پارس ناز پورتال

رازهای برد پیت درباره روابط عاشقانه اش در گذشته

مجموعه : اخبار سینما
رازهای برد پیت درباره روابط عاشقانه اش در گذشته

رازهای برد پیت درباره روابط عاشقانه اش در گذشته 

برد پیت تا به حال چندین بار ازدواج کرده هست که همۀ انها به جدایی و طلاق منجر شده و از آخرین همسر خود آنجلینا جولی نیز فرزند دارد. احتمالاً برد پیت یکی از دوست داشتنی ترین و خوش چهره ترین بازیگران هالیوودی باشد اما اگر به زندگی شخصی، روابط عاشقانه و دو ازدواج قبلی او نگاه کنیم می‌بینیم که زندگی این بازیگر در دنیای خارج از سینما عمده هم جذاب و بی نقص به نظر نمیرسد.

 

وی بارها با خیانت و دل شکستن متهم شده هست که باعث شده بسیاری نظرشان نسبت به این بازیگر معروف تغییر کند. سال 2017 سال بسیار سختی برای برد پیت بوده هست زیرا آنجلینا جولی پس از سال ها زندگی مشترک و عاشقانه، دستکم در ظاهر، از او جدا شد و حضانت بچه ها را نیز بدست آورد.

 

این موضوع شرایط سختی را برای برد پیت رغم زد به گونه ای که وی به شدت به مصرف مشروبات الکلی روی آورد. اما وی اخیراً اعلام کرده که با این موضوع کنار آمده و تقریبا بهبودی کامل خود را بدست آورده هست. در کنار ما بمانید تا ناگفته هایي در مورد روابط عاشقانه ي این بازیگر معروف هالیوودی را برای شما بازگو کنیم.

رازهای برد پیت درباره روابط عاشقانه اش در گذشته

1- ظاهرا وی گذشته از جدایی از آنیستون با جولی وارد ارتباط شده بود

پیت و آنیستون در ژانویه 2005 جدایی خود را به طور رسمی اعلام کردند. تنها 4 ماه بعد تصویر هایي از پیت و آنجلینا جولی در ساحلی در آفریقا همراه با پسرخوانده جولی منتشر شد. آن روزها تازه این دو در فیلم «آقا و بانو اسمیت» نقش بازی کرده بودند و رسانه ها با استناد به این تصویر ها خبر از ارتباط ي این دو دادند.

 

اما پیت و جولی تلاش کردند که این زمانبندی ها را مخدوش کنند به گونه ای که جولی در سال 2006 درمصاحبه اي اعلام کرد که آن زمان انها تنها دوست بوده و وارد ارتباط اي عاشقانه نشده بودند و تنها بعد از قطعی شدن جدایی پیت و آنیستون ارتباط اي عاطفی بین انها شکل گرفته هست.

 

گرچه این دو در سال 2008 در گفت و گو هایي جداگانه اعلام کردند که در زمان فیلمبرداری فیلم «آقا و بانو اسمیت» عاشق هم شده اند که این اعترافات نشان میدهد حتی گذشته از طلاق پیت و آنیستون ارتباط اي عاشقانه بین پیت و جولی وجود داشته هست.

رازهای برد پیت درباره روابط عاشقانه اش در گذشته

2- برد پیت، دل جنیفر آنیستون را شکست

زمانی که برد پیت در حال شکل دادن به یک ارتباط عاشقانه با آنجلینا جولی بود، آنیستون داشت با درد جدایی از برد پیت دست و پنجه نرم میکرد. این موضوع در گفت و گو ي غمگین کننده اش در سپتامبر 2005 با ونیتی فیر کاملاً مشهود بود که بی درنگ پس از احوال پرسی با نویسنده مجله به گریه افتاد

 

و بارها و بارها در حین گفتگو کردن درمورد جدایی اش از پیت نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد. وی در این گفت و گو چنین گفت:” من تنها هستم؟ بله. من افسرده هستم؟ بله. من گیج شده ام؟ بله. آیا روزهایی داشته ام که یک مهمانی دلگرمی تنها برای خود گرفته ام؟ گرچه. اما اکنون حالم مفید هست.

 

من یک تیم حمایتی بی نظیر دارم و آدم سفت و سختی هستم. به درمان اعتقاد دارم. به نظرم وسیله ي خوبی برای خودشناسی هست. احساس میکنم قوی هستم. از اینکه توانسته ام با این موضوع کنار بیایم به خودم سربلندی میکنم”.

رازهای برد پیت درباره روابط عاشقانه اش در گذشته

3- وی زمانی برای جدایی از آنیستون اقدام کرد که انیستون اکثر از هر بار دیگری به او نیاز داشت

بر زمینه گفته هاي آنیستون در گفت و گو اش با ونیتی فیر، پیت به محض حضور در فیلم «آقا و بانو اسمیت» برای جدایی از آنیستون اقدام کرده هست. در این زمان آنیستون با درد پایان رسیدن سریال «رفقا» دست و پنجه نرم می‌کرد که بعد از 10 فصل پیروز به پایان رسیده بود.

 

وی در مورد این سریال چنین گفته هست:” این موضوع بسیار دردناک بود. ما یک خانواده بودیم و من در جدا شدن از خانواده بسیار بد هستم. بسیار سخت هست که یک جای اثبات در زندگیت داشته باشی، جاییکه هر روز بروی و بعد ناگهان دیگر آن جا نباشد” آنیستون گفته که در این برهه زمانی از پیت انتظار پشتیبانی عاطفی داشته

 

اما چیز زیادی نصیب او نشده هست. این تنهایی را در جمله ي مشهور آنیستون در این خصوص می‌توان خلاصه کرد:” او دیگر برای من نبود”. این موضوع چنان برای آنیستون سخت بود که وی حتی برای مراسم کپی کردن قسمت پایان سریال روی نوار نیز آماده نشد و ادعا کرد که مشغول کار بوده هست که گرچه صحت نداشت.

رازهای برد پیت درباره روابط عاشقانه اش در گذشته4- وی خیلی زود خانواده اش را تشکیل داد

 به گزارش پارس ناز رفقا آنیستون ادعا کرده اند که در طول زندگی پیت و آنیستون، بچه دار شدن اصلاً برای پیت در اولویت قرار نداشت اما آنیستون به شدت دنبال آن بوده هست. بنابراین وقتی که پیت خیلی سریع به مرد خانواده برای جولی و فرزندانش تبدیل شد این موضوع جدایی را برای آنیستون سخت تر از گذشته کرد.

 

در واقع وقتی که مجله ونیتی فیر برای نخستین بار اعلام کرد که جولی باردار هست، به ادعای این رسانه، آنیستون دقایقی را گریه کرد و سپس گفت که گفتگو کردن در مورد این موضوع برای وی بسیار سخت بوده هست.

رازهای برد پیت درباره روابط عاشقانه اش در گذشته

5- وی در گفت و گو اي ناخوشایند از زندگی با آنیستون گفت

تور رسانه اي برد پیت در سال 2011 برای تبلیغ فیلم «مانیبال» «Moneyball» وی گفت که زندگی خوبی با آنیستون نداشته و از این ارتباط لذت نمی برده هست. وی در این خصوص چنین گفته هست:” من تمام دهه ي 90 را کوشش میکردم قایم شوم. می‌خواستم ناخوشایندی هاي سلبریتی بودن را غرق کنم.

 

این موضوع مرا ترساند. از اینکه تمام مدت روی کاناپه می نشستم و کوشش میکردم با شریکم خود را قایم کنم خسته شده بودم. تدریجی تحملش برایم خوفناک شده بود. برایم مشخص شد که دنبال فیلمی می‌گردم که در مورد یک زندگی جذاب باشد اما خودم زندگی جالبی نداشتم. به نظرم ازدواجم [با آنیستون] با این حس مرتبط بود. کوشش میکردم نشان دهم این ازدواج چیزی هست که در واقع نبود”.

 

وی بعدها ادعا کرد که گفتگو هایش به شیوه ي نادرستی تعبیر شده و از زندگی با آنیستون خوشنود بوده هست. پیت گفته که جنیفر “یک زن مهربان، دوست داشتنی و بی نظیر هست که دوست من باقی باقیمانده هست. این ارتباط برای من بسیار باارزش و مهم هست”.

 

گرچه وی بار دیگر نیز در سال 2013 در گفت و گو اي از تجربه ناخوشایند زندگی خود با آنیستون گفت و ادعا کرد که جدایی از او ضروری و نجات بخش بوده و زندگی اش با آنیستون باعث از دست رفتن فرصت هایش شده هست.

رازهای برد پیت درباره روابط عاشقانه اش در گذشته

6- آیا بدرفتاری باعث جدایی او و جولی شده هست؟

اگر چه وی بارها ادعا کرده هست که روزهای مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی او سال ها گذشته به پایان رسیده هست اما به قول ي برخی رسانه ها دلیل خواهش طلاق از سوی جولی سوء مصرف مواد توسط برد پیت بوده هست و وی از اینکه پیت به شدت به مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی معتاد شده بود

 

احساس درماندگی می‌کرد. اضافه بر این وی به شدت عصبی شده بود و این موضوع زندگی را برای بچه هاي این دو سخت کرده بود و جولی از نحوه ي رفتار پیت با 6 فرزندشان خوشنود نبود. جولی به صورت ضمنی این موضوع را تایید کرده و چنین گفته هست:” این تصمیم به دلیل سلامت و امنیت خانواده گرفته شده هست”.

رازهای برد پیت درباره روابط عاشقانه اش در گذشته

7- آیا او با ماریون کوتیارد ارتباط اي داشته هست؟

 به گزارش پارس ناز در تاریخ 20 سپتامبر سال 2016 شایعه ي دیگری بر غوغایی بودن جدایی پیت و جولی افزود و آن اینکه زندگی جولی و پیت به همان روشی که سال هاي پیش زندگی پیت و آنیستون به پایان رسیده بود نابود شده هست: با یک ارتباط اي خیانتکارانه. این بار پای همبازی پیت در فیلم «متفقین» «Allied»، ماریون کوتیارد در بین بوده هست

 

و به قول ي برخی از رسانه ها، جولی برای سر دراوردن از ارتباط ي این دو یک کارآگاه خصوصی استخدام کرده بود و این شخص نیز بعد از مشاهداتش، وجود ارتباط بین این دو را تایید کرده هست. گرچه شمار زیادی از رسانه ها نیز این ادعاها را رد کرده اند.

رازهای برد پیت درباره روابط عاشقانه اش در گذشته

معشوقه های بردپیت،درباره زندگی برد پیت،زندگی شخصی برد پیت،درباره همسران برد پیت،طلاق برد پیت