پارس ناز پورتال

دختران دانش آموز انگلیسی قربانی تجاوز جنسی

دختران دانش آموز انگلیسی قربانی تجاوز جنسی

دختران دانش آموز انگلیسی قربانی تجاوز جنسی

دختران انگلیسی از نظر امنیت جنسی اصلا در جایگاه مناسبی نیستند و در مدرسه در معرض تجاوز های جنسی قرار دارند. کمیته برابری و زنان محلس عوام بریتانیا خبر داد سال گذشته میلادی 60 درصد از دختران و زنان بین 13تا 21 سال در مدارس و دانشگاه های این کشور هدف آزار و اذیت جنسی قرار گرفته اند.

 

60 درصد از دختران 13 تا 21 ساله بریتانیایی در مدارس و دانشگاه‌های این کشور تجربه آزار و اذیت جنسی داشته‌اند.به نوشته ایندیپندنت، معلمان و اساتید دانشگاه‌های انگلیس اجازه می‌دهند دختران محصل در مراکز آموزشی مورد تعرض و آزار و اذیت جنسی قرار بگیرند.

 

نمایندگان پارلمان بریتانیا امروز هشدار دادند که مشکل دختران محصل در مراکز آموزشی بریتانیا شوکه کننده است.تحقیقات کمیته زنان و برابری مجلس عوام بریتانیا گزارش داد 59 درصد از دختران و زنان 13 تا21 ساله طی سال گذشته در انگلیس به نوعی مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته‌اند یا هدف رفتارهای خشن در مراکز آموزشی بوده‌اند.

 

«ماریا میلر» رئیس این کمیته گفت متاسفانه کار به جایی کشیده است که دختران و زنان انگلیسی آزار و اذیت جنسی و تعرض را بخشی از زندگی روزمره خود می‌دانند.وی افزود در این شرایط معلمان مدارس و اساتید دانشگاه‌ها هم این مسایل را شوخی پنداشته و به استهزاء می‌گیرند و این خانواده‌ها هستند که تلاش می‌کنند حامی فرزندانشان باشند.

 

خانم میلر در ادامه ابراز تاسف کرد که در مدارس و دانشگاه‌ها، مسئولان اجازه می‌دهند دختران محصل مورد آزار و اذیت یا رفتارهای خشونت‌آمیز قرار بگیرند. وی هشدار داد چنین شرایطی باعث می‌شود اعتماد به نفس زنان جوان در جامعه تضعیف شود.

 

کمیته برابری و زنان پارلمان از دولت بریتانیا خواست الگوی ملی واضحی در اختیار مدارس قرار دهد و ازمسئولان آموزشی بخواهند به خوبی دانش‌آموزان و دانشجویان را در این مراکز مانیتور کند.رئیس کمیته برابری و زنان مجلس عوام بریتانیا همچنین گفت مدارس باید موظف باشند گزارش‌هایی از اطلاعات خود درباره آزار و اذیت جنسی و خشونت ارائه دهند و پلیس هم باید این وقایع را ثبت کند.

 

فارس

 

مطالب مرتبط : 

این مرد به دوستانش گفت در حمام به زنش تجاوز جنسی کنند

تعرض جنسی 8 مرد همزمان به دختر 17 ساله

صدف طاهریان با درخواست رابطه های جنسی مواجه شد

ازدواج دختر 8 ساله و مرگ بخاطر فشار رابطه جنسی

تجاوز جنسی خواننده معروف به دختر در کلاس موسیقی

دختری که 4 سال با پدرش همخوابی می کرد

ارضا شدن زن و رابطه با کلیتوریس و دهانه رحم

مرد متجاوز در خانه خود دوازده دختر داشت

فتیشیسم پا یا علاقه جنسی به پای خانم ها

طوطی سخنگو همخوابی مرد پولدار و خدمتکار را لو داد

تجاوز جنسی به بازیگر زن ایرانی شبکه GEM