پارس ناز پورتال

معرفی بهترین و محبوب ترین شاسی بلندهای آمریکا

معرفی بهترین و محبوب ترین شاسی بلندهای آمریکا

معرفی بهترین و محبوب ترین شاسی بلندهای آمریکا 

خودروهای شاسی بلند در ایالات امریکا از برندهای گوناگونی حضور دارند و بازار آنها نیز بسیار داغ و پرفروش هست, امروز به برترین خودروهای شاسی بلند کشور آمریکا اشاره می‌کنیم. در اینکه خودروهای شاسی بلند یکی از زیبا ترین سگمنت ها در میان انواع کلاس هاي اتومبیل هست, شکی نیست.

 

امروزه شمار زیادی از خودروهای شاسی بلند فرآوری آمریکاست هر چند که شمار زیادی از این خودروها از سازندگان داخلی کشور آمریکا نیست اما در کشور آمریکا تولید یا مونتاژ میشود. در حقیقت شمار زیادی از شاسی بلندهای پرطرفدار و باکیفیت از کمپانی هاي گوناگون غیر از برندهای آمریکایی الاصل در کارخانه هایي در ایالات متحده به تولید می‌رسد.

 

شمار زیادی از محصولات اسم برده شده در این مطلب تنها در یک نقطه از کشور آمریکا به تولید نمی‌رسد بلکه در چندین ایالت گوناگون تولید و عرضه میشود.

 

HONDA CR-V 2017

محل تولد: CANADA EAST LIBERTY, OHIO, GREENSBURG, INDIANA ONTARIO

معرفی بهترین و محبوب ترین شاسی بلندهای آمریکا

CR-V را میتوان یکی از برترین محصولات این برند ژاپنی در کلاس خودروهای شاسی بلند دانست؛ خودرویی که توانسته به واسطه مشخصات مناسب و طراحی کاربردی به فروش بسیار بالایی دست یابد. فروش بیش از 350 هزار دستگاه از این محصول در سال 2016 در ایالات متحده گواهی بر این فرمایش هست که هوندا توانسته تناسب مناسبی میان قیمت و امکانات عرضه شده توسط محصولش ایجاد کند.

 

فروش بالای CR-V, هوندا را به کارخانه هاي بیشتری برای فرآوری ماشین نیازمند کرد. بنابراین هوندا 3 کارخانه مهم در ایالات متحده نیز راه اندازی کرد تا نیاز خریداران را برطرف کند. CR-V در مدل 2017 به طور کامل بازطراحی شده و از طراحی داخلی مناسب در کنار فضای کافی بهره می‌برد. هم‌چنین این اتومبیل از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو بهره گیری می‌کند که مجهز به انواع سیستم هاي امنیتی برای حفظ جان مسافران هست.

 

FORD ESCAPE 2017

محل تولید: LOUISVILLE, KENTUCKY

فورد ESCAPE با فروش بیش از 300 هزار دستگاه در بازار کشور آمریکا در سال 2016 به یکی از پرطرفدار ترین شاسی بلندها در بازار رقابتی ایالات متحده تبدیل شده هست. این اتومبیل در کنتاکی در کنار لنکلن MKC به تولید می‌رسد و به واسطه فروش بالا و بهره گیری از امکانات مناسب توانسته هست در این فهرست قرار بگیرد.

معرفی بهترین و محبوب ترین شاسی بلندهای آمریکا

نسخه 2017 این محصول فورد در فضای داخلی و خارجی دستخوش تغییرات گوناگونی نسبت به نسل گذشته خود شده هست. علی رغم اینکه بیشتر خودروهای این سگمنت تنها یک نوع پیشرانه را برای خریداران عرضه میکند, فورد برای مدل ESCAPE سه نوع پیشرانه گوناگون را برای مشتریان خود در نظر گرفته

 

که عبارتند از یک نوع 2.5 لیتری و دو نوع 1.5 و 2 لیتری مجهز به توربوشارژر که در قدرتمندترین مدل یعنی نوع 2 لیتری می‌تواند حداکثر 245 اسب بخار توان را ایجاد کند. این اتومبیل نیز امثال هوندا CR-V در میان برترین شاسی بلندهای خانوادگی و با ارزش خرید بالا قرار گرفته هست.

 

BMW X3 2017

محل تولید: SPARTANBURG, SOUTH CAROLINA

عموما تصور میشود که بیشتر محصولات ب ام و در کشور آلمان تولید میشود اما همین اکنون یکی از بزرگترین واحدهای صنعتی این کمپانی در کارولینا جنوبی به تولید چندین مدل گوناگون شاسی بلند از این برند باواریایی میپردازد. این واحد صنعتی قابلیت مونتاژ 450 هزار دستگاه از مدلهای X5, X4, X3 و X6 را در سال دارد

معرفی بهترین و محبوب ترین شاسی بلندهای آمریکا

ب ام و X3 مدل 2017 را میتوان یک شاسی بلند کامپکت دانست که این کمپانی در طراحی آن تلاش کرده از عناصر لوکس بهره گیری کند تا بتواند نظر مشتریان را جلب کند و به فروش بالایی دست یابد. هم‌چنین می‌توان آن را خودرویی مناسب برای خانواده ها دانست. این اتومبیل از یک پیشرانه 240 اسب بخاری 2 لیتری مجهز به توربوشارژر بهره می‌برد و توانسته هست امتیاز بالایی در تست هاي تصادف و ایمنی کسب کند.

 

KIA SORENTO 2017

محل تولید: WEST POINT, GEORGIA

این برند کره اي توانسته هست با تجربه چندساله خود به ترقی بسیار بالایی در فرآوری و فروش محصولات خود به خصوص در کلاس شاسی بلند دست یابد و اخیرا کیا جشنی برای به تولید رسیدن یک میلیون دستگاه از سورنتو را در وستپوینت جورجیا در واحد صنعتی خود برگزار کرد. نخستین نسخه از سورنتو در سال 2009 به تولید رسید

 

و مدل 2017 این اتومبیل بعنوان یک شاسی بلند سایز متوسط توانسته گوی رقابت را از سایر برندها بدزدد و در میان برترین شاسی بلندهای با 3 ردیف صندلی قرار بگیرد.

معرفی بهترین و محبوب ترین شاسی بلندهای آمریکا

یکی از نکات مهم در برنده شدن سورنتو در رقابت داغ میان شاسی بلندهای سایز متوسط قیمت پایه پایین آن نسبت به سایر برندهاست و همین طور مجهز بودن این اتومبیل به پیشرانه 6 سیلندر پرقدرت در کنار سیستم مالتی مدیا کاربردی به علاوه 10 سال یا 100 هزار مایل گارانتی برای این ماشین هست که می‌تواند آن را به انتخاب اي مناسب و به صرفه تبدیل کند.

 

TOYOTA HIGHLANDER HYBRID 2017

محل تولید: PRINCETON, INDIANA

اگر به دنبال یک شاسی بلند سایز متوسط باشید و مصرف سوخت نیز از نکاتی باشد که به آن اهمیت فراوانی می‌دهید, قطعا تویوتا هایلندر هایبرید که ساخته شده در پرینستون ایندیاناست, در فهرست خرید شما قرار میگیرد. این اتومبیل, در شهر مصرف سوختی در حدود 9 لیتر در هر 100 کیلومتر دارد و این مقدار برای مصرف جاده اي به 8 لیتر میرسد.

معرفی بهترین و محبوب ترین شاسی بلندهای آمریکا

هایلندر نسخه 2017 به امکاناتی نظیر کروز بازرسی هوشمند و سیستم ترمز اضطراری و جلوگیري از تصادف مجهز هست که به امکانات مهم خودروها در سال 2017 تبدیل شده هست. این اتومبیل علی رغم مصرف سوخت نسبتا پایین از پیشرانه 3.5 لیتری 6 سیلندر در کنار 3 موتور الکتریکی بهره میبرد که به صورت ترکیبی 306 اسب بخار توان را تولید می‌کند و این مقدار توان برای خودرویی با این ابعاد و مصرف سوخت بسیار مناسب به نظر میرسد.

 

CHEVROLET TAHOE 2017

محل تولید: ARLINGTON, TEXAS

شورولت تاهو در کنار مدل سابربن و چندین مدل شاسی بلند سایز بزرگ از کمپانی هاي جی ام سی و کدیلاک در آرلینگتون تگزاس به تولید می‌رسد. تاهو که جزء شاسی بلندهای سایز بزرگ شورولت با 9 سرنشین محسوب میشود به یکی از برترین شاسی بلندها برای خانواده هاي پرجمعیت بدل شده

 

و با قیمت پایه اي در حدود 47200 دلار به فروش می‌رسد. هر چند که این ماشین یک شاسی بلند سایز بزرگ هست اما فضا در ردیف سوم به مقدار کافی بزرگ نیست هم‌چنین هنگامی که از هر سه ردیف صندلی بهره گیری می‌کنید فضای بار به مقدار قابل توجهی کاهش مییابد.

معرفی بهترین و محبوب ترین شاسی بلندهای آمریکا

اگر شمار افراد یک خانواده چندان باشد و فضای بار بیشتری نیز نیاز داشته باشد مدل سابربن می‌تواند انتخاب مناسب تری باشد. یکی از امکانات دیدنی این ماشین TEEN DRIVER SYSTEM هست که مناسب والدینی هست که خودرویشان را در اختیار فرزندانشان قرار میدهد و در مورد نحوه رانندگی فرزندانشان اطلاعاتی را نمایش میدهد.

 

CADILLAC ESCALADE 2017

محل تولید: ARLINGTON, TEXAS

همانطور که گفته شد تعدادی از محصولات کدیلاک نیز در کنار شورولت در آرلینگتون تگزاس از جمله کدیلاک اسکلید به تولید می‌رسد. این شاسی بلند سایز بزرگ لوکس که می‌تواند انتخاب اي مناسب برای خانواده ها باشد در دو سایز گوناگون «ناسازگاری در طول اتومبیل» به تولید می‌رسد

 

که یکی از آنها نسخه استاندارد هست و طولی برابر با شورولت تاهو دارد و نسخه دیگر که با پسوند ESV شناخته میشود, نسبت به نسخه استاندارد طویل تر هست و طولی برابر با شورولت سابربن دارد

معرفی بهترین و محبوب ترین شاسی بلندهای آمریکا

تمامی نسخه هاي کدیلاک اسکلید مجهز به پیشرانه 6.2 لیتری 8 سیلندر هست و 420 اسب بخار توان را می‌تواند تولید کند. یکی از امکانات قابل دقت این ماشین سیستم MAGNETIC RIDE هست که به طور پیوسته نرم یا سفت بودن سیستم تعلیق را براساس شرایط مسیر و جاده تنظیم می‌کند.

 

TESLA MODEL X 2017

محل تولید: FREMONT, CALIFORNIA

تسلا مدل اکس یکی از سریع ترین شاسی بلندهای موجود در این فهرست هست که از جدید ترین تکنولوژی هاي خودرویی بهره می‌برد و در کالیفرنیا کشور آمریکا به تولید میرسد. این شاسی بلند تمام الکتریک با قیمت پایه 85500 دلار به یکی از برترین انتخاب ها در میان شاسی بلندهای لوکس سایز متوسط تبدیل شده هست.

معرفی بهترین و محبوب ترین شاسی بلندهای آمریکا

مدل اکس یک اتومبیل 7 سرنشین هست که مجهز به نوع خاصی از بازشوندگی درها با اسم فالکون هست و خصوصیت این درها نوع جال بازشدن آنها و تفاوت بین میزان بازشوندگی آنها با دقت به فاصله اتومبیل از دو ماشین کناری یا موانع هست. شتابگیری این شاسی بلند خاص در مدل P100D از حالت سکون تا سرعت 100 کیلومتر بر ساعت تنها 2.9 ثانیه به طول می انجامد

 

هر چند که برای بهره گیری از بیشترین توان این اتومبیل باید 135500 دلار بپردازید. با این شاسی بلند در مدل 100D می‌توانید تنها با یک‌بار شارژ 474 کیلومتر مسافت را طی کنید اما این مدل از شتابگیری کمتری در حدود 4.8 ثانیه برخوردار هست.

 

ACURA RDX 2017

محل تولید: EAST LIBERTY, OHIO

معرفی بهترین و محبوب ترین شاسی بلندهای آمریکا

آکیورا RDX نیز امثال هوندا CR-V در اوهایو در یک واحد صنعتی در کنار یکدیگر به تولید می‌رسد و این ماشین توانسته در میان شاسی بلندهای سایز متوسط لوکس و با ارزش خرید بالا قرار گیرد. در کلاسی که مملو از رقیبان مجهز به پیشرانه هاي توربوشارژر 4 سیلندر هست, آکیورا مسیر متفاوتی را انتخاب کرده و این برند, RDXرا به پیشرانه 3.5 لیتری 6 سیلندر با 279 اسب بخار توان مجهز کرده هست.

 

هر چند که RDX مزایای گوناگونی نظیر کابین جادار و آسان دارد اما از سیستم مالتی مدیا با دو نمایشگر گوناگون بهره می‌برد که باعث سردرگمی راننده شده و یک نقطه ضعف برای این اتومبیل محسوب میشود.

 

VOLKSWAGEN ATLAS 2018

محل تولید: CHATTANOOGA, TENNESSEE

معرفی بهترین و محبوب ترین شاسی بلندهای آمریکا

یکی از تازه ترین محصولات تازه وارد به کلاس شاسی بلندهای سایز متوسط مدل 2018 فولکس واگن اطلس هست که در کنار مدل 2017 پاسات در واحد صنعتی تنسی به تولید میرسد. این ماشین به واسطه قیمت مناسبش در حدود 33500 دلار توانسته به سرعت خود را در جدول رقابت ها بالا بکشد.

 

در میان برترین شاسی بلندهای سایز متوسط قرار گیرد. این ماشین 7 سرنشین در حقیقت بزرگترین شاسی بلند ساخته شده توسط کمپانی فولکس واگن هست. اطلس با پیشرانه هاي 4 و 6 سیلندر در کنار جعبه دنده 8 سرعته خودکار و در دو نسخه با محور متحرک جلو و یا چهارچرخ متحرک «تنها در نسخه 6 سیلندر» عرضه میشود.

 

MERCEDES BENZ GLS 2017

محل تولید: VANCE, ALABAMA

معرفی بهترین و محبوب ترین شاسی بلندهای آمریکا

چندی پیش مرسدس بزن 20 سالگی تولید محصولاتش را در واحد صنعتی ونس آلاباما جشن گرفت؛ اضافه بر مدل C-CLASS این واحد صنعتی قابلیت مونتاژ مدلهای GLE که جزء شاسی بلندهای سایز متوسط لوکس هست را دارد و در برترین قسمت ماجرا نیز مدل GLS که شاسی بلند سایز بزرگ لوکس هست

 

در این واحد به تولید میرسد. هرچند که این محصول از شمار زیادی از امکانات رقبایش برخوردار نیست و سطح امکانات پایین ترین را ارائه میدهد اما از فضای داخلی مناسب و بزرگی در کنار صندلی هاي آسان برای 7 سرنشین بهره میبرد. قیمت پایه این ماشین 68700 دلار هست اما این قیمت می‌تواند با سفارش پکیج هاي اختصاصی تا دو برابر حالت پایه نیز برسد.

 

JEEP GRAND CHEROKEE 2017

محل تولید: DETROIT, MICHIGAN

نسخه 2017 این محصول جیپ آمیخته اي از راحتی, طراحی داخلی مناسب و قدرت مناسب را در اختیار خریدارانش قرار میدهد. جیپ توانست بالغ بر 200 هزار دستگاه از مدل گرند چروکی را در سال 2016 به فروش برساند و این اتومبیل تنها محصولی هست که در این لیت 12 تایی در دیترویت میشیگان به تولید میرسد.

معرفی بهترین و محبوب ترین شاسی بلندهای آمریکا

گرند چروکی توانسته در فهرست برترین خودروهای آفرود سال 2017 قرار بگیرد. هم چنین این محصول جیپ را میتوان در میان برترین شاسی بلندهای با دو ردیف صندلی برای خانواده ها و با ارزش خرید بالا قرار داد. قیمت پایه این مدل از 30395 دلار شروع میشود و یک نسخه نیرومند نیز از این ماشین وجود دارد که مجهز به پیشرانه 6.4 لیتری 8 سیلندر با حداکثر توان 475 اسب بخار هست.