پارس ناز پورتال

ستاره های معروفی که با خانواده شان مشکل دارند

مجموعه : مجله خبری روز
ستاره های معروفی که با خانواده شان مشکل دارند

ستاره های معروفی که با خانواده شان مشکل دارند 

اختلافات خانوادگی در دنیای ستاره ها نیز وجود دارد،تعداد زیادی از ستاره ها میباشند که با پدر و مادر خود قهرند یا از منزل طرد شده اند.همۀ گه گاهی از دست پدر و مادرشان دلخور می‌شوند و با آن ها قهر می نمایند ستاره هاي هالیوود نیز مثل همۀ دست از پدر و مادرشان دلخور می باشند و با والدینشان قهر کرده اند این بازیگران

 

در گفت و گو اي که از آن ها به عمل آماده اسن بازگو نموده اند اگر ادعا میکنید که هیچگاه از دست پدر و مادرتان ناراحت نشده اید، پس بهتر هست بار دیگر با توجه به قبل تان نگاهی بیاندازید. تفاوت آدمها با یکدیگر گاهی موجب اختلاف نظر و ناراحتی میشود که این موضوع در جمع خانوادگی نیز طبیعی هست.

 

شاید اختلاف نظر شما با خانواده تان بسیار سطحی و پیش پا افتاده باشد اما بعضی از ستاره ها میباشند که با پدر و مادرشان مشکلات اساسی دارند که در این مقاله بعضی از آن ها را به شما معرفی میکنیم.

 

شارلیز ترون

شارلیز ترون یکی از پیروز ترین زنان دنیا هست اما آیا در خانواده خود هم فرد پیروز و خوشبحتی بود؟ او اعتراف می‌کند که سالهای نوجوانی سختی را پشت سر گذاشته، اما تمام تلاشش را کرد تا شرایط را آنطور که دلش میخواهد، تغییر دهد. زمانی که او یک نوجوان بود، مادرش به علت قتل پدرش، به زندان افتاد.

 

پدر او یک دائم الخمر بود که در زمان مستی مادرش را مورد اذیت و آزار قرار می داد. اگر چه گفته شده که مادرش هنگام قتل همسر در حال دفاع از خودش بوده اما با وجود شواهد باز هم به زندان افتاد و درست همان زمان بود که شارلیز ترون 15 ساله دوران سخت زندگی اش را آغاز کرد.

ستاره های معروفی که با خانواده شان مشکل دارند

آنجلینا جولی

همان طور که می‌دانید، آنجلینا در خانواده مشهوری بزرگ شده هست. مادر او مارچلین برتراند و پدرش جان ویت نام داشت. پدر او بازیگری پیروز و برنده آکادمی اوراد و 4 گلدن گلوب بود اما این ها موفقیت وی را بعنوان یک پدر در خانواده تضمین نمی‌کرد. آنجلینا ارتباط خوبی با خانواده اش، به خصوص پدرش، نداشت. در سال 1977 جان خانواده خود را ترک کرد و همین موضوع باعث شد که آنجلینا هیچوقت وی را نبخشد.

ستاره های معروفی که با خانواده شان مشکل دارند

هلی بری

هلی بری کودکی سختی، بیش از انچه فکرش را بکنید، داشته هست. پدر او یک دائم الخمر بود که همه ي وقت مادر و خواهرش را مورد اذیت و آزار قرار می داد. او این تجربه تلخ را از سن 5 سالگی آغاز کرد، به همین علت هیچگاه ارتباط خوبی با خانواده اش نداشت. او اعتراف می‌کند که همۀ وقت} از خشونت خانگی رنج می‌برد.

ستاره های معروفی که با خانواده شان مشکل دارند

کریستینا آگیلرا

یکی از افرادی که همۀ وقت} صادقانه از زندگی و خانواده اش حرف می‌زند، کریستینا آگیلرا هست. او اعتراف می‌کند که همه ي وقت در کودکی، چه روحی و چه فیزیکی، از طرف پدرش مورد آزار و اذیت قرار میگرفت. او میگوید: « ین اتفاقات تلخ آغاز و پایان نداشت، همیشگی بود. غم و غصه هایي که در منزل داشتم

 

من را وادار کرد تا به سمت موسیقی بروم. شاید اگر آن شرایط سخت را تجربه نمی‌کردم، هیچگاه یک خواننده سرشناس نمی‌شدم. من یاد گرفتم که چگونه از دل تاریکی نور امیدی پیدا کنم.»

ستاره های معروفی که با خانواده شان مشکل دارند

امینم

امینم نه تنها در بازیگری، بلکه در خوانندگی و ترانه نویسی نیز استعداد بی نظیر اي دارد. او قبل از شهرت دوران سختی را پشت سر گذاشت. پدر او، زمانی که امینم تنها 18 سال داشت، او و مادرش را رها کرد. بازتاب این درد و رنج را میتوان در آهنگ هاي او نیز یافت. بعنوان مثال او یکی از ترانه هایش را در مورد زندگی تلخ مادرش نوشته هست.

 

در سال 2009 مادر امینم بیمار شد و تمام مخارج زندگی به گردن او افتاد. امینم بدی هایي که پدرش در حقش کرده را فراموش نخواهد کرد.

ستاره های معروفی که با خانواده شان مشکل دارند

جنیفر آنیستون

جنیفر آنیستون همۀ وقت} در مورد مشکلات مالی که خانواده اش با آن دست و پنجه نرم میکردند، حرف میزند. انها شرایط سختی داشتند اما زمانی که پدرش توانست بر این مشکل غلبه کند، او و مادرش را رها کرده و زندگی اش را با زن دیگری آغاز کرد. جنیفر حتی با مادرش هم ارتباط خوبی نداشته هست.

 

مادر او حتی یک کتاب چاپ کرده در مورد ارتباط ناسالمی که با دخترش داشت، نوشته هست. اگر چه جنیفر زندگی وحشتناکی داشت اما در نهایت توانست به دور خود دیواری بکشد و خودش را از آسیب هاي اکثر برهاند.

ستاره های معروفی که با خانواده شان مشکل دارند

ادل

ادل از محبوب ترین خواننده هاي امروز هست که طرفداران زیادی دارد اما او این موفقیت را به سادگی به دست نیاورد. زمانی که او تنها 3 سال سن داشت، پدرش از مادرش جدا شد و همین موضوع برای اینکه ادل از پدرش متنفر شود، کافی بود. بی پولی یکی از مهم ترین مشکلات او و مادرش بود

 

که پس از جدایی از پدرش به بحبوحه رسید اما خوشبختانه آن ها توانستند بر این سختی غلبه کنند. اگر چه بعدها پدر ادل خواست که با دخترش ارتباط برقرار کند اما ادل توصیه آن را نپذیرفت.

ستاره های معروفی که با خانواده شان مشکل دارند

مکالی کالکین

تنها چیزی که ما می‌دانیم این هست که مکالی کالکین یکی از خوشگل ترین کودکانی بود که تا به حال دیده ایم. اما طبق گزارشات، او کودکی سختی داشت. از زمانی که پدرش فهمید زیبایی و توانایی هاي پسرش زبانزد خاص و عام هست، وی را برای کار کردن نزد دیگران می فرستاد. پدر او فردی الکی بود که پسرش را مجبور میکرد نان آور منزل باشد و نتیجه اش هم کاملا مشخص هست، مکالی هیچ ردی از تمام آن پول هایي که به دست آورد، ندید.

ستاره های معروفی که با خانواده شان مشکل دارند