پارس ناز پورتال

رابطه جنسی معلم زن و دانش آموزان داخل خودرو

رابطه جنسی معلم زن و دانش آموزان داخل خودرو

رابطه جنسی معلم زن و دانش آموزان داخل خودرو 

معلم زیست شناسی پسران 14 و 15 ساله را اغفال کرده و در داخل خودرو شاسی بلند خود با آن ها رابطه جنسی برقرار می کرده است. یک معلم زن در آمریکا به اتهام سوء استفاده جنسی از دانش آموزانش باز داشت شد.10 سال زندان در انتظار یک معلم زن است که در مدت دو سال از دو پسر دبیرستان اهل امریکا سو استفاده جنسی داشته است.

 

این زن که لیندسی آندرسون نام دارد و 27 ساله است با شکایت مادر یک پسر 15 ساله که مدعی بود شده بود فرزندش از سوی این زن مورد سو استفاده جنسی قرار گرفته بود، بازداشت شده است.پلیس این زن را در ماه می و پس از پایان یافتن کلاس درس و در حالی که یک قربانی دیگر – پسر 14 ساله – را به سمت خودرواش می برد، بازداشت کرد.

 

 به گزارش پارس ناز آندرسون – متهم – ابتدا به جرم تعرض به دانش آموز 15 ساله متهم شد و پس ازآن خانواده یک پسر 14 ساله دیگر نیز با شکایت مشابه پرده از روابط شیطانی این زن با پسران نوجوان برداشت.دو پسر نوجوان که نامشان اعلام نشده است به پلیس گفتند که این زن که معلم زیست شناسی آنان بوده است با بهانه های مختلف آنان را به داخل خودروی شاسی بلند خود برده و اقدام به تعرض با آنان کرده است.

 

براساس گزارش پلیس، رابطه نامشروع او با دانش آموز 15 ساله وقتی برملا شد که مادر قربانی که نگران رفتار فرزندش و رابطه اش با ” لیندسی” بود ،به پلیس شکایت کرد و در پی این شکایت قربانی دوم نیز که دانش آموز 14 ساله بود به پلیس شکایت و خانواده های این دو قربانی خواستار مجازات این معلم بی شرم شدند.

 

پلیس به قاضی دادگاهه گزراش دادند که متهم در طی 2 سال با قربانیان خود رابطه نامشروع داشت و این متجاوز اهل ” لینویز شیکاگو “دو قربانی خود را پس از کلاس درس برای تعرض به داخل خودرو شاسی بلند می برده است.قاضی دادگاه اعلام کرد که متهم به جرم 2 مورد تعرض محاکمه خواهد شد.

 

متهم به دستور قاضی در بازداشت است و در صورتی که بتواند جریمه 100 هزار دلاری را پرداخت کند می تواند تا زمان محاکمه از زندان آزاد شود.وکیل مدافع این متهم به رسانه ها گفته است که اقدام این معلم درست نبوده است اما در این رابطه شیطانی زور و اجباری نبوده است و نباید اتهام تعرض و تجاوز را به موکلش نسبت داد./

 

میزان

 

 

مطالب مرتبط :

دختری جوان که در کودکی ناپدریش به او تجاوز جنسی میکرد

تجاوز جنسی به دختر و عاقبت قتل 11 نفر

این مرد به دوستانش گفت در حمام به زنش تجاوز جنسی کنند

سلاخی نوعروس زیبا پس از تجاوز جنسی + عکس

تجاوز جنسی به این دختر توسط دوست مادرش + عکس

این زن جوان به صورت وحشیانه مورد تجاوز جنسی قرار گرفت

تجاوز جنسی به صدها دختر و زن باردار در مرز ترکیه

تجاوز جنسی به زن روزنامه نگار فرانسوی توسط رییس + عکس

جنجال تجاوز جنسی کارگر افغانی به داور زن ایرانی