پارس ناز پورتال

خرید پتو برای شب های سرد زمستانی

خرید پتو برای شب های سرد زمستانی

در انتهای یک روز شلوغ و پر درد سر فقط یه چیز میتونه آرامش برایتان بیاورد و اون چیزی نیست جز یک خواب عمیق و راحت که برای فراهم آوردن این خواب و بهبود بخشیدن به آن باید الزامات خوای خوب را فراهم کرد.

 

مثل تشک ایده ال پتو و بالش و ک روتختی مناسب که از کیفیت مطلوبی برخوردار باشند.اگر همراه ما باشید از فروشگاه اینترنتی بالیشما ما میتوانید بهترین متریال را با مناسبترین قیمت پتو عمده وخرد و بهترین کیفیت و بالاترین تخفیفات از فروشگاه پتو بالیشما تهیه کنید.

خرید پتو برای شب های سرد زمستانی

-انتخاب پتو:

اولین نکته در خرید پتو دیجیکالا که کیفیت را بالا میبرد الیاف ارگانیک میباشد چون دارای بافت طبیعی هستند و حساسیتی در برنداردند.بسته به نوع منطقه ای که زندگی میکنید باید پتوی ضخیم یا نازک خریداری کنید طبعا مناطق سردسیر پتوهای ضخیم و پشمی پیشنهاد میکنیم جنس پشم وزن سنگیترین دارد وضخیم تر میباشد که باعث میشود دمای بدن را گرم تر میکند.

 

پتوهای افرا که مدرن ترین و جدیدترین پتوهای وارد شده در بازار هستند از الیاف میکروفایبر هستند که مناسب ترین برای چهار فصل هستند .با رنگبندی متنوع و شاد جزو پتوهای سبک و کم حجم هستند که برای فضاهای کوچک بسیار مناسبند این نوع پتوها استفاده های گوناگون دارند که شامل شال مبل  روانداز روتختی ودیزاین منزل با توجه به رنگبندی هایی متنوع و قابلیت ست شدن راحت با هر رنگ و طرحی را دارند.

 

همچنین این پتوها قابل شستشو با ماشین لباسشویی خانگی را دارند.پتوهای افرا پتوهای چهار فصل هستند که برای هر فصلی مناسب هستند.

 

پتوهای گلبافت:

پتوهای آمازون گلبافت جزو پتوهای پنبه ای هستند که بیشترین مصرف بازار را در اختیار دارد که به پتو های ساده برجسته کودک نوجوان مسافرتی و…تقسیم میشود.الیاف استفاده شده این پتوها صد در صد خالص پلی استر میباشد و درصد کمی الیاف پنبه میباشد.

 

پتوهای گلبافت دارای کیفیت بالایی و قدمت زیادی هستند یکی از عواملی که باعث شده این پتو ها جای خود را در بازار تثبیت کند دوام و ماندگاری بالای این محصول میباشد.

خرید پتو برای شب های سرد زمستانی

تولید جدید این کارخانه پتوهای گل برجسته میباشد که بسیار زیبا و جذاب میباشدو تراکم خیلی بالایی دارد.که با طرحها و نقشهای زیبا مناسب برای جهیزیه  و کادو میباشد.لطافت و نرمی این پتو خاص که همانند ابریشم میباشد.امروزه در هر خانه ایرانی یک پتو هست زیرا یک انتخاب مناسب برای کادو هست.پتو ها سایزهای بسیاری دارند که مناسب برای همه افراد هست.

 

سایز نوزادی تکنفره دو نفره

پتو پشمی به دلیل گرما و لطافت پشم در آن خواب راحتی برای فرد میاورد.

 

پتو ها مسافرتی

این پتوها به دلیل وزن کمی که دارند در جابجایی مسافرتی استفاده ها ی زیادی دارند.همچنین قیمت مناسب آن باعث شده که قشربیشتری توانایی خرید آنرا داشته باشند.

 

پتوهای عروسکی

این قسم از پتو به خاطر چاپ شخصیت های کارتونی بسیار جذاب و دلنشین برای اتاق خواب کودکان میباشد.اگر مایلید که یک پتو عالی و مناسب بخرید که دوام بالایی داشته باشد به برند و شرکت تولید کننده جنس ابعاد و همچنین نظرات کاربران استفاده کننده آن توجه کنیم.

 

برای خرید پتو به سایز موارد استفاده فضای اشغالی و نوع استفاده کرد.اگر فضای کمی داریم ازپتوها مسافرتی و افرا و کم حجم خریداری کنیم.این پتوها علاوه بر اشغال فضای کم موارد استفادهی زیادی دارد.

 

پتو ها ی ضخیم تر که برای تخت و روانداز میباشد.پتوهای دو نفره برای روتختی و استفاده ی تخت میباشد.تنها عیب پتو ها ضخیم قابل شستشو ی خانگی نمیباشد.و باید به خشکشویی تحویل داده شود.

 

روتختی:

اصلی ترین رکن یک اتاق خواب رو تختی میباشد.روتختی برای جهیزیه عروس معمولی و اسپرت و تکنفره و دو نفره میباشد.روتختی جهیزیه ساتن و کارشده با ملزومات جواهر دوزی شده میباشد.که درخشش خاصی به اتاق میدهد.

 

روتختی اسپرت  و ساده که از جنس مرغوب تهیه شده که امروزه خواهان زیادی پیدا کرده شامل چند تیکه میباشد رو بالشی کوسن رو تشک کشدوزی شده متناسب با ابعاد و سایز تشک.و روانداز که میتواند یا کاور باشد یا لحاف.

 

شرکت های تولیدی ایران چند سالی هست که در این زمینه به فعالیت پرداخته و وارد بازار شده است.پارچه های استفاده شده بسیار مرغوب و با کیفیت هستند با طرح ها و مدلهای گوناگون که علاوه بر سایزهای آماده قابل سفارش برای سایزهای خاص هستند که توسط خیاطان حرفه ای تهیه میشود.

 

روتختی ترک یا ایرانی:

یک روتختی شیک و با کیفیت علاوه بر ماندگاری و جنس مرغوب باید به آسانی شسته شود.و رنگ ثابت داشته باشد.روتختی های ترک فقط بخاطر پارچه های ساتن ومرغوب قیمت بالایی دارند که برندهای ایرانی با بکاربردن پارچه های ملروز این نقص را جبران کرده و قابل رقابت با ترک هستند و البته با قیمت مناسب تر و بهتر که ماندگاری بیشتری دارند و ضمانت نامه ایرانی دارند و قابل تعویض هستند.در خرید باید به رنگ پرده دقت کرد که با رنگهای اتاق و پرده هماهنگ شود.با خرید کاور میتوان لحاف را جداگانه تهیه کرد.

 

قیمت روتختی :

روتختی های جهیزیه و سلطنتی طبعا گران قیمت هستند و اسپرت و ساده ارزان قیمت تر هستند.اگرقصد خرید کاور رو تختی را دارید حتما به این نکته توجه داشته باشید که زیپ خور یا دکمه داشته باشد برای جایگزین کردن لحاف.جنس روتختی میتواند ساتن ابریشم کتان نخ تترون و … باشد که هرچه درصد نخ وطبیعی بودن نخ بیشتر باشد حساسیت کمتری دارد.

 

و در نتیجه خواب بهتری برای شما به ارمغان میاورد و براحتی خستگی روز را تبدیل به نشاط میکند.امروزه با توجه به زمان کم به خرید آنلاین و خرید از سایت فروشگاه رو آورده و در زمان خود صرفه جویی میکنیم واز خرید اینترنتی استفاده کرده راحت و بی دغدغه سفارش شما میرسد.طبعا اگر از فروشگاه معتبر سفارش دهیم امکان تعویض یا مرجوعی وجود دارد.