پارس ناز پورتال

شرح زندگی شخصی و هنری متین ستوده

شرح زندگی شخصی و هنری متین ستوده

شرح زندگی شخصی و هنری متین ستوده 

متین ستوده بازیگر سرشناس ایرانی که اینروزها با سریال لیسانسه ها به میان مردم آمده هست متولد سال 1364 هست و فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی میباشد. متین ستوده در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده‌هست ودر کلاس‌هاي بازیگری امین تارخ نیز کمپانی کرده‌هست. وی تا به حال در سریال‌هاي سه دونگ، سه دونگ، میکائیل و سریال غیرعلنی به ایفای نقش پرداخته‌استمتین ستوده «متولد ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۴» بازیگر زن ایرانی میباشد.

 

متین ستوده در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده‌هست ودر کلاس‌هاي بازیگری امین تارخ نیز کمپانی کرده‌هست. وی تا به حال در سریال‌هاي سه دونگ، سه دونگ، میکائیل و سریال غیرعلنی به ایفای نقش پرداخته‌هست.”متین السادات ستوده” بازیگر کشورمون ازآن دسته از بازیگرانی هست که از زمان کودکی و به موجب پدرش وارد عرصه بازیگری شد

 

نخستین بازی او در سریال بازنشستگی بود؛ اما یادآوری را میتوان نقطه عطف کارنامه کاری متین ستوده دانست.دنیای بازیگری این هنرمند جوان فراز و نشیب فراوانی دارد از ورودش در سنین کودکی به تلویزیون گرفته تا دوری‌اش از این حوزه و بازگشت دوباره او. باشگاه خبرنگاران به بهانه‌ بازی او در سریال میکائیل گفت و گویی با وی ترتیب داده که در ادامه آن را از نظر می‌گذرانیم.

شرح زندگی شخصی و هنری متین ستوده

“متین السادات ستوده” از زمان کودکی و به موجب پدرش وارد عرصه بازیگری شد

 

گفت و گو با متین ستوده
بانو ستوده شما ازآن دسته از بازیگرانی هستید که در سنین کودکی به موجب پدرتان وارد عرصه بازیگری شدید در مورد نحوه ورودتان به این عرصه بیشتر توضیح دهید.

 

بله، من در سنین کودکی به موجب پدرم وارد عرصه بازیگری شدم,. پدر من مدیر عکس برداری شمار زیادی از فیلم ها و سریالها بودو بخشی از فعالیت‌هایش به عرصه کودک و نوجوان مرتبط میشد در ابتدا به علت موقعیت پدرم وارد کار بازیگری شدم, و اگر پدرم نبود در سنین کودکی این رخداد برایم نمی‌افتاد.

 

اما در ادامه شما مدتی از حرفه‌، بازیگری فاصله گرفتید. علت این رخداد چه بود؟

 

پدر من دوست نداشت من ناآگاهانه درگیر مسئله بازیگری شوم بهمین علت به من توصیه کرد که بگذارم مدتی بگذرد و بعد عاقلانه دراین باره تصمیم بگیرم ، از سمت دیگر مشغول درس خواندن بودم و خانواده‌ام نمیخواستند بازیگری موجب دور شدن از دست خواندنم شود.

 

رشته تحصیلی شما مدیریت بازرگانی هست و فکر می کنم هیچ ارتباطی با هنر و بازیگری نداشته باشد؟

 

بله ،درست هست چون من نمیخواستم بازیگر شوم و اصلا به آن فکر نمیکردم .
شرح زندگی شخصی و هنری متین ستودهمتین ستوده در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده‌هست

 

از ورود مجددتان به عرصه بازیگری بگویید. در منابع آمده که کارگاه امین تارخ نقطه شروع این بازگشت بود.

 

وقتی تصمیم گرفتم که با بازگشت خود به بازیگری یک سری چیزها را ثابت کنم در کارگاه بازیگری امین تارخ اسم نويسي کردم در آن زمان دیگر رفقا قدیمی پدرم بازنشسته شده بودند و نسل عوامل پشت صحنه و کارگردانان عوض شده بود.

 

بانو “ستوده” چرا شما درخششی راکه در تلویزیون دارید در سینما ندارید. دوری شما از سینما عمدی هست؟

 

من به هیچ عنوان دوست ندارم خود رابه کسی یا کاری تحمیل کنم من مسیرم را درست رفتم و تمام تلاشم را می کنم که درست حرفه‌ام را بیاموزم و بقیه‌ راه رابه دست تقدیر می‌سپارم، هنوز مهلت مناسب برای سینمایی شدنم پیش نیامده اما مطمئن هستم اگر قسمت باشد سینما هم مانند میکائیل به سراغ من می آید.

 

اگر به قبل بر می‌گشتید همین راه را انتخاب می کردید؟

 

صد در صد. من راهی طولانی ولی درست را انتخاب کردم خیلی وقت‌ها نا امید و دل سرد شدم, و همه ی وقت فکر می کردم که دست بالای دست بسیار هست و کسیکه پارتی نداشته باشد نمی تواند پیشرفت کند اما خداوند همه ی وقت همراه من بودو من رابه جلو هدایت میکرد من از ابتدا از خدا خواستم اگر چیزی به صلاح من هست

 

برایم رخداد بیفتد وگرنه کاری از پیش نمی رفت و خداوند همه ی وقت هوای من را داشت حالا نیز فکر میکنم خدا همراهم هست و از من پشتیبانی میکند و اگر امدادهایش نبود هرگز به این جا نمی‌رسیدم.

شرح زندگی شخصی و هنری متین ستوده

شرح زندگی شخصی و هنری متین ستوده

شرح زندگی شخصی و هنری متین ستوده

شرح زندگی شخصی و هنری متین ستوده

شرح زندگی شخصی و هنری متین ستوده

شرح زندگی شخصی و هنری متین ستوده