پارس ناز پورتال

سریال جدید سامان صفاری کی پخش می شود؟ + عکس

مجموعه : اخبار سینما
سریال جدید سامان صفاری کی پخش می شود؟ + عکس

سریال جدید سامان صفاری 

در این پست، درباره سریال جدید سامان صفاری صحبت می‌کنیم. سامان صفاری یکی از بازیگران جوان کشورمان اسـت کـه با بازی در سریال دلدادگان و هم چنین فیلم سینمایی شیار 143 بـه شهرت رسید. این چهره تا کنون در فیلم ها و سریالهای زیادی ایفای نقش داشته اسـت. باید بگوییم کـه چندی پیش سامان صفاری در مورد فعالیت جدید خود یعنی بازی در سریال ناریا صحبت کرده اسـت.

 

قبل از هرچیزی باید توضیح دهیم کـه: سامان ابتدا بـه فکر بازیگری نبود و برای نخستین بار بـه پیشنهاد دوستش نیما جاویدی، در «فیلم کوتاه قیلوله» بازی کرد. این فیلم برنده جایزه بهترین فیلم آسیا در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران شد. بعد از بازی در این فیلم، بـه کلاس بازیگری رفت. او درسال 1389 با علیرضا امینی آشنا شد ودر سریال «سقوط آزاد» بـه کارگردانی وی، بازی کرد.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی سامان صفاری و همسرش + اینستاگرام و عکس های سامان صفاری

 

سامان صفاری در سریال ناریا

آقای سامان صفاری بازیگر سینما و تلویزیون درباره کار اخیر خود گفت: این روز‌ها در سریال ناریا بـه کارگردانی جواد افشار بازی میکنم. بیش از ۶ ماه در حال تصویربرداری سریال هستیم و حدود ۵ ماه دیگر تصویربرداری ادامه خواهد داشت. وی ادامه داد: در این سریال کاراکتر سامان را بازی می کنم کـه تشابه جالبی اسـت. هم اسم خودم اسـت و نقش پر از پیچیدگی و غیرقابل پیشبینی اسـت.

سریال جدید سامان صفاری 

بازیگر سریال دلدادگان عنوان کرد: این روز‌ها بسیار از آقای افشار یاد گرفتم و باید جلوی دوربین زندگی کنیم. او روی این موضوع بسیار تاکید دارد. می‌گوید: سکانس‌ها قسمتی از زندگی مـا شده و گروه دوست داشتی و حرفه‌اي هستند. بازیگر فیلم قطع فوری در خصوص پخش سریال توضیح داد: پخش سریال برای سال آینده خواهد بود. خودم خیلی هیجان دارم کار را ببینیم.

سامان صفاری در سریال ناریا

چراکه بعد از تجربه‌هاي خوبی کـه در تلویزیون داشتم و پربیننده بودند علاقمند هستم برای این سریال هم این اتفاق بیفتد. البته عوامل سریال خودشان از بهترین‌ها هستند و کار‌هاي قبلی آن‌ها جزو کار‌هاي خوب تلویزیون بوده اسـت. باید بگوییم کـه صفاری درباره پیشنهاد بازی در فیلم‌هاي جشنواره فجر اظهار داشت:

 

از روزی کـه بـه صورت حرفه‌اي با فیلم شیار ۱۴۳ ورود کردم ترجیحم این بوده کـه هم زمان مشغول بازی در دو کار نباشم. تا امروز اینکار را ادامه دادم و فقط این روز‌ها در سریال ناریا حضور دارم. البته در این مدت پیشنهاد‌هاي بسیاری داشتم، اما قبول نکردم. البته در جشنواره امسال چند کار پیشنهاد شد کـه بخاطر بازی در سریال ناریا نتوانستم با آن‌ها همکاری کنم.

 

بیشتر بخوانید: تیپ جدید بازیگران ایرانی | از سانیا سالاری تا سامان صفاری

 

سامان صفاری کیست؟

سامان صفاری متولد 30 شهریور 1366 در بزد، بازیگر اسـت. فارغ‌التحصیل لیسانس رشته جهان گردی می‌باشد از جلوی دوربین با فیلم کوتاه شروع کرد و با تلویزیون بـه شهرت رسید اما خودش میگوید بـه‌ دنبال معروفیت نیستم. اصالتا اهل شهر یزد می‌باشد. دو تا برادر بـه نام هاي ابوالفضل و اشکان دارد کـه فیلمنامه نویس و تهیه کننده هنری در کشور کشور آلمان هستند.

 

ازدواج و همسر سامان صفاری

سامان صفاری هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

 

سامان صفاری چگونه به شهرت رسید؟

سال 1386 وقتی 20 ساله بود وارد کلاس هاي آزاد بازیگری شد. تا مدت ها در عرصه تئاتر حضور داشت تا این کـه سال 1389 وقتی 23 ساله و سرباز بود بـه پیشنهاد یکی از دوستان خود جلوی دوربین فیلم کوتاهی بـه نام قیلوله رفت. این فیلم در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، بـه عنوان بهترین فیلم کوتاه آسیا انتخاب شد.

سامان صفاری کیست

درسال 1390 نخستین تجربه خودرا با سریال سقوط آزاد در قاب تلویزیون بدست آورد سپس دو سال بعد در 1392 با فیلم شیار 143 بـه کارگردانی نرگس آبیار وارد سینما شد. در این فیلم نقش شهید یونس میرجلیلی را بازی کرد کـه افتخار آفرینی این فیلم در کسب چندین سیمرغ بلورین در جشنواره فجر چهره اش را شناخته کرد.

 

آقای صفاری سال 1396 در سریال دلدادگان بـه کارگردانی منوچهر هادی در نقش امیر بـه شدت بـه شهرت رسید و همین کار سکوی پرتاب او برای کارهای بعدی اش شد. هم چنین، سامان صفاری در نقش فرهاد در فیلم سینمایی سامورایی در برلین مقابل دوربین رفت. وی با بازیگرانی چون حمید فرخ نژاد، امیرمهدی ژوله، میرطاهر مظلومی، هومن حاجی عبداللهی، میترا حجار و… همبازی بود.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی ژینا کلانتری عشق سابق شادمهر عقیلی + عکس

 

نکات جالب درباره سامان صفاری

خدمت سربازی خودرا از شیراز شروع کرد سپس در شهر هـای بندرعباس، تنب بزرگ ودر نهایت تهران خدمت کرد و هم زمان شروع بـه یاد گرفتن زبان آلمانی کرد. می‌گوید: اگر روزی بخواهم شغل دومی برای خودم راه بیندازم، چون خیلی اهل سفر هستم و اتفاقا رشته تحصیلی ام هم جهان گردی اسـت در نهایت وارد کار سفر، تور و گردشگری میشوم.

نکات جالب درباره سامان صفاری

آقای صفاری می‌گوید: در میان بازیگران خارجی آل پاچینو را دوست دارم ودر نسل جدید هم جانی دپ دوست داشتنی اسـت در ایران هم بازی حامد بهداد را در فیلم روز سوم را خیلی دوست داشتم. او بـه شدت علاقمند بازی xbox هست، فوتبال رو هم پیگیری اسـت. از طرفداران استقلال می‌باشد، قدش 184 سانتی هست و رابطه خوبی با امیر قلعه نویی دارد.