پارس ناز پورتال

دعوای همسران دونالد ترامپ در کاخ سفید

دعوای همسران دونالد ترامپ در کاخ سفید

دعوای همسران دونالد ترامپ در کاخ سفید 

همسران دونالد ترامپ در قصر سفید به دعوا پرداخته اند, موضوع این دعوا بر سر این هست که کدام به عنوان بانوی اول شناخته می‌شود. تنش‌ میان همسر سابق و کنونی دونالد ترامپ بالا گرفته هست. در یک طرف ایوانا ترامپ حضور دارد که خودش را ‘بانوی اول’ میداند و در طرف دیگر ملانیا ترامپ هست که بر قصر سفید سلطه دارد.

 

سخنگوی ملانیا ترامپ, همسر سوم و کنونی رئیس‌جمهوری کشور آمریکا به گفت و گو غوغایی ایوانا ترامپ, همسر اول رئیس‌جمهوری ایالات امریکا واکنش نشان داد.ملانیا همسر سابق دونالد ترامپ را به تلاش برای ‘جلب دقت و خودخواهی’ متهم کرد. این اظهارات پس از آن مطرح شد که ایوانا در برنامه‌اي برای فروش خاطراتش به مزاح خودش را بانوی اول خطاب کرد.

 

 به گزارش پارس ناز ایوانا 68 ساله در گفت و گو‌اي با اي‌بی‌سی نیوز برای تبلیغ فروش کتاب جدیدش به روابط دیرینه‌اش با چهل و پنجمین رئیس‌جمهوری ایالات امریکا پرداخت. او با خنده گفت; من عدد مستقیم قصر سفید را دارم اما واقعا نمی خواهم به او زنگ بزنم چون ملانیا آنجاست و واقعا قصد ندارم حس حسادت و یا چیزی شبیه به آن را تحریک کنم چون اساسا من همسر اول ترامپ هستم. خب من بانوی اول هستم. متوجه شدید؟

 

این سخنان موجب شد تا ملانیا ترامپ 47 ساله که غالبا کم حرف هست, بیانیه‌اي صادر کند. سخنگوی او گفت; بانو ترامپ قصر سفید را منزل بارون و رئیس‌جمهوری کشور آمریکا کرده هست. او عاشق زندگی در واشنگتن هست و بانوی اول بودن در ایالات متحده کشور آمریکا برای او مایه سربلندی هست.

 

او قصد دارد از عنوان و نقش خودش برای کمک به کودکان بهره گیری کند, نه فروش کتاب. چنین سخنانی از سوی یک همسر سابق کاملا بی‌رتبط هست. بدبختانه تنها هدف او جلب دقت هست.ایوانا ترامپ مادر سه فرزند دونالد ترامپ هست; دونالد جونیور, ایوانکا و اریک. ملانیا هم از رئیس‌جمهوری ایالات امریکا پسری نوجوان به اسم بارون دارد. دونالد ترامپ یک دختر هم از همسر دومش به اسم تیفانی دارد.