پارس ناز پورتال

راهنمای رابطه جنسی در دوران قاعدگی خانم ها

مجموعه : حذف شده است
راهنمای رابطه جنسی در دوران قاعدگی خانم ها

راهنمای رابطه جنسی در دوران قاعدگی خانم ها 

برخی از زن و شوهرها در هنگام دوران قاعدگی زن نیز رابطه جنسی دارند و در این دوران باید به نکاتی توجه نمود. مطابق با تحقیقات سایت سلامت مردان Mens health این زنان هستند که در دوران عادت ماهیانه تمایل به رابطه ندارند نه مردان. بیشتر از سه چهارم مردان دوست داشتند که رابطه زناشویی در دوران قاعدگی با زنانشان داشته باشند اما این زنان هستند که مانع این کار می‌شوند.

 

قبل از هر چیزی ذکر این نکته لازم است که در دین اسلام و برای مسلمانان رابطه زناشویی در دوران قاعدگی زن حرام است. اما برای عزیزان فارسی زبان به ادیان دیگر این مطلب می تواند مفید باشد

 

اگر زنان دردسرهای بهداشتی آن را نادیده بگیرند بیشترین لذت رابطه زناشویی را در دوران قاعدگی خواهند برد. در ادامه مطلب به چند نکته برای داشتن بهترین و لذت بخش‌ترین رابطه در دوران عادت ماهیانه اشاره می‌شود.

 

قبل از شروع رابطه زناشویی در دوران قاعدگی یک حوله تیره رنگ روی تخت بیندازید. دیدن خون روی ملحفه سفید انرژی و لذت جنسی را از خیلی‌ها می‌گیرد.

 

از کاندوم رنگی به ویژه قرمز رنگ در دوران قاعدگی استفاده کنید. رنگ قرمز آن باعث می‌شود کمتر متوجه خونریزی شوید.

 

یک حوله گرم و مرطوب در نزدیک و دسترس داشته باشید حتما در ادامه رابطه به آن احتیاج خواهید داشت.

 

حالتهای متفاوتی را انجام دهید، به پشت و یا پهلو خوابیدن کمتر باعث کثیف شدن می‌شود.

 

حتما هنگام رابطه زناشویی در دوران قاعدگی از کاندوم استفاده کنید. خیلی‌ها فکر می‌کنند دوران قاعدگی احتمال حاملگی وجود ندارد و می‌خواهند از این فرصت استفاده کنند اما این کاملا در زنان مختلف متفاوت است و در خیلی ها دوران تخمک‌گذاری منظم نیست. به هیچ وجه ریسک نکنیدو مهمتر آنکه احتمال ابتلا به بیماری‌های مقاربتی در این دوران بسیار زیاد است.

 

هیچ دلیلی برای خجالت کشیدن وجود ندارد. بیشتر زنان به این دلیل که ممکن است دیدن خون همسرشان را اذیت کند اجازه نمی‌دهند در این دوران رابطه جنسی داشته باشند و خودشان را از لذت رابطه در دوران ماهیانه محروم میکنند. این طبیعت بدن زن است و هیچ دلیلی برای خجالت وجود ندارد.