پارس ناز پورتال

رازهای زندگی اما استون جذاب ترین زن جهان

مجموعه : اخبار سینما
رازهای زندگی اما استون جذاب ترین زن جهان

رازهای زندگی اما استون جذاب ترین زن جهان 

اما استون بازیگر مشهور و پرافتخار هالیوودی که یکی از زیبارویان دنیا نیز به تعداد می‌رود در زندگی شخصی خود نکات جالبی برای شنیدن دارد.اما استون بازیگر و مدل پرطرفدار انگلیسی تبار متولد کشور آمریکا هست. او که علاقه خاصی به بازی در نقش هاي کمدی دارد پاداش اسکار برترین بازیگر نقش اول زن را برای فیلم لالا لندگرفت. در این نوشتار 50 راز دیدنی درمورد اما استون از ترس ها و فوبیاها تا ارتباط عاشقانه اش با اندرو گارفیلد را می خوانیم.

رازهای زندگی اما استون جذاب ترین زن جهان

۱. نام حقیقی او اما نیست، بلکه امیلی جین استون هست. وقتی به Screen Actors Guild ضمیمه نام اما را گزینه کرد چون امیلی استون از گذشته گرفته شده بود. خانواده و دوستانش هنوز وی را امیلی صدا میزنند.

 

۲. ابتدا رایلی استون را بعنوان نام سینمایی خود گزینه کرد، اما بعد از حضور بعنوان هنرپیشه‌ي مهمان در «Malcolm in the Middle» نتیجه گرفت با اِما راحتتر هست لقبی که مادرش به او داده بود.

 

۳. او متولد 6 نوامبر 1988 در اسکاتزدیل آریزونا هست.

 

۴. مادرش کریستا، یک زن منزل‌دار و پدرش جف، پیمانکار هست. او یک برادر کوچک‌تر به نام اسپنسر دارد. اما نخستین فرد خانواده هست که وارد دنیای نمایش شده هست.

 

۵. اما اجدادی سوئدی دارد. پدربزرگ پدری‌اش از طریق جزیره‌ي الیس به کشور آمریکا مهاجرت کرد ـ و نام خانوادگی‌اش به انگلیسی به استون تغییر کرد. همچنین سمت مادری او عمدتا هلندی‌هاي پنسیلوانیا «آلمانی» انگلیسی اسکاتلندی و ایرلندی میباشند.

 

۶. اما تنها ۷ سال داشت که با افتادن از میله‌هاي پارالل ژیمناستیک بازوهایش شکسته شد.

 

۷. اما به دلیل صدای جذاب و گرفته‌اش مشهور هست و این نتیجه‌ي قولنج نوزادی هست. وقتی نوزادی به صورت مداوم و بدون علت خاصی گریه کند به آن قولنج نوزادی میگویند. اغلب اوقات، این نوزادان هر روز در زمان مشخصی گریه میکنند. او میگوید:‌ هر روز با صدای وحشتناکی جیغ می‌زدم و گرهک‌هایي توی گلوم شکل گرفت.

 

به همین دلیل روی تارهای صوتیم پینه دارم که باعث می‌شه همه ي وقت صدامو از دست بدم و سر صحنه بارها و بارها جیغ بزنم، واقعا گوشخراشه… ولی آره از بچگی اینجوری بودم

رازهای زندگی اما استون جذاب ترین زن جهان

۸. وقتی در آریزونا بزرگ می‌شد، با بازی در تولیدات تئاتر محلی «The Wiz با Jordin Sparks» که بعدها برنده‌ي امریکن آیدل شد، عشق به بازیگری‌اش را نشان داد. او در مجموع در 16 محصول بازی کرد.

 

۹. این ستاره یک ترم را در پیش‌دانشگاهی «Xavier» گذراند که یک دبیرستان کاتولیک در فونیکس بود.

 

۱۰. علیرغم بازی در فیلم دبیرستانی بسیار پرطرفدار Easy A، میگوید تجربه‌ي دبیرستان برای او اجنبی هست. او از ۱۲ سالگی به بعد در منزل درس خواند و وقتی ۱۵ ساله بود مادرش را قانع کرد به لس‌آنجلس نقل مکان کنند.

 

۱۱. چگونه خانواده‌اش را خوشنود کرد به لس‌آنجلس بروند؟ یک ارائه‌ي پاورپوینت درست کرد و در حین اکران آهنگ هالیوود مدونا، تمام مزایای اینکار را لیست کرد.

 

۱۲. گذشته از علاقه‌مندی به بازیگری، به یادگیری HTML و طراحی وب علاقه داشت.

 

۱۳. وقتی اما به لس‌انجلس رفت، شغل پاره‌وقتی در یک شیرینی‌پزی پیدا کرد که مختص خوراک سگ‌ها بود. با این حال چندین مشتری شکایت کردند که کلوچه‌هاي آن‌ها غیرقابل خوردن میباشند و سگ‌هایشان دوست ندارند.

رازهای زندگی اما استون جذاب ترین زن جهان

۱۴. پس از نقل مکان به لس‌انجلس، هشت ماه طول کشید تا بتواند نخستین نقش خود را بعنوان لوری پارتریج در فیلم تلویزیونی «The New Partridge Family ۲۰۰۵» ایفا کند.

 

۱۵. در «Suite Life of Zack and Cody» صدای سگ لاندن تیپتون راکه ایوانا تیپتون نام داشت اجرا کرد.

 

۱۶. همین طور در اقتباس سینمایی از کمیک استریپ «Marmaduke» به جای سگی به نام مِیزی گفتگو کرد که گریت دین و دوستانش را دنبال می کند.

رازهای زندگی اما استون جذاب ترین زن جهان

۱۷. رنگ موی طبیعی اما بلوند هست ولی آن را قهوه‌اي کرده هست. برای بازی در «Superbad» به پیشنهاد‌ي جود آپاتو رنگ موهایش را به قرمز تغییر داد.

رازهای زندگی اما استون جذاب ترین زن جهان

۱۸. او برای بهبود بازیگری‌اش تعلیم زیادی دید و وقتی جونا هیل «ست» در فیلم «Superbad» اما «جولز» را میزند، واکنش‌اش بهتر شده بود و فیلم‌سازان تصمیم گرفتند در تدوین نهایی آن را نگه دارند.

 

۱۹. اما برای بازی در نقش کلر بنت در سریال «Heroes» شبکه‌ي ان‌بی‌سی تست داد. در گفت و گو‌اش با «Vanity Fair» گفت:می‌تونستم صداشونو از اتاق کناری بشنوم، یه دختری رفت تو و اونا گفتن تو انتخاب ما هستی … از ۱ تا ۱۰ ما به تو ۱۱ می‌دیم… رفتم خونه و ناامید شدم. آن دختر اتاق کناری، کسی نبود جز هیدن پانتیر.

رازهای زندگی اما استون جذاب ترین زن جهان

۲۰. برای فیلم The Rocker نواختن باس را یاد گرفت.

 

۲۱. در ۲۰۰۸، اما با تدی گایگر، همبازیش در فیلم «The Rocker» ارتباط‌ي عاشقانه برقرار کرد.

رازهای زندگی اما استون جذاب ترین زن جهان

۲۲. همچنین یک سال با برادر مکالی کالکین، به نام کیرن کالکین در ارتباط بود.

 

۲۳. بزرگ‌ترین ترس اما آن هست که نتواند به دلیل شهرت یک زندگی معمولی داشته باشد.

 

۲۴. او اعتراف کرده هست که نقش‌هاي کلیشه‌اي بعنوان یک دختر خوشگل را رد کرده هست چرا که می خواست بعنوان یک کمدین جدی گرفته شود.

 

۲۵. او در چندین فیلم دیگر نیز بازی کرد؛ منزل خرگوشی و ارواح دوست‌دخترهای سابق اما سال ۲۰۰۹ و پس از بازی در فیلم سرزمین زامبی‌ها بود که اما دیده شد.

 

۲۶. اما با جونا هیل، همبازیش در Superbad دوست خودمانی هست.

 

۲۷. بعد از گذراندن شش سال در لس‌آنجلس، سال ۲۰۰۹ به نیویورک رفت.

 

۲۸. پس از آن‌که همراه با آماندا سیرفراید و کریستین استوارت روی جلدVanity Fair هایوود جوان ظاهر شد، نخستین نقش اصلی خود را در کمدی پیروز Easy A بازی کرد.

 

۲۹. در ۲۰۱۰، در Easy A بازی کرد که نامزدی گلدن گلوب را برای اجرایش به همراه داشت. راجر ابرت، منتقد فیلم میگوید: این فیلم اما استون آشنا و حداقل گرفته شده را برداشته و به اعتقاد من، وی را به یک ستاره تبدیل می کند.

 

۳۰. اما در آن سال پاداش‌ي برترین اجرای کمدی MTV و برترین بازیگر زن: کمدی رمانتیک جوایز برگزیده‌ي نوجوانان را دریافت کرد و نامزد دریافت پنج پاداش‌ي دیگر شد ـ که یکی از‌ آن‌ها گلدن گلوب برترین بازیگر زن بود ـ فیلم موزیکال یا کمدی.

 

۳۱. در مورد فیلم Easy A چه فکر میکند؟ پس از انتشار فیلم در گفت و گو‌اي گفت: ‌فکر نمی کنم واقعا یک فیلم دبیرستانی باشد. به نظرم بیش‌تر داستانی درمورد‌ي حیثیت و سوءتفاهم‌ها و سرعت ترویج آن با تکنولوژی هست

رازهای زندگی اما استون جذاب ترین زن جهان

۳۲. اما استون طرفدار پروپاقرص سریال iCarly هست. و به همین علت حضور کوتاهش در فصل پایان این برنامه جای تعجب ندارد.

 

۳۳. اما استون همراه با رومر ویلیس و کاترین مک‌پی ترانه‌ي I Know What Boys Want را برای فیلم منزل خرگوشی بازخوانی کرد.

 

۳۴. او دوست خودمانی تیلور سویفت هست و می گوید: ما در مراسم جوایز هالیوود جوان برای مجله‌ي زندگی هالیوودی با هم آشنا شدیم. سه سال پیش اون جا همدیگرو دیدیم و بعد آهنگ‌هاش رو گوش کردم و برایش ایمیل فرستادم که سوگند می خورم از موسیقی تو خوشم می‌آد. بعد از اون با هم گفتگو کردیم و خودمانی شدیم.

 

۳۵. دایان کیتون و چارلی چاپلین الهام بخش او در بازیگری میباشند.

 

۳۶. برخی از فیلم‌هاي پرطرفدار او روشنایی‌هاي شهر «۱۹۳۱»، شبکه «۱۹۷۶»، و منهتن «۱۹۷۹» میباشند.

 

۳۷. چرا اما حساب فیسبوک ندارد؟‌ اما گفت مجبور بود به دلیل اعتیاد شدید به بازی Farmville فیسبوک را ترک کند! او به مجله‌ي Elle گفت: به مرحله‌ي ۴۲ رسیده بودم، و هیچ کار دیگری به جز آن انجام نمی‌دادم. باید دست برمی‌داشتم.

 

۳۸. اما استون زبان اشاره بلد هست زیرا یک معلم ناشنوا داشته هست. اما میگوید: زبان خارق‌العاده‌ایه، به خصوص بعنوان یکبازیگر، باید بتونی با زبان بدن و حالات چهره و بدون سخن گفتن برخی چیزهارو منتقل کنی.

رازهای زندگی اما استون جذاب ترین زن جهان

۳۹. اما و مادرش طرفداران پروپاقرص بیتلز میباشند و آهنگ موردعلاقه‌شان ‘Blackbird’ هست. اما به پل مک‌کارتنی نامه نوشت و از او خواست پاهای یک پرنده‌ي کوچک را نقاشی کند که او و مادرش بتوانند روی مچ‌هایشان خالکوبی کنند. پل برای آن‌ها یک طرح فرستاد و اکنون این دو خالکوبی‌هایي بامزه و شبیه هم دارند.

 

۴۰. یکی از رویاهای او این بود که میزبان Saturday Night Live «SNL» باشد که دو بار محقق شد. اجراهای او بسیار مورد پیشباز قرار گرفتند و توانست شوخ‌طبعی‌اش را به رخ بکشد.

 

۴۱. در ۲۰۱۱، برای The Help روی لهجه‌ي جنوبی‌اش کار کرد. همچنین برای درک بهتر حس و حال آن دوره، مطالعه‌ي زیادی انجام داد. او به وال استریت ژورنال گفت: جدیدا زندگی‌نامه‌ي مارتین لوترکینگ و کتابی درمورد‌ي قانون جیم کرو را سفارش داده‌ام که بخوانم و تمام فیلم‌هاي کلاسیک می‌سی‌سی‌پی را هم میبینم. مانند می‌سی‌سی‌پی می‌سوزد و مینی‌سریال کینگ .حتی فیلم خیال بزن چه کسی برای شام می آید.

 

۴۲. او با اندرو گارفیلد، همبازیش در مرد عنکبوتی و شریک فعلی‌اش، در روستای گرینویچ در منهتن زندگی میکند. این زوج از سال ۲۰۱۱ با یکدیگر زندگی میکنند.

 

۴۳. اما استون یکی از چهره‌هاي Revlon هست، و در کنار چهره‌هاي شناخته شده‌اي چون الیویا ویلده و هالی بری به کار مدلینگ میپردازد.

رازهای زندگی اما استون جذاب ترین زن جهان

۴۴. در ۲۰۱۳، اما استون از فیلم وحشتناک قله‌اي به رنگ خون به کارگردانی گیلرمو دل‌تورو انصراف داد و میا واسیکوفکا جایگزین او شد

رازهای زندگی اما استون جذاب ترین زن جهان

۴۵. این بازیگر از آسم رنج میبرد. تا زمانی که صحنه‌ي ارتباط‌ي جنسی فیلم Easy A را بازی ‌کرد، نمیدانست دشوار تنفسی دارد. او می گوید: در طول صحنه‌اي که باید ساعت‌ها در تخت بالا و پایین می‌پریدم و جیغ می‌زدم، یک حمله‌ي آسم خفیف داشتم، بدون آن که از گذشته بدانم آسم دارم! خیلی تحقیرآمیز بود، چون تازه روز دوم فیلم برداری بود!

 

۴۶. اما استون در لیست ۹۹ خواستنی‌ترین زن دنیا که توسط Ask Men تهیه شد در سال ۲۰۱۲، در رتبه‌ي ۶ام قرار گرفت.

رازهای زندگی اما استون جذاب ترین زن جهان

۴۷. دارایی خالص اما ۸ میلیون دلار هست.

 

۴۸. اما استون چندین فوبیا «ترس» دارد. اولی ترس از بلند شدن روی سر یک نفر دیگر هست که به فیلم عشق دیوانه‌وار احمقانه مربوط هست، و دیگری ترس از کشیده شدن خونش به داخل سرنگ هست.

 

۴۹. او گوش هایش را نخستین بار در ۲۱ سالگی حفره کرد. اما می گوید: بیش‌تر افراد در ۱۴ سالگی اینکار را میکنند. ولی من اینجوریم، وقتی از من می‌پرسند هی، چه خبر؟ میگم تازه رفتم نیویورک و پنج تا پیرسینگ اخیر زدم!

رازهای زندگی اما استون جذاب ترین زن جهان

۵۰. احتمالا بیش‌تر افراد از گذشته این حقیقت را بداند که اما استون به طرز غیر قابل یقین بامزه هست!