پارس ناز پورتال

دانلود قسمت 3 فصل 3 سریال پوست شیر با لینک مستقیم

دانلود قسمت 3 فصل 3 سریال پوست شیر با لینک مستقیم

قسمت سوم فصل سوم پوست شیر با حجم رایگان و لینک مستقیم آماده دانلود است. سریال پوست شیر قسمت سوم فصل سوم یا قسمت 3 فصل 3 سریال از زردفیلم منتشر شد و همچنین شما می توانید تمامی قسمت های این سریال زیبا را از وبسایت زردفیلم دانلود کنید.

 

در این سریال بازیگران محبوبی همچون شهاب حسینی، هادی حجازی فر هنرنمایی می کنند.برای دانلود قسمت سوم فصل سوم سریال پوست شیر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

دانلود سریال پوست شیر

 

دانلود قسمت 3 فصل 3 + تمامی قسمت های دیگر، روی لینک بالا کلیک کنید.

 

خلاصه داستان تا قسمت 3 فصل 3 پوست شیر

نعیم پس از ۱۵ سال از زندان آزاد می‌شود و به دیدار دخترش می‌رود. دختر او در جریان سفر به شمال ربوده می‌شود و نعیم که از تلاش پلیس خشنود نیست، مجبور می‌شود که به همراه دوستش رضا، عاملان ربوده شدن دخترش را پیدا کند.

 

نقد و بررسی تا قسمت 3 فصل 3 پوست شیر

 

فیلم‌نامه این سریال را کارگردان آن به همراه رضا بهاروند نوشته‌اند و توانسته است این سریال را تبدیل به یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی کنند. این سریال مناسب افراد بالای ۱۵ سال است و به دلیل داشتن سکانس‌های خشن و دلهره‌آور برای کودکان مناسب نیست.

 

درباره قسمت سوم فصل سوم پوست شیر

 

سه هفته بعد از پایان فصل سوم سریال «پوست شیر»، قسمت اول از فصل سوم این سریال روز چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ منتشر شد. بعد از این‌که شخصیت‌های اصلی در انتهای فصل سوم متوجه زنده‌بودن ساحل شدند، این قسمت به آغاز مسیر جدید شخصیت‌ها می‌پرداخت.

دانلود قسمت 3 فصل 3 سریال پوست شیر با لینک مستقیم

معرفی سریال لیونل مسی

 

لیونل مسی عنوان جدید و سریال نوروزی نمایش خانگی است. سریال لیونل مسی که همزمان با قسمت سوم فصل سوم پوست شیر پخش می شود یکی از کمدی ترین سریال های امسال حساب می شود. لیونل مسی به کارگردانی منوچهر هادی و بازیگران محبوبی همچون حامد آهنگی و بهرام افشاری به صورت هفتگی از زردفیلم پخش می شود.

 

خلاصه داستان لیونل مسی

همانطور که از نام سریال پیداست موضوع فوتبالی دارد و درباره خانواده ای است درسایت شرط‌بندی بازی فوتبال شرکت می کنند. این خانواده که دچار مشکل مالی زیادی شده است، پسر خانواده برای حل این بحران روی بازی مساوی ایران با آرژانتین شرط می‌بندد.

 

دانلود سریال لیونل مسی

 

دانلود قسمت 3 فصل 3 سریال پوست شیر با لینک مستقیم

معرفی سریال رهایم کن

 

سریال رهایم کن با تم قدیمی و عاشقانه جمعه ها از زردفیلم پخش می شود.

 

خلاصه داستان رهایم کن

شما می توانید در کنار قسمت 2 فصل 3 پوست شیر قسمت جدید رهایم کن را از زردفیلم دانلود کنید. سریال رهایم کن در واقع، نمایشی شفاف از ابتذال و فساد سیستماتیک در ایران قبل از انقلاب ارائه داده است. این سریال روایت خانواده‌ای است که در مسیر اتفاقاتی ناگهانی و تلخ، سرنوشتی عجیب پیدا می‌کنند؛ محسن تنابنده، مهدی حسینی نیا، هدی زین العابدین

 

دانلود سریال رهایم کن