پارس ناز پورتال

رابطه جنسی شرم آور استاد دانشگاه و زن متاهل

رابطه جنسی شرم آور استاد دانشگاه و زن متاهل

رابطه جنسی شرم آور استاد دانشگاه و زن متاهل 

یک استاد دانشگاه با شاگردش که زنی متاهل بود وارد رابطه شد و با وی رابطه جنسی برقرار کرد که دوربین پنهان راز این خیانت را فاش نمود. استاد دانشگاه و زن متاهل که پس از افشای تماس مخفیانه‌شان به اعدام محکوم شده بودند, با رد حکم در دیوان عالی کشور, به شلاق, تبعید و انفصال از خدمت محکوم شدند.

 

اواخر دی سال 1394 مردی با مراجعه به دادگاه کیفری استان تهران گفت:از مدتی قبل به رفتارهای همسرم سوسن مشکوک شدم,. در منزل دوربین کار گذاشتمو پس از بازبینی آن عکسهای سوسن و مردی غریبه را دیدم.

 

با ثبت این شکایت,تحقیقات کارآگاهان شروع و مشخص شد سوسن که کارمند یکی از وزارتخانه‌ هاست برای انجام یک طرح درسی با استاد دانشگاه خود به اسم «محمود» دوست شده و با او تماس مخفیانه برقرار کرده است.

 

با کشف این مدارک, سوسن و محمود دستگیر شدند ودر شعبه ششم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستادند.هر دوی انها منکر تماس مخفیانه شدند, اما قضات براساس مدارک موجود و فیلم دوربین مداربسته,هردو متهم را مجرم تشخیص داده و به اعدام محکوم کردند.

 

این حکم با اعتراض متهمان به دیوان عالی کشور رفت و قضات شعبه یازدهم آنرا رد کردندو برای رسیدگی مجدد در اختیار شعبه پنجم دادگاه قرار دادند.در دومین جلسه دادگاه, هردو متهم بار دیگر خودرا بی‌گناه دانستند. سپس قضات وارد شور شدند

 

و هر دوی آن ها رابا تبرئه از زنای محصنه, به 99 ضربه شلاق و انفصال از خدمات دولتی محکوم کردند.استاد دانشگاه همینطور به دو سال تبعید در شهری دورافتاده محکوم شد.

 

مطالب مرتبط :

رابطه جنسی زن با برادرزاده شوهر به قتل منجر شد

تجاوز پدر و پسر به دختر 14 ساله و باردار شدن وی

تجاوز جنسی وحشتناک به دختربچه 4 ساله و عاقبت آن

زنی که با همکاری دوست پسرش شوهر را کشت

اقدام شرم آور مردی با 170 دختر به بهانه کاریابی

همخوابی زن شوهردار و مرد غریبه در خانه

همکاری دختر با دوست پسر برای قتل داماد