پارس ناز پورتال

دردسرهای اجاره نشینی در کلان شهر تهران

دردسرهای اجاره نشینی در کلان شهر تهران

دردسرهای اجاره نشینی در کلان شهر تهران 

اجاره نشینی در شهر تهران برای طبقه متوسط جامعه می‌تواند همراه با دشواری هایي باشد که شاید نیمی از حقوق ماهیانه آنان را  صرف خود کند. پولی که زوج هاي جوان تهرانی بابت رهن منزل نقلی پرداخت می‌کنند، می‌تواند آن ها را در سایر شهرها صاحبخانه کند

 

زوج هاي جوان انتظار زیادی ندارند؛ میتوانند در یک واحد نقلی که مساحتش اکثر از 60 متر نیست، چند سالی زندگی کنند. این منزل می‌تواند یک خوابه باشد و از پارکینگ و آسانسور هم میشود فاکتور گرفت اما در عوض ظاهر شیک و تمیز در اولویت هست. در شهر تهران اجاره چنین منزل اي بسته به محله متفاوت هست؛

 

میتوانید در شرق و جنوب و مرکز منزل هایي مناسب پیدا کنید که هم کرایه اش منطقی هست و هم اجاره ماهانه آن. هر چقدر به سمت شمال شهر بیایید قیمت بالا می‌رود.مثلا ممکن هست در شمال شهر تهران به پول بیش از 70 میلیون تومان و اجاره هایي بالاتر از یک میلیون تومان برخورد کنید. هر چقدر منزل جوان و نوساز باشد،

 

رقم اکثر و اکثر می‌شود تا جایی که دل تان بلرزد. مگر یک زن و شوهر جوان چقدر درآمد دارند؟ در سایر شهرها وضعیت چطور هست؟ اگر تازه ازدواج کرده اید و در شهرستان زندگی میکنید، با خواندن این گزارش حال تان بهتر میشود.

 

راهکارهای پیش روی زوج هاي جوان در شهر تهران

از بالای شهر شروع میکنیم؛ از جردن که برای خودش اسم و رسمی دارد. در بین خیل آگهی ها مالکی منزل اش را در این منطقه آگهی کرده و در توضیحات نوشته واحد در طبقه همکف واقع شده و تازه بازسازی اش کرده اند. مساحت منزل 40 متر و یک خوابه هست. برای اجاره این منزل 75 میلیون تومان بعنوان رهن کامل نیاز دارید.

 

یک منزل 60 متری هم در ستارخان وجود دارد که پول پیش آن 50 میلیون و اجاره اش ماهیانه 300 هزار تومان هست. در شرق استان تهران و در محله شهر تهران پارس منزل اي با همۀ امکانات را میتوانید با 50 میلیون پول پیش اجاره کنید. برای اجاره منزل اي 58 متری در پیروزی به 15 میلیون پول پیش و اجاره ماهیانه 800 هزار تومان نیاز دارید.

 

مورد منزل زعفرانیه هم بد نیست. هم در محله بالای شهر واقع شده هم سر و شکل منزل شیک و تمیز هست. مالک آن را با 70 میلیون پیش و ماهی یک میلیون و 600 هزار تومان اجاره می‌دهد.

 

راهکارهای پیش روی زوج هاي جوان در کرج

رقم درخواستی بعنوان پول پیش در کرج حسرت برانگیز هست. در مارلیک منزل اي 60 متری را تنها با چهار میلیون ودیعه و اجاره ماهیانه 250 هزار تومان در اختیارتان می گذارند. جستجو را در این شهر ادامه می‌دهیم تا به گلشهر می‌رسیم. میتوانید در این محله یک منزل 60 متری را با ودیعه 15 میلیون و اجاره 400 هزار تومانی کرایه کنید.

 

در منظریه وضعیت بهتر هست. یک منزل نوساز تنها با رهن 17 میلیون تومانی گزینش خوبی هست. اگر نزدیک بودن به مترو برای تان نکته با اهمیتی باشد، می‌توانید شانس تان را در الغدیر امتحان کنید که آگهی دهنده گفته بابت اجاره منزل 55 متری اش تنها 4 میلیون پول پیش و ماهیانه 500 هزار تومان کرایه میخواهد. منزل ویلایی حصارک هم وسوسه انگیز هست؛ میتوانید این منزل 70 متری را با هفت میلیون پول پیش و 250 هزار تومان اجاره در اختیار بگیرید.

 

راهکارهای پیش روی زوج هاي جوان در اصفهان

با خواندن این بخش ممکن هست دل تان برای اصفهان پر بزند. در خیابان پروین این شهر منزل اي پیدا می‌کنید با سالن 24 متری و یک اتاق 12 متری که برای آن فقط پنج میلیون تومان پول پیش و 500 هزار تومان اجاره درخواست کرده اند.

 

در سه راه سیمین هم می‌توانید با صاحبخانه راه بیایید و منزل 55 متری اش را با هفت میلیون پول پیش و 500 هزار تومان اجاره در اختیار بگیرد. اما اگر منزل شیک میخواهید باید تا محله مولوی بروید که سالنی بزرگ با نور بینظیر دارد. صاحبخانه گفته پنج میلیون پول پیش و ماهی 250 هزار تومان اجاره می‌خواهد اما اگر مستاجر خوش حساب باشد،

 

جای تخفیف اکثر وجود دارد. با همین دست فرمان جلو می‌رویم و به منزل شیک دیگری در بهارستان می‌رسیم که در ازای پنج میلیون پول پیش و ماهی 500 هزار تومان اجاره داده میشود.اگر بگوییم در هشت بهشت می‌توانید آپارتمان 60 متری نوساز اجاره کنید با 15 میلیون پیش و 300 هزار تومان اجاره چه حسی پیدا می‌کنید؟

 

قیمت بالاتر این منزل احتمالا به دلیل سیستم گرمایش تعبیه شده در کف منزل هست. در خاقانی هم منزل اي 60 متری را با 25 میلیون پیش و ماهیانه 150 هزار تومان اجاره میدهند. اطلاع دارید که هم اکنون 150 هزار تومان پول خرید یک شلوار جین هست؟

 

راهکارهای پیش روی زوج هاي جوان در مشهد

اقدسیه و الهیه راکه میشنوید، ناخودآگاه بالاشهر شهر تهران در ذهن تان تداعی میشود اما اقدسیه و الهیه مشهدی ها کجا و مال تهرانی ها کجا. آپارتمان 60 متری بلوار الهیه مشهد را می‌توانید با دو میلیون تومان پول پیش و ماهی 400 هزار تومان اجاره در اختیار بگیرید. گرچه همۀ جای مشهد از این خبرها نیست.

 

مثلا در قائم منزل اي 60 متری را با 15 میلیون پیش و ماهی 300 هزار تومان اجاره میدهند. این منزل کف سرامیک دارد. برای مشهدی ها حرم امام رضا «ع» اهمیت ویژه اي دارد. میتوانید در نزدیکی آن اجاره بگیرید و سه میلیون پیش و سر هر ماه 700 هزار تومان به حساب صاحبخانه بریزید. حالا کرایه این منزل را با ملک 55 متری واقع شده در خیام مقایسه کنید که صاحبخانه حاضر هست آن را در ازای سه میلیون پیش و ماهی 480 هزار تومان اجاره در اختیار مستاجر بگذارد.

 

حالا بهتر میتوانید موقعیت منزل هایي راکه به حرم مشرف میباشند را درک کنید. اگر منزل تمیز می‌خواهید، از آنهایی که میتواند چشم فامیل عروس و داماد را بگیرد، باید به دلاوران بروید. در این محله منزل اي 60 متری راکه حسابی تازه ساز و تمیز هست و تمام امکانات را دارد تنها با 30 میلیون تومان رهن کامل در اختیار بگیرید، چندان هست؟

 

زوج هاي جوان مشهدی این شانس را دارند که منزل 60 متری قاسم آباد را اجاره کنند و 15 میلیون پول پیش و ماهی 100 هزار تومان به صاحبخانه بدهند.از جمله این کرایه هاي عجیب باید به کرایه 200 هزار تومانی منزل اي در سناباد اشاره کنیم. پول پیش این منزل گرچه 35 میلیون تومان هست اما در قاسم آباد هم انتخاب خوبی وجود دارد؛ برای اجاره آن سه میلیون تومان پیش و 450 هزار تومان اجاره میخواهند.

 

راهکارهای پیش روی زوج هاي جوان در تبریز

نخستین مورد اجاره در 13 آبان قرار دارد. برای نشستن در آن پنج میلیون پول پیش و ماهی 650 هزار تومان اجاره میخواهید. وضعیت بهتر از این هم میشود؛ مثلا در فاز یک سهند اگر یک میلیون پول پیش و ماهی 300 هزار تومان اجاره بدهید، منزل 55 متری شان را در اختیارتان می گذارند.

 

آپارتمان امروزی تر بخواهید، سروکارتان به خیابان بهار میوفتد. در این محله یک واحد 45 متری نقلی وجود دارد که ظاهر آن شیک هست. گرفتن رضایت صاحبخانه با هفت میلیون پیش و 200 هزار تومان اجاره ماهیانه امکانپذیر هست. در محله زعفرانیه تبریز هم یک منزل مستقل 40 متری وجود دارد که صاحبخانه همان اول از شما 20 میلیون پول پیش می‌گیرد

 

و باید ماهی پنج هزار تومان به او اجاره بدهید تا شبهه شرعی رهن کامل هم پیش نیاید. اگر اتومبیل نداشته باشید، میتوانید منزل واقع در کوچه حاج اروج را اجاره کنید که از نظر متراژ بزرگ تر هست اما پول پیش آن فقط پنج میلیون تومان هست.

 

با رنگ زرد چطورید؟ مالک منزل 60 متری واقع در آشتاب که این رنگ را خیلی دوست داشته و در کابینت و کمدهای دیوار به کار گرفته هست. کرایه این منزل با پول پیش 20 میلیون و اجاره ماهیانه 200 هزار تومان امکان‌پذیر هست ولی اگر منزل شیک میخواهید به خیابان شهید رجایی بروید که در آن یک واحد 60 متری با مشخصات امروز با 25 میلیون تومان پول پیش انتظارتان را میکشد.

 

راهکارهای پیش روی زوج هاي جوان در اهواز

وضعیت زوج هاي جوان در جنوب غرب کشور چطور هست؟ انها اگر به کیان پارس بروند میتوانند آپارتمانی خوش نقشه را با 35 میلیون تومان رهن کامل کنند. در مرکز شهر و در محله نادری یک منزل 60 متری با 10 میلیون پیش و ماهی 400 هزار تومان اجاره داده میشود.

 

اگر تازه ازدواج کرده اید و سر و شکل منزل برای تان اهمیت زیادی دارد، گزینش خیابان لشگر اهواز برترین هست. این منزل 60 متر مساحت دارد، به پارکینگ و آسانسور مجهز شده و مالک میگوید مخصوص عروس و دامادها ارائه شده هست. فکر می‌کنید چقدر به خرج می افتید؟ 35 میلیون تومان رهن کامل!

 

راهکارهای پیش روی زوج هاي جوان در رشت

بیایید سری هم به شمال کشور بزنیم. در میدان مصلی می‌توانید منزل اي 60 متری اجاره کنید که 10 میلیون پول پیش نیاز دارد و باید ماهی 400 هزار تومان به حساب صاحبخانه بریزید. در خیابان وحدت اسلامی هم منزل اي هست که به دست آوردن دل صاحبش با 15 میلیون پیش و ماهی 300 هزار تومان اجاره امکانپذیر هست. در فلکه گاز هم میتوانید در منزل اي 50 متری بنشینید که 10 میلیون پول پیش و ماهی 350 هزار تومان اجاره نیاز دارد.

 

 به گزارش پارس ناز قیافه این آپارتمان کاملا مدرن و امروزی هست اما ممکن هست منزل دوبلکس کوچکی را بپسندید که در کوچه پژمان واقع شده و صاحبخانه حاضر هست آن را در ازای 15 میلیون پول پیش در اختیارتان بگذارد. با همان فرم آپارتمان هاي مدرن یک گزینش هم در نقره دشت وجود دارد که اگر به صاحبخانه 20 میلیون پیش و ماهی 100 هزار تومان اجاره بدهید، معامله جوش میخورد.

 

در دانشسرا ملکی دوبر وجود دارد که گرچه پارکینگ ندارد. میتوانید آن را در ازای 22 میلیون پول پیش و ماهیانه 50 هزار تومان اجاره بگیرید.