پارس ناز پورتال

چرا به این دختر عروس داعشی می گویند؟

مجموعه : مجله خبری روز
چرا به این دختر عروس داعشی می گویند؟

چرا به این دختر عروس داعشی می گویند؟ 

اعضای گروه داعش دختران بسیاری را از طریق شبکه های اجتماعی اغفال کرده اند که منجر به فرار دختران و پیوستن به داعش شده است. دختر دانشجوی روسی که به خاطر عشق به دام گروه تروریستی داعش افتاده است.

 

واروارا کاراولووا در دادگاه نظامی مسکو گفت: وقتی در سال ۲۰۱۲ دبیرستانی بود با پسری به نام ایرات ساماتوف در شبکه های اجتماعی آشنا شد که در نهایت این عشق به فرار وی از خانه و رفتن به کشور سوریه انجامید.وی افزود که هر دو عضو صفحه شبکه باشگاه فوتبالزسکا بودند،

 

مدتی درباره فوتبال و دیگر مسائل زندگی گفت وگو می کردند تا اینکه ساماتوف موضوعاتی درباره داعش برای کاراولووا نوشت. واروارا اکتبر ۲۰۱۴ مسلمان شد و همزمان، ارتباط عمیق عاطفی اش را با ساماتوف ادامه داد.این دختر زمانی عازم ترکیه شد که دوستش یکباره ارتباط خود را با وی قطع کرد.

 

این اقدام باعث شد تا واروارا از طریق اسکایپ با یک داعشی دیگر در سوریه ارتباط برقرار کند و در نهایت از طریق اسکایپ با او ازدواج کند. این ازدواج در حالی انجام شد که او آن تروریست داعشی را نمی شناخت. به همین دلیل، برای پیدا کردن همسر داعشی خود تلاش کرد از طریق ترکیه به سوریه رود.

 

 به گزارش پارس ناز پس از آن برای عزیمت به سوریه راهی ترکیه شد که نیروهای امنیتی کشور ترکیه ژوئن ۲۰۱۵ وی را همراه با گروهی از اتباع روس که قصد رفتن به مناطق تحت سیطره داعش در سوریه را داشتند، دستگیر کرده و به کشورش بازگرداندند.