات رایگان هستند تا همه اقشار از آن استفاده کنند.

 

در یک‌کلام شعار زندگی سالم در کشور ترکیه، فقط در سطح یک شعار نیست بلکه به عمل رسیده است. از طرفی استرس و تنش حداقلی در جامعه، غذاهای سالم و خوشمزه، حس نوع‌دوستی و مراقبت عمومی از یکدیگر، باعث امید به آینده در میان میان‌سالان و اقشار سالمند شده است.

 

ترکیه از آن کشورهایی است که همسایه به داد همسایه می‌رسد. و این باعث شده مردم زندگی گرام‌تری را داشته باشند. البته لازم به ذکر است که همه این موارد بیانگر این مطلب نیست که ترکیه کشوری صد در صد ایده آل است و هیچ مشکلی ندارد.

 

مانند همه جای جهان ترکیه هم مشکلاتی دارد. اما ترکیه می‌تواند شرایطی را به شما ارائه دهد که شاید در هیچ کجای جهان نتوان آن را پیدا کرد: زندگی راحت در یک خانه راحت، با آب‌وهوای عالی و سطح زندگی باکیفیت.

 

مشاورین املاک میناگلوبال با سال‌ها تجربه موفق در خرید ملک در ترکیه ، فروش خانه در ترکیه و الخصوص استانبول و با تکیه‌ بر کارشناسان حقوقی و مشاوران املاک فارسی‌زبان افتخار ارائه خدمات حرفه‌ای املاک در ترکیه به هم‌وطنان عزیز را دارد.

 

حتی اگر قصد خرید ملک ندارید،شرکت میناگلوبال در بسیاری از هتل‌های برجسته 5 ستاره در تمامی شهرهای ترکیه ؛ قراردادهایی منعقد کرده است برای عزیزانی که قصد خرید ملک ندارند اما همواره مدتی از سال را می‌خواهند در شهرهای زیبای ترکیه بگذرانند.برای ارتباط با هلدینگ میناگلوبال , نام مارا در گوگل سرچ کنید.