پارس ناز پورتال

هتل پنج ستاره بین المللی اسپیناس در یک نگاه

هتل پنج ستاره بین المللی اسپیناس در یک نگاه

هتل پنج ستاره اسپیناس بلوار کشاورز یکی از هتل های لوکس تهران می باشد که از سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل در یکی از زیباترین خیابان های تهران قرار گرفته و خدمات رفاهی متنوعی ارائه می دهد. هتل اسپیناس بلوار دارای 14 طبقه بوده و 284 واحد اقامتی مختلف دارد.

 

موقعیت مکانی این هتل، دسترسی خوبی به نقاط مختلف پایتخت به شما می دهد. ایستگاه مترو، تاکسی، اتوبوس های تندرو و دوچرخه های اجاره ای در نزدیکی هتل قرار دارند و کار شما را برای جابجایی آسان می کنند.

 

پرسنل مجرب و آموزش دیده هتل اسپیناس تهران نهایت تلاش خود را به کار می گیرند تا همه چیز باب میل مسافران باشد و از اقامتشان راضی باشند.شما از لحظه ای که وارد هتل اسپیناس تهران می شوید، شکوه و جلال را حس خواهید کرد.

 

این هتل بین المللی، خدمات خود را در سطح استانداردهای جهانی ارائه می دهد و برای جلب رضایت مسافران می کوشد. معماری به کار رفته در هتل، تلفیقی از هنر اصیل ایرانی و هنر مدرن بوده و زیبایی فوق العاده ای پدید آورده است.

 

اگر قصد سفر به تهران و ماندن در قلب پایتخت را دارید، حتما هتل اسپیناس بلوار را در گزینه های خود قرار دهید. در ادامه به بررسی بیشتر هتل می پردازیم تا اطلاعات لازم را به شما برسانیم.

 

معرفی هتل اسپیناس بلوار کشاورز تهران

 

در صورتی که قصد دارید به تهران سفر کنید و به دنبال یک هتل خوب در آن می گردید، ما هتل اسپیناس بلوار کشاورز را به شما پیشنهاد می کنیم. هتل بین المللی اسپیناس از سال 1388 شروع به فعالیت در زمینه ارائه خدمات اقامتی کرده و در این زمینه موفق بوده است.

 

این هتل یکی از بهترین هتل های مرکز تهران محسوب می شود و امکانات فوق العاده ای برای مهمانان خود تدارک دیده است. هتل اسپیناس در 14 طبقه ساخته شده و دارای 284 واحد اقامتی مختلف می باشد. امکانات متنوعی نظیر رستوران، باشگاه ورزشی، استخر، سالن برگزاری سمینار، تالار، اتاق جلسات، کافی شاپ، تاکسی سرویس و… می باشد.

 

طراحی هتل اسپیناس توسط معماران برتر کشور صورت گرفته و تلفیقی از هنر سنتی و مدرن می باشد. زیبایی چشم نواز هتل از لحظه ای که قدم به لابی آن می گذارید، توجه شما را به خود جلب می کند. کارکنان هتل اسپیناس افراد آموزش دیده ای هستند که همواره برای خدمت رسانی به مهمانان حاضرند.

 

توجه داشته باشید که اگر قصد دارید از وسایل حمل و نقل عمومی در طول سفرتان استفاده کنید، اقامت در هتل اسپیناس یکی از بهترین انتخاب های شما محسوب می شود. این هتل دسترسی خوبی به مترو، تاکسی، اتوبوس های BRT و دوچرخه های کرایه ای دارد و کار شما را آسان می کند. با اقامت در هتل بین المللی اسپیناس، لحظات خوشی برای خود و همراهانتان بسازید.

هتل پنج ستاره بین المللی اسپیناس در یک نگاه

اتاق ها و سوئیت های هتل اسپیناس بلوار کشاورز

 

واحدهای اقامتی هتل اسپیناس پالاس دارای تنوع خوبی هستند و فضایی سرشار از آرامش و زیبایی در اختیار شما قرار می دهند. این واحدها شامل اتاق دو نفره استاندارد، اتاق یک نفره استاندارد، سوئیت جونیور و سوئیت لاکچری هستند و دست شما را برای انتخاب باز می گذارند.

 

چیدمان و طراحی اتاق ها به شیوه ای کار شده که حس می کنید هرچیزی درست سر جای خودش قرار گرفته است. توجه به جزئیات در این اتاق ها باعث می شود در طول اقامتتان از همه چیز رضایت داشته باشید. در مجموع هرچه از یک هتل پنج ستاره لوکس انتظار دارید، در این هتل فراهم شده تا تجربه ای منحصر به فرد برایتان بسازد.

 

امکانات عمومی واحدهای اقامتی هتل اسپیناس بلوار کشاورز شامل تلویزیون، سیستم گرمایشی و سرمایشی، یخچال، مینی بار، سیستم تهویه هوای مطبوع، میز، صندلی، مبلمان، سرویس بهداشتی، حمام، سشوار و… می شود. بوفه صبحانه، پارکینگ، باشگاه ورزشی، رستوران، کافی شاپ، تاکسی سرویس، روم سرویس، فروشگاه، بیزینس سنتر، خشکشویی و…

 

از دیگر امکانات این هتل به شمار می آیند. فضای گرم و صمیمی واحدهای اقامتی هتل اسپیناس بلوار، اقامتی راحت و بدون کم و کسر برایتان به ارمغان می آورد. با انتخاب این هتل باشکوه و مجلل برای اقامت، خاطراتی شیرین و فراموش نشدنی در کنار عزیزان خود بسازید و سفرتان به تهران را دلچسب تر کنید.

 

امکانات هتل پنج ستاره اسپیناس تهران

 

امکانات و خدمات رفاهی هتل اسپیناس در سطح استاندارد هتل های پنج ستاره است و هرچه از آن انتظار دارید را برایتان مهیا می سازد. پارکینگ رایگان، روم سرویس 24 ساعته، بوفه صبحانه متنوع رایگان، خشکشویی، خدمات خانه داری، سرویس چای و قهوه رایگان، امکان انتخاب سوئیت مخصوص برای کشیدن سیگار، باشگاه ورزشی، استخر، رستوران، تالار برگزاری همایش، سالن جلسات، کافی شاپ، اینترنت پرسرعت بی سیم و…

 

از جمله امکانات این هتل باشکوه محسوب می شوند. چشم انداز اتاق ها و سوئیت های هتل می توانند رو به بلوار کشاورز یا شهر انتخاب شود. تصور کنید در یک روز بارانی در اتاق گرم و دنج خود نشسته اید و در حالی که یک فنجان چای داغ می نوشید، به بلوار کشاورز و رفت و آمد مردم نگاه می کنید. حتی فکر کردن به این تصویر هم می تواند احساس خوبی در دل ایجاد کند.

 

امکانات عمومی واحدهای اقامتی هتل اسپیناس بلوار شامل تخت خواب، سشوار، یخچال، مینی بار، مبلمان، میز کار، صندلی، تلویزیون، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه هوای مطبوع، چای ساز، سرویس بهداشتی، حمام و… می باشد. لازم به ذکر است که قرار گرفتن در مرکز شهر و دسترسی خوب به تمام نقاط تهران، یکی از کلیدی ترین مزایای انتخاب این هتل به شمار می آید.

هتل پنج ستاره بین المللی اسپیناس در یک نگاه

صرف غذا در رستوران های هتل اسپیناس بلوار

 

صرف غذا و نوشیدنی در رستوران ها و کافی شاپ هتل اسپیناس بلوار تهران، تجربه دلپذیری به شما هدیه می دهد. چشیدن طعم غذاهای لذیذ و باکیفیت یکی از قسمت های هیجان انگیز تمام مسافرت ها محسوب می شود.

 

اگر شما هم از طرفداران سر زدن به رستوران های خوب برای امتحان کردن غذاهای متنوع هستید، این نوید را به شما می دهیم که تجربه خوبی در هتل اسپیناس تهران خواهید داشت. رستوران بلوار 126، رستوران مانداک و کافی شاپ آتریوم در این هتل قرار گرفته اند و آماده پذیرایی از شما هستند.

 

رستوران بلوار 126 در طبقه دوم هتل پنج ستاره اسپیناس قرار گرفته و چشم اندازی از بلوار کشاورز دارد. بوفه صبحانه سلف سرویس هتل به صورت روزانه در این رستوران برپا شده و انواع خوراکی ها و نوشیدنی های جذاب در آن دیده می شود. غذاهای ایرانی و بین المللی جذابی برای وعده های ناهار و شام در رستوران بلوار 126 تهیه می شوند که امتحان کردنشان خالی از لطف نیست.

 

رستوران مانداک در طبقه منفی یک هتل واقع شده و دکوراسیونی با نمادهای دوران صفویه دارد. معماری و هنر اسلامی ایرانی در این رستوران به چشم می خورد که با غذاهای طبخ شده در آن هماهنگ می باشد. شما می توانید از گوش دادن به موسیقی زنده سنتی در کنار صرف غذاهای اصیل ایرانی در فضای رستوران مانداک لذت ببرید و خاطره خوشی در یادتان ثبت کنید.

 

کافی شاپ هتل بین المللی اسپیناس که کافه آتریوم نام دارد، یک مکان مناسب برای استراحت و گفتگو با دوستان، خانواده و آشنایان به شمار می آید. انواع نوشیدنی گرم، نوشیدنی سرد، شیرینی، دسر، مافین، میان وعده و… در منوی این کافی شاپ وجود دارد و توجه شما را به خود جلب خواهند کرد. همان طور که مشاهده کردید، خوشبختانه انتخاب های خوبی برای صرف غذا در هتل اسپیناس بلوار پیش روی شماست.

 

برگزاری مراسم و همایش در تالارهای هتل اسپیناس

 

هتل اسپیناس بلوار تهران دارای تالارهای باشکوهی است که برگزاری انواع مراسم، عروسی، عقد، کنفرانس، همایش، سمینار، کارگاه، نشست، ضیافت و… را برای شما به بهترین نحو ممکن می سازند.

 

اگر قصد برگزاری مراسم های خود در این هتل را دارید، بهتر است از قبل برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم را انجام دهید تا همه چیز به بهترین شکل پیش برود. اتاق های بزرگ مهمان، چشم انداز فوق العاده از بلوار کشاورز، سرو بهترین غذاها و نوشیدنی ها، امکان تهیه منوی سفارشی غذا و… از خدمات این تالارها محسوب می شوند.

 

تالار خلیج فارس، تالار پاسارگاد و سالن لوشاتو در هتل اسپیناس بلوار وجود دارند و آماده پذیرایی از مهمانان شما هستند. هر سه تالار گفته شده قابلیت تغییر چیدمان میز و صندلی ها را به شما می دهند و ظرفیت متفاوتی به وجود می آورند.

 

چیدمان این سالن ها می تواند به صورت سینمایی، کلاسی و U شکل انتخاب شود. تالار خلیج فارس با داشتن ظرفیت برای حداکثر 800 مهمان، بزرگ ترین تالار هتل و سالن لوشاتو با دارا بودن ظرفیت برای حداکثر 120 نفر، کوچک ترین سالن مجموعه به شمار می آیند. برای برگزاری عالی مراسم های خود به هتل اسپیناس اعتماد کنید تا همه چیز را برایتان مهیا کنند.

 

سالن جلسات هتل اسپیناس تهران

 

برگزاری جلسات و دورهمی های کاری شما در هتل اسپیناس به بهترین نحو انجام می شود. این هتل به عنوان یکی از لوکس ترین مراکز برگزاری جلسات در تهران شناخته می شود و امکاناتی فراتر از تصور ارائه می دهد.

 

خدمات ارائه شده در این سالن ها شامل حمل و نقل محلی، مرکز سلامتی، اینترنت پرسرعت بی سیم، مرکز تجاری شبانه روزی، هماهنگ کننده اختصاصی برای فراهم کردن همه نیازهای مربوط به جلسه، تجهیزات پیشرفته صوتی و تصویری، وعده های غذایی هیجان انگیز و… می شوند.

 

سالن خلیج فارس، اتاق ویژه خلیج فارس، سالن پاسارگاد، سالن پاسارگاد دو، اتاق ویژه رستوران بلوار، سالن جلسه سوئیت اسپیناس و سالن لوشاتو برای برگزاری جلسات مناسب هستند. این سالن ها دارای مساحت های مختلف و امکانات گوناگون می باشند که برگزاری مراسم های شما را به بهترین شکل، ممکن می سازند.

 

اینکه کدام یک از سالن های هتل اسپیناس بلوار را انتخاب کنید، به سلیقه شما و نوع مراسمتان بستگی دارد. برای این کار می توانید از خود مجموعه هم کمک بگیرید و راهنمایی های لازم را به دست آورید.

 

مرکز سلامتی هتل اسپیناس بلوار

 

اگر قصد رفتن به پایتخت و اقامت در بهترین هتل تهران را دارید، هتل اسپیناس را در گزینه های خود قرار دهید. همان طور که پیش تر اشاره شد، امکانات ویژه این هتل باعث می شود سرشار از احساسات مثبت شوید. برای مثال، مرکز سلامتی لوکس هتل اسپیناس بلوار کشاورز در طبقه منفی چهار قرار گرفته و خدمات کم نظیری ارائه می دهد.

 

حس نشاط و آرامش را به کمک امکانات این مرکز به دست آورید و از تمام مشغله های فکری رها شوید. سالن بدنسازی با تجهیزات پیشرفته، سالن اسپا، استخر، سونا، جکوزی و… از بخش های مختلف این مرکز هستند که به شما خدمت رسانی می کنند.

هتل پنج ستاره بین المللی اسپیناس در یک نگاه

ساعت کاری مجموعه برای خانم ها از 7:00 صبح الی 13:00 بوده و برای آقایان از 15:00 الی 22:30 در نظر گرفته می شود. اگر به دنبال رهایی از استرس، بهبود کیفیت خواب، درمان دردهای عضلانی، به دست آوردن آرامش، افزایش تمرکز و… هستید، حتما سر زدن به مرکز سلامتی هتل اسپیناس را در برنامه های خود قرار دهید.  

 

بهترین راه رزرو هتل اسپیناس بلوار کشاورز

 

اگر به دنبال معتبرترین و بهترین راه برای رزرو هتل اسپیناس تهران می گردید، با ما همراه باشید. روش های مختلفی برای رزرو هتل در تهران و سایر نقاط ایران وجود دارند اما اعتماد به همه آن ها ممکن نیست.

 

بنابراین بهتر است به دنبال یک سامانه مطمئن و امن بگردید که تمام امکانات و قابلیت های لازم برای رزرو آنلاین هتل را در اختیار شما قرار دهد. وبسایت سفربازی یکی از معتبرترین راه های رزرواسیون اقامتگاه می باشد که با داشتن گارانتی بهترین قیمت، پشتیبانی 24 ساعته، امکان کنسلی رزرو، تضمین تمیزی اتاق ها و… باعث جلب اعتماد کاربران شده است. شما هم می توانید از خدمات این مجموعه بهره ببرید و راهی سفر به مقصد دلخواهتان شوید.

 

گشت و گذار در پایتخت ایران

 

تهران یک شهر پرهیاهو است که برای تمامی افراد با هر سلیقه ای، حرفی برای گفتن دارد. این شهر پر از جاذبه های دیدنی، مراکز تجاری، ادارات مهم، شرکت های بزرگ، رستوران های متنوع و… است که جذابیت زیادی به آن می دهند. اگر قصد سفر به تهران را دارید، گشت و گذار در اماکن گردشگری آن را از یاد نبرید. مطمئن باشید که این شهر یک سفر همه جانبه برای شما به ارمغان می آورد.