پارس ناز پورتال

به کجا “سفارش تولید محتوا” بدیم؟ پیشنهاد مشاور کسب و کار ایرانی

به کجا “سفارش تولید محتوا” بدیم؟ پیشنهاد مشاور کسب و کار ایرانی

تولید محتوا یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین اجزای بازاریابی است که با استفاده از آن می‌توان خدمات خود را به مشتریان معرفی کرد. اگر تمایلی ندارید که برای شناساندن خدمات خود به مشتریان از تبلیغات گسترده که معمولا هم هزینه‌بر و گران قیمت هستند استفاده کنید. تولید محتوای مناسب می‌تواند یکی از بهترین راه‌های جذب مخاطب برای شما باشد.

 

محتواهایی که متناسب با سلیقه و علایق مشتریان شما تهیه می‌شوند، نقش بزرگی را در ترغیب مشتریان به بازدید از صفحات کاری شما و استفاده از امکانات‌تان ایفا می‌کنند. ناگفته نماند که مزایای تولید محتوا، تنها به جذب مشتریان محدود نمی‌شود و گستره بسیار وسیع‌تری را در بر می‌گیرد. پس اگر در این حوزه به‌دنبال راهنمایی و مشاور کسب و کار برای تولید محتوا هستید در ادامه با ما همراه باشید.

 

چرا تولید محتوا یک اصل بسیار مهم در سئو به شمار می‌رود؟

تولید محتوای باکیفیت می‌تواند معرف شما یا برند کاری‌تان باشد و خدمات شما را به مخاطبین بشناساند. همان طور که می‌دانید، گوگل از محتواهای باکیفیتی که تکراری نیستند و در تولید آن‌ها همه اصول و قوانین تولید محتوا رعایت شده است، همیشه استقبال می‌کند.

به کجا "سفارش تولید محتوا" بدیم؟ پیشنهاد مشاور کسب و کار ایرانی

سیاست‌های گوگل به نحوی هستند که همیشه به روزترین مطالب و محتواهایی که جایگاه بالایی در رتبه بندی‌های فضای مجازی دارند را در صفحه اول جست‌وجو قرار می‌دهد و به محتواهای بی‌کیفیت و صفحاتی که کمتر به‌روزرسانی می‌شوند، توجه چندانی ندارد.

 

به همین دلیل، یک محتوای اصولی و حرفه‌ای، تنها با صرف هزینه کمی، به تقویت و پیشرفت کار شما کمک می‌کند و می‌تواند کسب و کار شما را به صفحه اول جست‌وجوی مخاطبین وارد کند.هرچه محتوای تولید شده شما از کلمات کلیدی اصلی بیشتری استفاده کرده باشد و به لحاظ رعایت اصول محتواسازی استانداردتر باشد، رتبه بالاتری را در رتبه‌بندی گوگل کسب خواهد کرد.

 

ویژگی‌ های یک محتوای خوب

کسانی که قصد دارند با سفارش تولید محتوا کسب و کار خود را بهتر کنند، باید پیش از هر چیزی با ویژگی‌های یک محتوای خوب آشنا باشند. انواع محتوا در غالب محتوای متنی، ویدیویی، صوتی، تصویری، پادکست و… تولید می‌شوند که در این میان، محتواهای نوشتاری یا متنی نسبت به سایر انواع رایج‌ترند و محتواهای ویدیویی، تاثیرگذاری بیشتری دارند.

 

محتواهای تولیدی شما از هر نوعی که هستند، باید از کیفیت بالا برخوردار باشند تا تاثیر خوبی روی مخاطبین بر جای بگذارند. وقتی سخن از کیفیت محتواهای متنی تولید شده به میان می‌آید، منظور ما آن دسته محتواهایی هستند که اصول و قواعد دستور زبان فارسی به درستی در آن‌ها رعایت شده است و مطالبی تکراری و مشابه با محتوای سایر وب سایت‌ها ندارند.

به کجا "سفارش تولید محتوا" بدیم؟ پیشنهاد مشاور کسب و کار ایرانی

هر چقدر محتوای تولید شده جدیدتر و منحصربه‌فردتر باشد، تاثیر بیشتری روی مخاطب خواهد داشت. در کنار کیفیت بالا، محتواهای تولیدی باید جذاب و سرگرم کننده باشند. اگر یک محتوا به قدر کافی برای مخاطب جالب نباشد، قطعا او برای خواندن یا مشاهده آن مشتاق نخواهد شد.

 

یکی دیگر از راه‌هایی که به کمک آن می‌توان محتوایی کارامدتر و بهتر داشت، هدفمند کردن محتوا است. محتواهای هدفمند باید در راستای نیازهای مخاطبین تنظیم شده باشند و تمامی ویژگی‌های مورد نظر مخاطب شما را داشته باشند.

 

ویژگی‌های یک محتوای ناکارآمد

حال که خصوصیات یک محتوای مناسب و کارآمد را شناختید، مشاور کسب و کار ما به شما توصیه می‌کند که با ویژگی‌های یک محتوای ناکارآمد آشنا شویم تا بتوانیم تولیدکنندگان برتر محتوا را بهتر بشناسیم. محتواهای ناکارآمد، محتواهایی هستند که به پرسونای مشتریان توجه زیادی ندارد و برای پاسخگویی به اهداف جست‌وجوی مخاطبین، احترام و ارزشی قائل نیست.

 

محتواهای ناکارآمد به کیفیت و کمیت مطالب تولیدی هیچ توجهی ندارند و با توجه نکردن به استفاده از کلمات کلیدی پرجست‌وجو مانع از قرارگیری آسان محتوا در دسترس مخاطبین جلوگیری می‌شود.

به کجا "سفارش تولید محتوا" بدیم؟ پیشنهاد مشاور کسب و کار ایرانی

به کجا سفارش تولید محتوا بدیم؟

مشاوره کسب و کار ما به شما این است که برای سفارش تولید محتوا، به شرکت‌ها و تولیدکنندگانی مراجعه کنید که با تولید محتوای حرفه‌ای به جذب مشتریان و بالا بردن کلاس کاری شما کمک می‌کنند.

 

استفاده از محتواهایی که برای تولید آن‌ها از منابع خارجی استفاده شده است، می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. برای سفارش تولید محتوا می‌توانید به تولیدکنندگان مختلف پیام بدهید و از آن‌ها نمونه کاری بخواهید. همکاری با تولیدکنندگان حرفه‌ای و توانا می‌تواند شما را یاری دهد که در حوزه کاری خود به یکی از بهترین‌ها تبدیل شوید.

به کجا "سفارش تولید محتوا" بدیم؟ پیشنهاد مشاور کسب و کار ایرانی

پیشنهاد مشاور کسب و کار ایرانی

چنان‌چه شما یک تولید کننده محتوا هستید که می‌خواهید کار خود را اصولی‌تر و بهتر انجام دهید، می‌توانید از خدمات مشاور کسب و کار «دکتر ویز» استفاده کنید.

 

موسسه «دکترویز» یک موسسه معتبر است که با ارائه مشاوره تخصصی در رابطه با کسب و کارهای مختلف به شما کمک می‌کند که کسب و کار خود را گستردش دهید. این شرکت در راستای تلاش‌های شما برای برند سازی، می‌تواند به انتخاب اسم شرکت شما کمک کند و شما را برای شناخته‌تر شدن یاری دهد.