پارس ناز پورتال

رزرو هتل مشهد با بالاترین تخفیف ها در سفرهای گالیور

رزرو هتل مشهد با بالاترین تخفیف ها در سفرهای گالیور

مشهد مقدس شهر بزرگ ایران و مقدس ترین آن، زمانی نقطه توقف بازرگانان در مسیر ترکمنستان بود. امروزه این شهر، مرکز استان خراسان رضوی در شمال شرقی ایران، بازدیدکنندگان را به سمت حرم مطهر امام رضا (ع) می‌کشد، مجموعه‌ای که قدمت آن به قرن نهم بازمی‌گردد.

 

سالانه حدود 20 میلیون زائر برای ادای احترام به امام هشتم حضرت امام رضا (ع) به اینجا می آیند.سفر خود به مشهد را در فصل بهار برای خنک‌ترین هوا برنامه‌ریزی کنید و در خراسان بکر گردش کنید یا وقت خود را به گشت و گذار در جاذبه های تفریحی این شهر و چانه‌زنی برای فرش یا سایر سوغات مشهد در بازارهای شهر بگذرانید.

 

مشهد به طرز شگفت انگیزی سرسبز است و فضاهای باز و پارک های فراوانی برای گشت و گذار دارد. اگر با بچه ها اینجا هستید، جاذبه های خانوادگی فراوانی نیز وجود دارد، مانند بلندترین چرخ و فلک در ایران، یا باغ وحش کوچک جذاب در مجموعه کوهستان پارک شادی. مسافران تجاری این شهر را شهری پر رونق و پویا با فرصت های زیادی برای سرمایه گذاری خواهند دانست.

 

معرفی تعدادی از هتل های مشهد با کیفیت و پنج ستاره جهت اقامت و رزرو هتل در مشهد با کیفیت :

نام هتل: هتل هما مشهد

ستاره: 5 ستاره

آدرس: بلوار خیام، روبروی هلال احمر مشهد.

 

این هتل دارای 202 اتاق می باشد و از مجموعه امکانات تفریحی و ورزشی بهره می برد. امکانات اتاق به شرح زیر است:

 

خدمات اتاق 24 ساعته، کانال های ماهواره ای، اینترنت ویدئو و چای ساز، صبحانه، 3 رستوران، بوفه، کافی شاپ، مرکز خرید، سالن های چند منظوره، سالن بدنسازی، زمین تنیس، زمین بازی کودکان، خشکشویی، سالن زیبایی، آرایشگری، خدمات فناوری اطلاعات، فکس و کپی از امکانات هتل هستند.

 

این اولین هتل 5 ستاره است که در بخش آرام غربی شهر ساخته شده است و یکی از هتل های پیشنهادی سفرهای گالیور برای رزرو هتل مشهد می باشد.

 

نام هتل: هتل پارس مشهد

ستاره: 5 ستاره

آدرس: مشهد، چهارراه شهید صیاد شیرازی بلوار وکیل آباد

 

این هتل پنج ستاره یکی از هتل های وابسته به گروه پارس می باشد. امکانات آن رستوران با ظرفیت 200 نفر با بهترین غذاهای سنتی و بین المللی، کافی شاپ شبانه روزی، سالن ضیافت، سالن تئاتر، سالن اجتماعات، سالن اجتماعات عمومی جنب دریاچه ساخته شده و مجموعه ورزشی شامل، سونای خشک و بخار، بیلیارد می باشد. سالن، زمین تنیس اسکواش، خانه دارت، باشگاه ماهیگیری، پارکینگ مسقف، ترانسفر از فرودگاه و سرویس رفت و آمد رایگان به حرم مطهر دو بار در روز.

 

نام هتل: هتل پردیسان مشهد

ستاره: 5 ستاره

آدرس: بزرگراه کلانتری جنب پارک صدا و سیما.

 

در قسمتی از شهر با آب و هوای خوب واقع شده است و دارای 162 اتاق شامل سوئیت معمولی، استودیو می باشد. این هتل 5 طبقه است، اتاق ها دارای سیستم های اینترنت وای فای، ماهواره مرکزی و ویدئویی، دسترسی به اینترنت بی سیم، صندوق امانات، فن و سرویس اتاق، همچنین هتل دارای 6 رستوران شبانه روزی، کافی شاپ، سالن کنفرانس، زمین بازی کودکان می باشد. ، سالن بدنسازی، استخر و سونا، سالن بیلیارد، مرکز خرید، خدمات کرایه اتومبیل و خدمات رزرو بلیط و خدمات رایگان به حرم مطهر در چند نوبت در روز.

رزرو هتل مشهد با بالاترین تخفیف ها در سفرهای گالیور

نام هتل: هتل درویشی مشهد

ستاره: 5 ستاره

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا

این هتل 5 ستاره مجلل  نبش خیابان امام رضا علیه السلام – که در مهمترین خیابان منتهی به حرم قرار دارد، هتلی 25 طبقه است که بلندترین اقامتگاه شهر مجهز به فضای سبز است. با پوشش شیشه ای و در فوریه 2011 افتتاح شد.هتل درویشی مشهد دارای رستوران مجزا، سالن صبحانه، سالن چند منظوره، اسپا-کافی شاپ، فست فود می باشد.

 

رستورانی با فضای سبز پذیرای میهمانان است، فضای تجاری ساخته شده در معماری سنتی نمایانگر بازارهای سنتی شهر است و به گونه ای طراحی شده است که شناخته شده ترین برند تجاری جهان را جذب کند و سوغاتی های محبوب مشهد را عرضه کند. این هتل دارای 800 متر مربع فضای سبز سرپوشیده می باشد و باغ از ویژگی های خاص هتل می باشد.

 

هتل خاور مشهد در مرکز شهر مشهد با 15 دقیقه پیاده روی تا حرم مطهر امام رضا واقع شده است. این هتل در سال 1979 ساخته شده و آخرین بازسازی آن در سال 2018 بوده است. مزیت هتل خاور مشهد : رفتار خوب پرسنل – پرس و جو و احترام به مهمانان – اتاق ها تمیز و مرتب هستند  – غذای خوب

 

نام هتل: هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

ستاره: 5 ستاره

آدرس: خیابان امام رضا – امام رضا 36

 

این هتل مجلل بین المللی در حال حاضر یکی از بهترین و با کیفیت هتل مشهد می باشد و یکی از بزرگترین هتل های ایران محسوب می شود. ساخت و ساز آن دارای معماری منحصر به فرد و طراحی چشم نواز است. هتل قصر طلایی مشهد در سپتامبر 2010 افتتاح شد.

 

هتل 2 ستاره جواهری مشهد واقع در خیابان امام رضا در سال 1385 افتتاح و در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفت و موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب این هتل باعث شد تا همیشه برگزیده باشد.این هتل یکی از مجهزترین مراکز پذیرایی از زائران و گردشگرانی است که برای زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) به مشهد مقدس سفر می کنند.