پارس ناز پورتال

جنایتی هولناک در تبریز بخاطر رابطه با خواهر..!

مجموعه : مجله خبری روز
جنایتی هولناک در تبریز بخاطر رابطه با خواهر..!
جنایتی هولناک در تبریز بخاطر رابطه با خواهر..!


جام جم آنلاین: درگیری ناموسی میان 2 جوان در تبریز یكی را روانه گورستان كرد و دیگری را راهی زندان.

به گزارش «جام‌جم» از تبریز، سرهنگ مداحی، رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی با اشاره به این پرونده به خبرنگاران گفت: به دنبال تماس مردمی با مركز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر درگیری مقابل بیمارستان شهید محلاتی تبریز، ماموران با عزیمت به محل، متوجه شدند یكی از طرفین درگیری كه جوان 32 ساله‌ای است به دلیل مجروح شدن با ضربات چاقو به بیمارستان امام رضا(ع) انتقال یافته است.

مداحی افزود: با عزیمت ماموران كلانتری 18 به بیمارستان، مشخص شد، مرد مجروح به علت شدت جراحات قادر به پاسخگویی به پرسش‌های پلیس نیست.

با تشكیل پرونده‌ای در این ارتباط چند ساعت بعد والدین جوان مجروح با حضور در كلانتری از مرگ فرزندشان در بیمارستان به علت شدت جراحات خبر دادند. رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی اضافه كرد: پس از مرگ جوان 32 ساله، دستور قضایی در این ارتباط صادر و پرونده به پلیس آگاهی تبریز ارسال شد. با تحقیقات میدانی ماموران مشخصات عامل جنایت به دست آمد و با شناسایی محل سكونت متهم در غیاب وی، خواهر و مادرش برای تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال یافتند. مداحی تصریح كرد: خواهر مرد متهم در بازجویی پلیس گفت: از مدتی پیش با مقتول كه خود را مجرد معرفی كرده بود، ارتباط داشتم و قرار بود با هم ازدواج كنیم.

دختر جوان افزود: وقتی در خانه تنها بودم، مقتول به خانه‌مان آمد و دقایقی بعد مادر و برادرم وارد خانه شدند و با دیدن مرد غریبه، برادرم با او درگیر شد و با كتك او را از خانه بیرون كرد. خواهر فرد مظنون اضافه كرد: بعد از این‌كه او را از خانه بیرون انداختند، برادرم متوجه شد با او ارتباط داشته‌ام بشدت عصبانی شد و به دنبال مقتول رفت و او را كه قصد داشت برای معالجه به بیمارستان مراجعه كند به قتل رساند و … .

رئیس‌پلیس آگــــاهی تهران افزود: پس از این اظهارات جستجو برای دستگیری مرد متهم آغاز و وی نیز دستگیر و اعتراف كرد پس از آن‌كه متوجه شدم، مقتول با خواهرم ارتباط نا مشروع داشته است ، كنترل خود را از دست داده و با چاقویی كه به همراه داشتم، او را از ناحیه گردن مجروح كردم كه بعد متوجه شدم او كشته شده است … .

سرهنگ مداحی خاطرنشان كرد:‌ پس از اعتراف متهم به جنایت، بازپرس ویژه قتل دستور بازداشت موقت متهم و بازسازی صحنه جنایت را صادر كرد تا در ارتباط با این جنایت و ادعای عامل قتل و خواهرش تحقیقات تكمیلی انجام شود.


سایت تفریحی پارس ناز

مرگ دلخراش کودکی 2 ساله براثر سهل انگاری خانواده.!
160 بسته مواد مخدر در شکم یک زن..!
عکسهای شلیك موفق ‌‌١٤ موشك دوربرد ایران..!
تصاویر تکان دهنده دستگیری ۸۰ پسر و دختر در پارتی شبانه تهران..!
ژاکت مایکل جکسون 1.8 میلیون دلار فروخته شد (+عکس)
لوکا بوناچیچ سرمربی سپاهان شد..!
سفر مرگبار 2 کودک بی ‌گناه به تهران (+عکس)
اعتراض یک زن مانکن مسلمان + عکس
اسید پاشی به دختر 21 ساله
وحشتناک ترین روش ربودن دختران در تهران
اقدام زنی 135 کیلویی برای کشتن شوهرش
تجاوز زنی به کودکی پنج ماهه !!
تصاویری از بد حجابی و بی حجابی در قم !!