پارس ناز پورتال

درآمد هنگفت بازیگران ایرانی از راه تبلیغات

مجموعه : اخبار سینما
درآمد هنگفت بازیگران ایرانی از راه تبلیغات

درآمد هنگفت بازیگران ایرانی از راه تبلیغات 

اینروزها با استفاده از فضای مجازی و سایر تکنولوژی ها، ستاره هاي مشهور میتوانند درآمد خوبی از راه تبلیغات کردن داشته باشند. صبح از خواب بیدار میشوم.

 

اینستاگرام را چک میکنم. بازیگر مورد علاقه‌ام عکسی از یک رستوران گذاشته که شب گذشته همراه با دوستان عزیزتر از جانش به آن‌جا رفته‌اند. اما بیشتر از اینکه از شب ناب درکنار دوستان تعریف کند، از کیفیت غذا و پذیرایی آن‌جا تعریف کرده‌است.

 

انتهای پست هم آدرس رستوران را نوشته و سفارش کرده که فقط برای یک‌بار غذای آن‌جا را امتحان کنیم تلویزیون را روشن می کنم. ورزشکار مشهور جهان را نشان می دهد که در حال تبلیغ برند مشهور شامپو و شوینده است.

 

کمی بعد تیتر یک خبرگزاری توجهم را جلب میکند که در آن تیزر تبلیغاتی عجیبی به چشم می خورد؛ بانو بازیگر مشهور تبلیغاتی را برای یک برند عطر و ادکلن انجام داده که در همان چند ساعت اول فضای مجازی را ترکانده و… . این بخشی از یک روز زندگی اجتماعی ماست. در پرونده امروز پارس ناز میخواهیم

 

نگاهی داشته باشیم بهمین ماجرا؛ به همه ی هنرمندان، ورزشکاران و خلاصه آدم مشهور‌هاي دور و برمان که علاوه بر درآمد کار و حرفه اصلی‌شان، به علت چهره بودن پول‌هاي هنگفتی به جیب میزنند. در پرونده امروز گپ‌و‎گفتی هم داریم با یک کارشناس رسانه و از او درمورد تأثیر تبلیغاتی که یک سلبریتی در آن نقش دارد سوالاتی می‌پرسیم.

 

شاید شما هم مانند ما کنجکاوید بدانید آدم مشهور‌هایي که اینروزها برای گرفتن یک سلفی با آن‌ها سر و دست می‌شکنیم برای حضور در جشن تبلیغاتی و افتتاحیه یک جایی مانند رستوران چه میزان پول دریافت میکنند؟ خب حالا دیگر می دانیم. خبرنگار برای اطلاع از چند و چون میزان دست مزد آقا یا بانو چهره بعنوان متقاضی

 

با تعدادی ازآن‌ها یا مدیر برنامه‌هاي شان ارتباط گرفته و هزینه یک ساعت حضور در جشن افتتاحیه یک رستوران فرضی راکه تا چند روز دیگر در مشهد افتتاح خواهد شد، پرسیده‌است.

درآمد هنگفت بازیگران ایرانی از راه تبلیغات

 

حامد همایون، 40 میلیون برای نیم ساعت اجرا

درآمد هنگفت بازیگران ایرانی از راه تبلیغات

تقریباً دو سالی میشود که اسم “حامد همایون” بر سرزبان‌ها افتاده‎است. یکی از همکاران او «همکاران او در موسسه هنری ترانه شرقی» در مصاحبه با خبرنگار ما دست مزد این خواننده را برای نیم ساعت اجرا، مبلغی درحدود 40 میلیون تومان اعلام میکند. البته این رقم علاوه بر دست مزد

 

پارس ناز – آقای خواننده، هزینه نور و صدای مراسم را هم حاوی می شود. به گفته او “حامد همایونگ در مراسم افتتاحیه خشک و خالی شرکت نمی کند و فقط در مراسمی حاضر می شود که امکانات آن‌جا برای حداقل نیم ساعت اجرای آقای خواننده فراهم باشد.

 

بهنوش بختیاری، 10 تا 12 میلیون

درآمد هنگفت بازیگران ایرانی از راه تبلیغات

«بهنوش بختیاری» سال‌هاست که در سینما و تلویزیون فعالیت هنری انجام می دهد و اکنون کمترین هنردوستی است که وی را نشناسد.بختیاری با اینکه از بازیگران خوب و بنام تلویزیون است اما در دوره‌هایي به‎علت یک‎سری حاشیه‌، سر و صداهایی بپا کرده‌است. مثلاً همین چند وقت

 

پیش بود که تیزر تبلیغاتی عجیب بانو بازیگر باعث تعجب همه ی مان شد؛ حرکات عجیب‌وغریب بانو بازیگر برای تبلیغ یک برند عطر و ادکلن، دراین تیزر همه ی را حیرت زده کرد. مدیر برنامه او در مصاحبه با خبرنگار ما هزینه حضور در برنامه تبلیغاتی بختیاری را در تهران مبلغی درحدود هفت تا هشت میلیون تومان اعلام میکند و میگوید: حضور ایشان در مشهد 10 تا 12 میلیون تومان برایتان آب میخورد.

 

نادر سلیمانی، 10 تا 15 میلیون بعنوان یک دوست

درآمد هنگفت بازیگران ایرانی از راه تبلیغات

«نادر سلیمانی» یکی از بازیگران خوش اخلاق و خوش برخورد سینما و تلویزیون است که برخی از کارهای سینمایی و تلویزیونی‌اش چهره وی را برای همیشه ماندگار کرده‎است. او در گفت وگو با خبرنگار ما هزینه شرکت در جشن افتتاحیه و تبلیغات در مشهد را مبلغی درحدود ده تا پانزده میلیون

 

تومان اعلام میکند. البته او برای شرکت در جشن افتتاحیه شروطی هم دارد؛ مثلاً اینکه مدت حضورش از ده تا پانزده دقیقه بیشتر نباشد، مهمانان حاضر در مراسم نباید عکس‌هاي شان همراه با وی را در شبکه‌هاي اجتماعی منتشر کنند و… . او در ادامه می‎گوید: «اگر دراین جشن شرکت کنم فقط بعنوان یک دوست درکنار شما هستم، نه بعنوان کسیکه پول گرفته تا کار تبلیغاتی انجام دهد!»

 

رضا شفیعی‎جم، کمتر از 20 میلیون نمی گیرم

درآمد هنگفت بازیگران ایرانی از راه تبلیغات

«رضا شفیعی‎جم» نقش‌ها و تیپ‎هاي محبوب و به یادماندنی کم ندارد؛ با اینکه سال‌هاي زیادی از برخی از فیلم و سریال‌هاي او گذشته اما هنوز هم خیلیها وی را با اسم «بامشاد» سریال «نقطه چین»، «قل مراد» سریال «باغ مظفر» و یا «چهارشنبه» سریال «چارخونه» می‌شناسند.

 

شفیعی‌جم با اینکه مدتی کم کار شده اما بازهم محبوبیت زیادی میان مردم دارد. او در گفت وگو با خبرنگار ما می گوید: «من طبق معمول به مراسم تبلیغاتی نمیروم. اگرهم تبلیغی را قبول کنم کمتر از 20 میلیون تومان نمیگیرم».

 

علی صادقی، حداقل 15 میلیون

درآمد هنگفت بازیگران ایرانی از راه تبلیغات

“علی صادقی” ازآن بازیگرانی است که سالها دریک قالب یکسان یعنی خنده دار کار کرده اما نه تنها تکراری نشده بلکه هنوز هم هر هنگام عکس او روی پوسترهای سینمایی می آید همه ی می دانند فیلم اکران شده فیلم پرفروشی خواهدبود. با ارتباط خبرنگار ما یکی از دوستان او تلفن را جواب میدهد و می گوید برای اینکه صادقی در برنامه‌هاي تبلیغاتی‌ شرکت کند حداقل 15 میلیون تومان میگیرد.