پارس ناز پورتال

دختران دبیرستانی در اردوی مدرسه باردار شدند

مجموعه : مجله خبری روز
دختران دبیرستانی در اردوی مدرسه باردار شدند

باردار شدن هفت دختر دبیرستانی در اردوی مدرسه

در اتفاقی عجیب و کمیاب که هفت دختر نوجوان دبیرستانی پس از این که به اردوی دسته جمعی با اولیای مدرسه رفتند پس از برگشت از اردو حامله به منزل برگشتند. این مدرسه 28 نفر از دانش اموزان دختر را به این اردوی علمی در سارایوو «پایتخت صربستان» می‌برد.ولی هفت نفر از ان ها حامله به شهرشان برمیگردند.

 

هفت دختر بین «13 و 14 ساله» بوسنیایی بعد از  از اردوی پنج روزه مدرسه باردار به منزل هایشان برگشتند. این مدرسه که در شهر بانجا لوکا قرار دارد دانش اموزان خود را برای بازدید هاي علمی به مدت پنج روز به پایتخت می‌برد تا مناطق جالب مثل موزه هاو مناطق تاریخی شهر را از نزدیک  ببینند.

 

این مدرسه 28 نفر از دانش آموزان دختر را به این اردوی علمی در سارایوو «پایتخت صربستان» می برد.ولی هفت نفر از آنها حامله به شهرشان برمیگردند. این خبر در روزهای جدید خبر اولیه روزنامه ها و اخبار تلویزیون صربستان بوده هست.بسیاری دولت را به  نداشتن بازرسی متهم کرده می کنند. فعالیت جنسی دختران بین « 13 تا 15 ساله » در این کشور به شدت افزایش یافته هست.

 

سناد مهمدباسیچ که یکی از جامعه دانان صرب هست می‌گوید” این تمایل بیش از اندازه دختران کم سن و سال در کشور نگران کننده هست. والدین این هفت دختر اکنون به شدت از مسئولین مدرسه به علت نداشتن کنترل شاکی میباشند.

 

دختران دبیرستانی در اردوی مدرسه باردار شدند