پارس ناز پورتال

درباره رابطه زناشویی شیطنت آمیز و داغ

مجموعه : حذف شده است
درباره رابطه زناشویی شیطنت آمیز و داغ

درباره رابطه زناشویی شیطنت آمیز و داغ 

رابطه جنسی برخی از همسران همراه با شیطنت و بازی های جنسی است که می تواند در روحیه طرفین تاثیر مثبت داشته باشد. آیا می دانید برای داشتن یک رابطه ی جنسی لذت بخش و دلپذیر چه مقدماتی را باید انجام دهیم ؟ آیا می دانید چه وقت باید رابطه ی جنسی را شروع کنیم ؟ وقتی ارتباط جنسی میانتان برقرار شد و حس و حال عشق بازی درونتان شکل گرفت و گرمِ گرم شُدید ، وقت آن است که شروع کنید .

 

بسیاری از زوج ها عادت می کنند بگذارند رابطه ی جنسی همین طور شانسی اتفاق بیفتد ، یا امیدوارند همسرشان وقتی میلش به اندازه ی کافی قوی شد خودش پیش قدم شود . اما چنین رویکردی اغلب باعث می شود با وجود اینکه احتماً هر دو طرف حس و حال این کار را دارند هیچ کدام پا پیش نگذارند ، چون مجبورند خودشان حس و حال همسرشان را حدس بزنند .

 

باید راهی بیابید تا بتوانید از میزان تمایل همسرتان به رابطه ی جنسی مطلع شوید . برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید مقاله ی روابط جنسی لذت بخش با بکارگیری ۷ بازی شیطنت آمیز را مطالعه کنید . در روابط زناشویی نوع روش از زوجی به زوج دیگر متفاوت است و به حس و حالی که در آن هستید و نوع رابطه ی جنسی که مایلید داشته باشید بستگی دارد .

 

بعضی وقت ها ممکن است روشی ظریف و ملایم را ترجیح دهید ، حال آنکه در شرایطی دیگر ممکن است بخواهید جسورانه تر عمل کنید . تغییر روش می تواند تعاملات جنسی را لزت بخش و دلپذیر نگه دارد .چند روش برای شروع رابطه ی جنسی که می توانید آن ها را امتحان کنید :

 

۱ – رمانتیک و ملایم : این روش ممکن است با شامی زیر نور شمع یا ماساژ بدن یا پاها یا هر کاری که به زبان بی زبانی بگوید « دوستت دارم » آغاز شود . می توایند فقط ظرف ها را به جای همسرتان بشویید ، بوسه ای رمانتیک به او هدیه کنید و نهایتاً بگویید « بیا امشب زود بریم تو رختخواب » .

 

۲ – بی پروا و جسورانه : بدون حاشیه رفتن ، صاف سر اصل مطلب . مثلاً می گویید « می خوامت » . اگر ترجیح می دهید از کلمات استفاده نکنید فقط دست تان را صاف روی نقطه ی حساس جنسی همسرتان قرار دهید .

 

۳ – سراسیمه و شوریده : با بوسه و در آغوش کشیدن آغاز کنید ، اما بعد فوری روند کار را سرعت بخشید و سراغ نوازش و حرکت دست ها روی بدن بروید .

 

۴ – گستاخانه و شهوانی : این روش دل و جرئت می طلبد . اما اگر وقتش مناسب باشد محشر است . با لباس های مستهجن یا برهنه و آماده جلو همسرتان ظاهر شوید . یا اگر به اندازه ی کافی شجاع هستید ، با اداهای خاص مرحله به مرحله خود را جلو او برهنه کنید.