پارس ناز پورتال

سریال های جنجالی که ادامه آن ها فیلم برداری نشد

مجموعه : اخبار سینما
سریال های جنجالی که ادامه آن ها فیلم برداری نشد

سریال های جنجالی که ادامه آن ها فیلم برداری نشد 

شمار زیادی از سریال هاي سرشناس بوده اند که در تمام جهان طرفدار پیدا کرده اند اما پس از مدتی دیگر ادامه پیدا نکرده اند و همۀ را ناامید کرده اند. در سال هاي جدید برخلاف یقین عمومی و در کمال ناباوری سریالهای تلویزیونی محبوب متعددی به یک‌باره و گرچه به اشتباه کنسل شده اند. هر روزه نیز خبر میرسد که برخی از سریالهای تلویزیونی محبوب دیگر تمدید نخواهند شد و در میانه ي راه طرفداران خود را غمگین و مبهوت رها خواهند کرد.

 

در سال 2015, کنسل شدن ادامه ي اکران سریالهای “هانیبال” و “کنستانتین” هواداران این سریالهای را در بهت و حیرت فرو برد و در فصل بهار نیز خبر رسید که سریالهای “ولگردی” «Galavant», “ماپت ها” «The Muppets» و “گریندر” «The Grinder» دیگر ادامه نخواهند داشت.

 

در حالیکه عصر امروز سینما عصر فیلمهای ابرقهرمانی هست و به همین علت نه تنها اکران سریالهای ابرقهرمانی ادامه دارد بلکه هرساله ساله} شاهد افزایش شمار سریال هایي با این مضامین هستیم. اما سریالهای تلویزیونی بسیار بزرگ تر و محبوب تری نیز در ادامه در شرف کنسل شدن قرار دارند.

 

1- قلعه

در حالیکه خبر می‌رسید تنها شمار کمی از بازیگران و سازندگان سریال “قلعه” «Castle» برای فصل نهم قرارداد امضا کرده اند اما به ناگاه خبر رسید که ادامه ي سریال منتفی شده هست. این سریال کمدی- جنایی حکایت یک رمان نویس را روایت می‌کند که برای حل پرونده هاي جنایی مبهم با یک افسر پلیس

 

جنایی مشارکت می‌کند. شمار زیادی از اینکه می‌دیدند ناتان فیلون که در سریال “کرم شب تاب” «Firefly» نقش آفرینی به یاد ماندنی داشت بار دیگر در یک سریال خوش تولید دیگر نقش اول را بازی میکند و می توانست هوش و حذابیت دیوانه کننده ي خود را بار دیگر به رخ بکشد شاد بودند.

سریال های جنجالی که ادامه آن ها فیلم برداری نشد

استانا کاتیک نیز که به دلیل نقش هایش در فیلمهای “روحیه” «The Spirit», “ذره اي آرامش” «Quantum of Solace» و “24” شناخته می شد نقش افسر دایره جنایی را بازی می‌کرد. بزودی این زوج دل تماشاگران را ربوده و هیجان و ماجراجویی را به برترین شکل ممکن با خطرات و پرونده هایي

 

که با انها مواجه میشدند به منزل هاي طرفداران خود بردند. بعد از چندین فصل دیگر فیلون آن بازیگر دوست داشتنی سریال “کرم شب تاب” نبود و بعد از اینکه کاتیک نیز همراه با برخی بازیگران دیگر و تیم تولید در مرحله ي پیش تولید فصل نهم کنار گذاشته شدند شبکه ي اي بی سی تصمیم گرفت که ادامه ي سریال را کنسل نماید.

 

2- تحت تعقیب ترین هاي مارول

در سال 2016 وقتی اعلام شد که سریال ” مامورین شیلد” «Agents of S.H.I.E.L.D» برای فصل چهارم تمدید شده هست طرفداران این سریال نفسی به راحتی کشیدند. از سوی دیگر ادامه داشتن عملیات فیل کولسون و دار و دسته ي نامتجانس او از مامورین ویژه نشان می داد که تولید اسپین آف این سریال فعلا از حکم کار خارج شده هست.

 

سریال “تحت تعقیب ترین هاي مارول” «Marvel’s Most Wanted» قرار بود حکایت دو تن از اعضای گروه شیلد که قبلاً زن و شوهر بودند یعنی لنس هانتر و بابی مورس را روایت کندکه کوشش می‌کردند یک نقشه ي خرابکارانه را خنثی کنند.

سریال های جنجالی که ادامه آن ها فیلم برداری نشد

این دو شخصیت در فصل دوم سریال “مامورین شیلد” نقش هاي مهمی را بر عهده داشته و به شدت مورد دقت قرار گرفتند اما در فصل سوم از حکایت جدا شدند و بسیاری چشم براه آن بودند که این دو در اسپین آف چه کارهایی خواهند کرد و کار آنها به کجا خواهد کشید.

 

شمار زیادی از طرفداران سریال واقعاً دوست داشتند بدانند که چه بر سر شخصیت مورس خواهد آمد اما اگر چه اپیزود پایلوت این سریال ساخته شد اما مشخص گردید که این سریال ساخته نخواهد شد.

 

3- سی اس آی: سایبر

آن هایي که علاقه اي به سریالهای تلویزیونی پلیسی ندارند ممکن هست بر این یقین باشند که در سال هاي جدید فیلمهای زیادی با سبک سی اس آی ساخته شده هست. نخستین سری از این سریال ها با عنوان “سی اس آی: بررسی صحنه جنایت” «CSI: Crime Scene Investigation» در سال 2015 بعد از 15 فصل نفس گیر به پایان رسید.

سریال های جنجالی که ادامه آن ها فیلم برداری نشد

در سال 2002 سریال دیگری نیز با عنوان “سی اس آی: میامی” «CSI: Miami» شروع به اکران کرده و در سال 2012 به پایان رسید. سریال “سی اس آی: نیویورک” «CSI: NY» نیز بین سال هاي 2004 تا 2013 ادامه داشت اما سریال “سی اس آی: سایبر” «CSI: Cyber» تنها بعد از اکران دو فصل کنسل شد.

 

تمامی این سریالهای دنیای سی اس آی روی هم رفته ده ها پاداش دریافت کردند و بیش از 800 اپیزود را تولید کردند که تماشاگران را در مقیاس گسترده اي سرگرم می‌کرد اما هم چنان کسی دوست نداشت این آلبوم سریال دیگر اکران نشوند. اما به نظر می‌رسد که در آینده اي نزدیک شاهد اکران سریال دیگری در این آلبوم باشیم.

 

4- مامور کارتر

احتمالاً بزرگترین آسیب به دنیای تلویزیون در سال 2016 کنسل شدن ادامه ي سریال “مامور کارتر” «Agent Carter» باشد. شخصیت مامور پگی کارتر در فیلم “کاپیتان ایالات امریکا: جنگ داخلی” «Captain America: Civil War» نیز مرگ غمناکی داشته و استیو راجرز نیز یا چشمانی اشکبار تابوت او را حمل کرد.

سریال های جنجالی که ادامه آن ها فیلم برداری نشد

بعد از اینکه در فیلم ” کاپیتان کشور آمریکا” این شخصیت کشته شد حضور او در سریال “مامور کارتر” در کنار دیگر شخصیت هاي دوست داشتنی دیگر بار دیگر باعث شد که تماشاگران از مشاهده حکایت هاي خرابکاری و مبارزه با این عملیات ها لذت ببرند. اما در کمال ناباوری این سریال در برترین شرایط ممکن در پایان فصل دوم کنسل شد و به نظر میرسید که کمپانی مارول دیگر از به عکس کشیدن این شخصیت خسته شده هست.

 

5- شجره نامه

سریال “شجره نامه” «Bloodline» یکی از سریالهای اورجینال نتفلیکس بود که تمجیدهای منتقدان را جلب کرده و جوایز متعددی از قبیل جوایز امی را نیز به دست آورده بود. حکایت این فیلم در فلوریدا رخ میدهد و یک حکایت خانوادگی دارد که نسبت به سریالهای نمونه خود در این ژانر در دهه هاي قبل بسیار هوشمندانه تر ساخته شده و داستانی تاریک تر و بروزتر دارد.

سریال های جنجالی که ادامه آن ها فیلم برداری نشد

فیلم حکایت اعضای یک خانواده ي متلاشی شده را به عکس می‌کشد که هر کدام به دلایلی قصد دارند به طور واضح زندگی دیگری یا دیگران را ویران سازند. در حالی‌که سریال “شجره نامه” تماشاگران زیادی را به خود جلب کرده بود, ناگهان نتفلیکس اعلام کرد که فصل سوم این سریال فصل پایان آن خواهد بود

 

و علت این موضوع نیز دشواری های مالی نت فلیکس و درگیری هاي او با کمپانی سونی که سازنده سریال بود عنوان شد. بی تردید کنسل کردن این سریال که نتیجه ي یک لجبازی بین دو کمپانی بود از لحاظ اعتبار و مسایل مالی به ضرر هر دو به پایان رسید.

 

6- قیام دختران مفید

خیلی غمگین کننده هست که سریالی که آینده ي خوبی برای او متصور هست به ناگاه کنسل شده و فرصتی برای نشان دادن خود را پیدا نمی‌کند. دنیایی را تصور کنید که در آن شبکه ي ان بی سی در سال 1983 تصمیم گرفت سریال “Cheers” را به دلیل اینکه یکی از کم تماشاگرترین سریالهای خود بود کنسل کند. اما در نهایت این سریال به یکی از سریالهای تلویزیونی کلاسیک محبوب تبدیل شد.

سریال های جنجالی که ادامه آن ها فیلم برداری نشد

به نظر میرسد که خدمات استریم آنلاین جایی هست که سریالهای کوچک و کم تماشاگر میتوانند رفته رفته مخاطبان خود را پیدا کنند زیرا سامانه هایي نظیر نتفلیکس و آمازون نیازی به شرکت هاي تبلیغاتی ندارند و این موضوع باعث شد که شمار زیادی از کنسل شدن سریال “قیام دختران مفید”

 

«Good Girls Revolt» به شدت تعجب نمایند. فصل اول این سریال که در فضای دهه ي 60 و در مورد نهضت هاي دستمزد زنان بود در اکتبر سال 2016 منتشر شد. کمتر از 6 هفته بعد در اتفاقی غیرمنتظره اعلام شد که تولید فصل دوم سریال کنسل شده هست. علت این مسئله چنین اعلام شد که روی پرایس رییس استودیوهای آمازون شخصاً از این سریال خوشش نمی آمد.

 

7- مغز مرده

این سریال کمدی, هجو سیاسی, وحشتناک و علمی خیالی یک ریسک برای شبکه ي ان بی سی بنظر می‌رسید. سریال “مغز مرده” «BrainDead» دارای عوامل تولید بسیار پیروز و شناخته شده اي بود, از جمله سازندگان سریال یعنی میشله و رابرت کینگ که سازندگان سریال درام حقوقی طولانی شبکه ي

 

سی بی اس یعنی “همسر مفید” «The Good Wife» این سریال را می ساختند. حکایت سریال نیز کاملاً اورجینال بود و حکایت یک زن فیلمساز مستند را روایت میکرد که در یک خانواده ي بانفوذ به جهان آمده و بعد از مدتی برای کار نزد برادر سناتورش در واشنگتن دی سی می‌رود.

سریال های جنجالی که ادامه آن ها فیلم برداری نشد

او می بایست با پیچیدگی هاي دنیای سیاست کنار می آمد و در کنار آن نیز با حشرات اجنبی ي انگلی که مغز رهبران ارشد ایالات متحده را اشغال و بازرسی می‌کردند مبارزه کند. این سریال در تابستان سال قبل اکران شد و به علت پیشباز ناچیز تماشاگران, شبکه ي سی بی اس تصمیم به کنسل کردن آن گرفت. احتمالا مدیرانِ اجرایی این شبکه نیز به این پارازیت ها دچار شده بودند که چنین تصمیم نادرستی گرفتند.