پارس ناز پورتال

خودروهای برتر جاده ها در سال 2017 را بشناسید

خودروهای برتر جاده ها در سال 2017 را بشناسید

خودروهای برتر جاده ها در سال 2017 را بشناسید 

در سال 2017 خودروهای بی نظیری عرضه خواهند شد که همگان بی صبرانه منتظر عرضه آن ها به بازار هستند. مروری خواهیم داشت بر این خودروها. سال 2016 پر از شگفتی های مختلف برای علاقه مندان به خودرها بود، از رونمایی موستانگ با قدرت 197 اسب بخاری گرفته تا آئودی R8 اسپایدر و بسیاری دیگر از خودروها که طرفداران خودرو در سراسر جهان

 

را سیراب کردند؛ اما این پایان ماجرا نبود و ادامه این رونمایی ها در سال 2017 ادامه دارد… در ادامه به بررسی 9 خودروی لوکسی که قرار است در سال 2017 در جاده ها ببینیم می پردازیم. با ما همراه باشید.

 

فراری مدل لافراری آپرتا

ساخت ابرخودروی هیبریدی که فراری در مدل لافراری به آن دست پیدا کرده است، اصلا کار ساده ای نیست؛ اما فراری این چالش را قبلو کرده و به این حوزه ورود کرده است؛ این خودروساز معروف سقف ماشین را در این مدل برداشته و نسخه ای از آپرتا بدون سقف را به بازار معرفی خواهد کرد. آئرودینامیک تنظیم شده و شاسی تقویت شده این ماشین به شما این اطمینان را می دهد که تمام قابلیت های یک کوپه عالی را از این ماشین خواهید دید.
خودروهای برتر جاده ها در سال 2017 را بشناسید

این ماشین با قابلیت سقف فیبرکربنی جدا شونده و یا سقف فابریک به بازار عرضه می شود؛ با این حال برای استفاده از قدرت موتور 789 اسب بحاری این ماشین 12 سیلندر که یک موتور برقی 120 کیلواتی هم آن را حمایت می کند، نیاز خواهید داشت تا سقف را بردارید. متاسفانه تمامی ماشین ها تا این لحظه فروخته شده اند؛ جالب است بدانید یکی از خریداران مشهور این ماشین که در پیش سفارش آن را خریداری کرده است سلبریتی معروف گوردون رمزی است.
خودروهای برتر جاده ها در سال 2017 را بشناسیدفورد GT

فورد GT در واقع طراحی مدرنی از فورد افسانه ای لامان GT40 محسوب می شود.این ماشین در زمره نسل سوم خودروها به شمار می رود و از یک موتور 6 سیلندر با حداقل مصرف سوخت بهره می برد و با 600 اسب بخار قدرت موتور و سرعتی بالا، وقتی سوار بر آن می شوید کوچکترین احساس ترس و واهمه ای به شما دست نمی دهد.
خودروهای برتر جاده ها در سال 2017 را بشناسید

در حال حاضر فقط 500 نفر قادرند که فورد GT جدید را به صورت پیش خرید، خریداری نمایند؛استفاده از فیبر کربن در این ابرخودروی مدرن اتفاقی نادر ولی بسیار خوشایند محسوب می شود. اگر فرصت خرید این ماشین را امسال از دست دادید، نگران نباشید چرا که در سال 2018 مجدداً بازتولید خواهد شد فقط تا آن موقع چند صد هزار پوند برای خرید آن کنار بگذارید.
خودروهای برتر جاده ها در سال 2017 را بشناسیدمازراتی الفیری

مازراتی الفیری به واسطه یک کانسپت حیرت انگیز که در سال 2014 در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی شد پا به دنیای ماشین ها گذاشت. این ماشین دو در، شرکت کنندگان در نمایشگاه را شگفت زده کرد چرا که در طراحی آن از استایل مازراتی در دهه 1950 استفاده شده که با تلفیق با کابین و موتور قرن بیست و یکمی خود جلوه ای زیبا به این خودروی شیک داده است.
خودروهای برتر جاده ها در سال 2017 را بشناسیددر ابتدا تصور می شد که مازراتی الفیری در ابتدای سال 2016 به بازار عرضه می شود اما طبق گزارش های متعدد، خبر رسید که باز هم در عرضه این ماشین تاخیر افتاده است.
خودروهای برتر جاده ها در سال 2017 را بشناسیدآلفا رومئو استلویو Quadrifoglio

در حال حاضرSUV های سریع و حتی برخی کراس اوور های لوکس بسیاری در بازار خودروها در سراسر جهان وجود دارد اما ماشینی در این رده که مانند این مدل از آلفا رومئو، اینقدر اسپورت باشد بسیار نادر است؛ بدون شک این ماشین گران ترین مدل در کلاس خود نیز محسوب می شود.
خودروهای برتر جاده ها در سال 2017 را بشناسیداین ماشین از موتوری با قدرت 510 اسب بخار استفاده می کند که تحت تاثیر از فناوری به کار رفته در فراری ساخته شده است، شایان ذکر است که نمونه این موتور را قبلا در مدل Giulia Quadrifoglio دیده بودیم. آلفا رومئو استلیو دو محوره است و در آن هر چهار چرخ نیرودهی می شوند و به چرخش در می آیند. طراحی ایتالیایی در آن به کار رفته و از سیستم تعلیق پیچیده ای در این ماشین استفاده شده است.
خودروهای برتر جاده ها در سال 2017 را بشناسیدمرسدس AMG Gt Roadster

ماشین های سرباز زیادی در بازار خودرو وجود دارند که بدون سقف هستند و هنگام برگشت به خانه شما می بایست شاخ و برگ درختان را از داخل ماشین جمع آوری کنید و یا حتی شاید حشرات را از موی سر خود بیرون کنید؛ اما تعداد کمی از این خودرو ها 187 مایل بر ساعت سرعت دارند.

 

این سرعت بالا که رودستر AMG توانسته به آن دست یابد مرهون قدرت موتور 467 اسب بخاری در مدل های چهار سیلندر و 557 اسب بخاری در مدل هایی با موتور توربو دوقلوی 8 سیلندر می باشد.
خودروهای برتر جاده ها در سال 2017 را بشناسیدسقف فابریک این خودرو از شما در مقابل انواع اشیا مزاحم بیرونی محافظت می کند و این ماشین قادر است ظرف 11 ثانیه به سرعت 31 مایل بر ساعت دست یابد. در طراحی داخلی این ماشین در روکش های صندلی ها از چرم مرغوب Nappa به مانند دیگر خودروهای لوکس مرسدس، استفاده شده است و سواری با این ماشین در تابستان لذت بخش ترین چیزی است که یک راننده می تواند آن را تجربه کند.
خودروهای برتر جاده ها در سال 2017 را بشناسیدلکسوس LC 500

این ماشین در واقع نسل بعدی ابرخودروی LFA محسوب می شود و در واقع خودرویی بسیار جوان در بازار ابرخودروها محسوب می شود.
خودروهای برتر جاده ها در سال 2017 را بشناسیدلکسوس LC 500 در در دو مدل مختلف عرضه خواهد شد: موتور 8 سیلندر با 473 اسب بخار قدرت و مدل هیبریدی که به 500h نیز مشهور است. این ماشین از لکسوس های معمولی اسپورت تر است و احتمالا به زودی با عملکرد خوبی که از خود نشان دهد از روی بسیاری از ماشین های کلاس خود رد خواهد شد.
خودروهای برتر جاده ها در سال 2017 را بشناسیدآئودی A8

این مدل از آئودی لوکس ترین ماشین این شرکت محسوب می شود و کارشناسان آن را رقیبی شایسته برای مرسدس های کلاس S و BMW های سری 7 می دانند. از آئودی A8 حالا حالاها خواهیم شنید و اگر کانسپت پرولوگ به مرحله اجرا برسد،طراحی ظاهری این ماشین بی نظیر خواهد بود.
خودروهای برتر جاده ها در سال 2017 را بشناسیداین اولین خودروی آئودی خواهد بود که سیستم خودران سطح سه در آن به کار رفته است که به راننده اجازه می دهد تا در طول رانندگی بخوابد.
خودروهای برتر جاده ها در سال 2017 را بشناسیدجگوار I-Pace

اگر چه باید تا سال 2018 برای دیدن این ماشین در جاده ها صبر کنیم اما در سال 2017 نیز نمونه برقی این مدل را در جاده ها خواهیم دید که قادر است تا 240 مایل با هر بار شارژ حرکت کند.
خودروهای برتر جاده ها در سال 2017 را بشناسیددو موتور برقی به i-pace قدرت انفجاری 395 اسب بخاری با گشتاور 516 پوند بر فوت خواهند داد؛ این در حالی است که قرار نداشتن موتور جگوار در قسمت جلویی خودرو یک طراحی هوشمندانه در این ماشین به شمار می رود و همین امر منجر به ایجاد فضای بیشتر در طراحی داخلی آن شده است.
خودروهای برتر جاده ها در سال 2017 را بشناسیددر این ماشین شاهد سقف پانورامایی هستیم که با LED تجهیز شده است که این امکانات در شب جلوه زیبایی به داخل ماشین می دهد.
خودروهای برتر جاده ها در سال 2017 را بشناسیدتسلا مدل X

مردم آمریکا در حال حاضر در حال لذت بردن از سواری با مدل X تسلا هستند(مدلی که درب های آن به صورت فالکون به بالا باز می شود) اما این ماشین در سال 2017 به اروپایی ها می رسد. SUV تمام برقی تسلا که قابلیت حمل 7 سرنشین را دارد بدون انتشار گاز دی اکسید کربن در فضا و مصرف سوخت های فسیلی،

 

تبدیل به یکی از بهترین ابرخودرهایی شده است که با سوخت پاک کار می کنند. در حقیقت این ماشین با سیستم HEPA کار می کند که قادر است ذرات معلق مضر در فضا را نیز تصفیه کرده و به پاکیزه تر شدن هوا کمک کند.
خودروهای برتر جاده ها در سال 2017 را بشناسیددر جاده هایی که خط کشی های سفید خیابان ها کاملا مشخص هستند این ماشین قادر است به صورت خودران به حرکت خود ادامه دهد؛ نکته جالب دیگر در مورد این ماشین استفاده از یک صفحه نمایش 17 اینچی در درون آن است که سرنشینان می توانند از آن برای سرگرمی استفاده نمایند. لازم به ذکر است این ماشین برقی قادر است دو برابر هر ماشین برقی موجود در جهان طی مسافت کند.
خودروهای برتر جاده ها در سال 2017 را بشناسید