پارس ناز پورتال

راهنمای خرید انواع ساعت های مچی اورجینال و اصل

راهنمای خرید انواع ساعت های مچی اورجینال و اصل

امروز ساعت مچی علاوه بر نقش اصلی که دارد یعنی نشان دادن ساعت و زمان برای جنبه‌های کاربردی دیگری نیز است. در حال حاضر ساعت مچی های امروزی بر روی صفحه خود دارای قطب نما ، دماسنج ها و نشان دهنده تاریخ هستند. ساعت های مچی علاوه بر اینکه برای نشان دادن زمان مورد استفاده قرار می گیرند به عنوان یکی از عناصر اصلی در تیپ و استایل اشخاص به حساب می آیند.

 

ساعت در انواع مختلف آنالوگ و دیجیتال طراحی و تولید شده و به بازار عرضه می شود اولین ساعت مچی توسط یک ساعت ساز سوئیسی در سال ۱۸۶۸ برای یک خانم مجارستانی ساخته شد، دسته این ساعت از روبان بود و هدف از ساخت آن این بود که ساعت تحت عنوان یک جواهر تزئینی مورد استفاده قرار گرفت.

راهنمای خرید انواع ساعت های مچی اورجینال و اصل

 در زمان‌های قدیم مردان از ساعت های جیبی استفاده می کردند و ساعتهای مچی بیشتر مورد استفاده خانم ها بود. اما در حال حاضر ساعت های مچی بسیار زیبایی در مدل های مردانه و زنانه و همچنین اسپرت به بازار آمد.

 

در حال حاضر برندهای بسیار مختلفی وجود دارند که به طراحی و ساخت ساعت های مچی می پردازند در این مقاله قصد داریم در مورد راهنمای خرید ساعت مچی سیتیزن ساعت مچی سیکو و ساعت مچی رومر توضیحاتی را شکست دهیم در ادامه با ما همراه باشید.

 

راهنمای خرید ساعت مچی سیتیزن Citizen

برند ساعت مچی سیتیزن قدمت حدود ۱۰۰ سال دارد و به دلیل خصوصیات منحصر به فرد و کیفیت بسیار بالا طرفداران زیادی به دست آورده و جایگاه ویژه‌ای در میان مردم جهان داشته باشد. در این حال ممکن است برخی از سوالات برای شما پیش بیاید که آیا ساعت سیتیزن کیفیت بالایی دارد؟ ویژگی های ساعت مچی سیتیزن چیست؟ و چرا باید ساعت مچی سیتیزن را بخریم؟ پاسخ به این سوالات در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

آیا ساعت سیتیزن کیفیت بالایی دارد؟

با بررسی و تجزیه تحلیل های مختلف میان نظرات مشتریان و علاقمندان به ساعت مچی، هیچ گونه مشکلی در خصوص ساعت سیتیزن و کیفیت آن بیان نشده است. بر اساس گزارشات،  ساعت مچی سیتیزن نه تنها خیلی خوب است بلکه بسیار عالی بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

 

لازم به ذکر است که کیفیت یک کالا همیشه تا حدودی ذهنی و نسبی است و خصوصیات مورد نظر شما از یک ساعت مچی و هم چنین بودجه ای که دارید تا حد زیادی مشخص می‌کند که کیفیتی را برای ساعت در نظر بگیرید. ساعت های مچی سیتیزن ساعت های بسیار لاکچری و لوکسی نمی باشند اما در عین حال ساعت مچی ارزان نیز نیستند.

 

بنابراین نمی توان این ساعت ها را با ساعت های بسیار گرانقیمت و لوکس مقایسه کرد. به طور کلی ساعت مچی سیتیزن بادوام و با کیفیت بوده و قیمت مقرون به صرفه ای دارد همچنین جوایزی نیست که برند سیتیزن بابت ساخت ساعت های مچی دریافت کرده نموده سبب افزایش اعتبار آن شده است.

راهنمای خرید انواع ساعت های مچی اورجینال و اصل

چرا باید ساعت مچی سیتیزن بخریم؟

ساعتهای سیتیزن خصوصیات منحصر به فردی دارند تمام تمرکز برند سیتیزن روی این جمله است که هر چیزی امکان بهتر شدن را دارد و این جمله سبب متمایز شدن این برند معروف شده است. اگر بخواهیم ویژگی های ساعت سیتیزن را بگوییم می توان گفت:

 

مقرون به صرفه بودن

دوام و کیفیت بالا

تکنولوژی های منحصر به فرد

هدف مصرف انرژی بهینه

وجود امکانات منحصر به فرد

 

این قسمت از متن در مورد ساعت مچی سیتیزن توضیحاتی را شرح دادیم در ادامه قصد داریم  ساعت مچی سیکو و ساعت مچی رومر رانیز مورد بررسی قرار دهیم.

 

راهنمای خرید ساعت مچی سیکو Seiko

برند ساعت مچی سیکو نیز یک برند بسیار معروف و محبوب در دنیا است. و توانسته در طی مدت زمان ۱۴۰ سال فعالیت و ساخت ساعت مچی به موفقیت های بسیار زیادی برسد. در ابتدا پیش از بیان هر چیز بهتر است با سیکو به صورت کامل آشنا شوید.

 

ژاپنی‌ها در صنعت ساعت سازی جزو ستاره های درخشان هستند. این ادعا بر اساس قدمت ۱۴۰ برند ساعت مچی‌ سیکو گفته می شود. ساعت سیکو نسبت به ساعت مچی سیتیزن و ساعت مچی رومر‌ دارای سابقه و اعتبار‌‌ بیش تری است. کلمه سیکو در معنی لغت به معنی نفیس می‌ باشد. تاریخچه سیکو شامل اتفاق های خوب بسیار زیادی می‌‌ باشد اما مهم‌ ترین آن ها ساخت ساعت های مچی کوارتز می باشد.

راهنمای خرید انواع ساعت های مچی اورجینال و اصل

آیا ساعت مچی سیکو ارزش خرید دارد؟

برند ساعت سیکو به دلیل نوآوری هایی که دارد، همیشه یک گام از سایر برندهای ساعت مچی رومر و ساعت مچی سیتیزن جلوتر است. کیفیت ساخت بالا ، تنوع بسیار زیاد ، ساخت عالی ، تکنولوژی و امکاناتی که در ساعت مچی سیکو به کار رفته است و همچنین در عین حال قیمت مناسب آن دلیل محبوبیت بسیار زیاد این برند می باشد.

 

علاوه بر اینها برند سیکو دارای زیرمجموعه هایی است که هر کدام از ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و برای همه افراد مناسب هستند. تمام مواردی که ذکر شد باعث می شود که برند ساعت سیتیزن یک انتخاب هوشمندانه و مناسب باشد.

 

راهنمای خرید ساعت مچی رومر Roamer

پس از معرفی ساعت مچی سیتیزن و ساعت مچی سیکو، نوبت به ساعت مچی رومر می‌رسد. برند ساعت مچی رومر توسط یک فرد سوئیسی در سال ۱۸۸۸ میلادی تاسیس گردید.تعداد کارمندان این برند در طی هفت سال به بیش از ۶۰ نفر رسید و تولید ساعت‌های مچی رومر آغاز شد. ساعت های مچی رومر دارای انواع مختلفی بوده در طرح های متفاوتی مناسب برای همه افراد طراحی و تولید می‌شوند.

 

برند ساعت مچی رومر در سراسر نقاط جهان دارای نمایندگی‌ است. تا بتوان پشتیبانی و پخش ساعت مچی رومر را در تمام دنیا انجام داده و رضایت مشتریان را به دست آورد.هم چنین در کشور ایران نیز برند رومر دارای نمایندگی های مختلفی در شهرهای مختلف نیز می باشد. این برند ساعت های متنوعی را با رنگ و جنس بدنه متفاوت تولید کرده و به بازار عرضه می کند.

 

“گالری نقش زمان” فروشگاه آنلاین ساعت مچی اصل و اورجینال

شما می‌ توانید انواع ساعت مچی هم چون ساعت مچی سیتیزن، ساعت مچی رومر و ساعت مچی سیکو را از گالری نقش‌ زمان‌ بصورت آنلاین خریداری کنید. این گالری دارای ۷۰ سال سابقه در زمینه فروش بوده و باکیفیت ترین ساعت ها اصل و اورجینال را با قیمت مقرون به صرفه به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

 

برای اطلاع از محصولات و قیمت‌ها می‌توانید نام گالری نقش زمان را در گوگل سرچ کنید یا با شماره 26702363-021 تماس حاصل فرمایید و از مشاوره‌های خوب کارشناسان فروشگاه نقش زمان برای انتخاب بهتر در خرید بهره‌مند شوید.