پارس ناز پورتال

سریال های شبکه نمایش خانگی سال ۱۴۰۱

سریال های شبکه نمایش خانگی سال ۱۴۰۱

اگر به تماشای فیلم و سریال های ایرانی علاقه دارید این مقاله را از دست ندهید چرا که قصد داریم جدیدترین سریال های شبکه نمایش خانگی سال ۱۴۰۱ را معرفی کنیم. سریال های ایرانی که اکثریت از دیدن آن لذت میبرند باعث شده تا مخاطبان بسیاری به این آثار جذب شوند از این رو تولید و ساخت این سریال ها نسبت به گذشته زیاد تر شده.

 

استقبال تماشاگران از آثار شبکه نمایش خانگی موجب شده تا تولید کنندگان مسیر تولید خود را به این شبکه کج کنند و بیشتر سریال های خانگی تولید کنند. پس از موفقیت های چشمگیر سریال های جیران، ساخت ایران ۳، جوکر، راز بقا و سریال های دیگر در این مقاله به معرفی بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی سال 1401 میپردازیم.

 

سریال نوبت لیلی

سریال نوبت لیلی به کارگردانی و نویسندگی روح‌الله حجازی همچنین حجازی در سریال جدید خود تهیه کنندگی را هم عهده دار می باشد این سریال که به تازگی قرار است در شبکه نمایش خانگی منتشر شود اولین تجربه این کارگردان در این راه می باشد او که تا پیش از این در سینما و تلویزیون تجربه کارگردانی داشته حال در اولین تجربه کارگردانی خود در ساخت یک سریال قرار است نوبت لیلی را منتشر نماید.

 

اما پس از مدت ها این حمید فرخ نژاد است که پس از قلب یخی باز هم قرار است به شبکه نمایش خانگی با یک سریال جذاب و نقش مکمل بازگردد فرخ نژاد تا پیش از این در سریال قلب یخی تجربه یک سریال نمایش خانگی را در رزومه کاری خود دارا می باشد حال فرخ نژاد در سال 1401 قرار است بیش از همیشه فعال تر باشد چرا او یک سریال دیگر را هم به اسم شبکه مخفی زنان در انتظار پخش دارد که هنوز زمان انتشار منتشر نشده است.اما در سریال نوبت لیلی ساخته روح اله حجازی برای اولین بار است که مریلا زارعی و حمید فرخ نزاد در کنار هم به ایفای نقش می پردازند.

سریال های شبکه نمایش خانگی سال ۱۴۰۱

در کنار مریلا زارعی و حمید فرخ نژاد،گوهر خیراندیشی قرار است ایفای نقش کند که تا پیش از این در شبکه نمایش خانگی در بیش از سه سریال حضور داشته و در تمامی سریال ها که ژانری کمدی و طنز داشته که آخرین حضور او در نمایش خانگی به سریال هیولا ساخته مهران مدیری برمیگردد ایفای نقش کرده حال قرار است در سریال نوبت لیلی ساخته روح اله حجازی یک نقش متفاوت تر از همیشه را اجرا نماید.

 

همچنین در نوبت لیلی بازیگران دیگری حضور دارند که عبارتند از:حمید فرخ نژاد، مریلا زارعی، پردیس احمدیه، لادن مستوفی، محمد امین شعرباف، مهران غفوریان، علیرضا ثانی فر، گوهر خیراندیش، نادر فلاح، مسعود کرامتی، خسرو احمدی، فرزین محدث و علیرضا جعفری زمان پخش سریال نوبت لیلی : سریال نوبت لیلی به کارگردانی روح اله حجازی از 22 فروردین پخش آن شروع و هر دوشنبه قسمت جدیدی از این سریال در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد.

 

سریال پدر گواردیولا

پدر گواردیولا (Pedar Guardiola) سریال شبکه نمایش خانگی در ژانر خانوادگی درام اجتماعی است که در 15 قسمت 45 دقیقه‌ای به نویسندگی و کارگردانی (سعید نعمت الله) و تهیه کنندگی (جواد نوروزبیگی) در سال ۱۴۰۰ تدارک دیده شده است. همچنین سریال پدر گواردیولا ، اولین سریال سعید نعمت الله ویژه شبکه نمایش خانگی است که از بهار 1401 به صورت هفتگی از رسانه هکس دانلود توزیع میشود.

سریال های شبکه نمایش خانگی سال ۱۴۰۱

مهران مدیری، هنگامه قاضیانی، مهدی سلطانی، آرش عدل پرور (آرش AP) به همراه ستاره اسکندری و امیر مهدی ژوله و نرگس محمدی، حمید فرخ نژاد، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، پریوش نظریه، نسیم ادبی، سیامک صفری،سارا خویینی ها، علی اوجی، محمدرضا علیمردانی، مسعود شریف، سهیل قاصدی، النا حیدری، محمدرضا هاشمی و جانان نعمت اله در سریال پدر گواردیولا به نقش آفرینی می پردازند.

 

سریال شبکه مخفی زنان

سریال شبکه مخفی زنان محصول سال 1401 به کارگردانی افشین هاشمی و نویسندگی محسن قرائی که به زودی قرار است این سریال در شبکه نمایش خانگی منتشر شود تا پیش از این این کارگردان بیشترین تجربه خود را در سینما و تلویزیون داشته حال قرار است با یک سریال پا به شبکه نمایش خانگی گذاشته است این اولین تجربه هاشمی می باشد تا پیش از این این کارگردان تجربه حضور در شبکه نمایش خانگی را در رزومه کاری خود ندارد.

 

شبکه مخفی زنان داستان را در سال 1310 روایت می کند که نویسندگی سریال جدید افشین هاشمی بر عهده محسن قرائی است که او هم تا پیش از این تجربه حضور در شبکه نمایش خانگی را در روزمه کاری خود ندارد و تا پیش از این در سینما حضور داشته و توانسته در جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه برای فیلم های قصر شیرین و بی چیز شود حال درست که این دو کارگردان و نویسنده تجربه حضور در شبکه نمیاش خانگی را ندارد اما در سینما و تلویزیون موفقیت های بسیار را دارا می باشند.

سریال های شبکه نمایش خانگی سال ۱۴۰۱

بازیگران سریال شبکه مخفی زنان، در این فیلم حمید فرخ نژادی ایفای نقش می کند که این روزها سریال نوبت لیلی را در حال پخش دارد آخرین تجربه حضور این بازیگر در شبکه نمایش خانگی به سریال قبلی یخی باز میگردد که در سال 1390 منتشر گردید.

 

اما در کنار حمید فرخ نژاد هم لیلا حاتمی حضور دارد که پس از سالها بازی در سینما این بار قرار است در یک سریال با داستانی تاریخی و معمایی در شبکه نمایش خانگی حضور یابد آخرین تجربه لیلا حاتمی در شبکه نمایش خانگی به نهنگ آبی بازمیگردد. زمان پخش سریال شبکه مخفی زنان  سریال شبکه مخفی زنان قرار است در تابستان 1401 از شبکه نمایش خانگی منتشر شود و هنوز تاریخ دقیقی برای پخش قسمت اول آن اعلام نشده است.

 

آهوی من مارال

قصه این سریال در دوره قاجار می‌گذرد و به عشق‌های ناصرالدین شاه می‌پردازد و در دو فصل برای پخش از شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شود؛ فصل اول 15 قسمت است.  در خلاصه داستان «آهوی من مارال» آمده است: ناصرالدین شاه، دست به ماشه برده تا آهویی صید کند که آهو چشمی، چون باد از راه رسیده و چون برق می‌‌گذرد و به دنبالش حال سلطان، صاحبقران می‌‌شود، حال اسیری که در دام مانده باشد، صیاد رفته باشد.  

 

شاه به حکم قدر قدرتی امر می‌کند که صیاد را به شکارگاه بازگردانند، غافل از اینکه آن آهو چشم گریزپا، خود صید و صیاد عاشقی جوان است از دیار آذربایجان، دیاری که گل‌های دشتش همه سارای نام دارند و سروهای سر به فلک کشیده‌اش همه خان چوپان.

 

البته این مجموعه از سریال های شبکه نمایش خانگی 1401 حواشی زیادی دارد. کارگردان این سریال ادعا کرده که جیران از روی ایده او برداشته شده است. پس از سریال قبله عالم و جیران، آهوی من مارال سومین روایت از یک تاریخ محسوب می‌شود.

 

شهرک کلیله و دمنه

برنامه عروسکی شهرک کلیله و دمنه محصول سال 1401 کشور ایران به کارگردانی مرضیه برومند این کارگردان و بازیگر حال قرار است در بدو ورود به 71 سالگی خود باز هم قرار است که یک سریال را برای نمایش داشته باشد او حال بیشتر از همیشه در مسئله بازیگر و کارگردانی پخته تر از همیشه شده است قرار است بازهم عروسک هایش را بیرون آورده و به نمایش درآورد این کارگردان تئاتر و تلویزیون قرار است اینبار نه در تلویزیون و سینما بلکه در شبکه نمایش خانگی عروسک هایش را به نمایش درآورد.

 

صدا پیشگانی که در سریال عروسکی شهرک کلیله و دمنه ساخته مرضیه برومند عبارتند از: آزاده مویدی‌فرد، امیرحسین صدیق،‌ مسعود کرامتی، مریم سعادت، ژاله صامتی، امیر میرآقا، لیلی رشیدی، فریبا جدیکار، بهزاد عمرانی، نادر برهانی مرند، فرزاد حسنی، محمد عسگری، بهادر مالکی، رامین ناصرنصیر، محمدرضا مالکی.