پارس ناز پورتال

ضد آفتاب رنگی ؛ ناجی پوست و زیبایی تان را بشناسید

ضد آفتاب رنگی ؛ ناجی پوست و زیبایی تان را بشناسید

پوست‌تان که سالم باشد، نیازی به هیچ ترفند آرایشی یا عمل جراحی نخواهید داشت. پوستی صاف، درخشان و سالم می‌تواند نشاطی به صورت‌تان بدهد که با هیچ‌چیز دیگر قابل ‌قیاس نیست. این‌ روزها که امکانات آرایشی و درمانی زیادی برای زیباترشدن وجود دارد، ممکن است که در هیاهوی تبلیغات و تعدد محصولات و روش‌ها کمی سردرگم شوید.

 

اما بدانید که راه رسیدن به خانه زیبایی، ساده‌تر از این‌ حرف‌ها است. فقط کافی است که به پوست‌تان با شناخت محصولاتی معتبر و مطلوب رسیدگی کنید. ضدآفتاب‌ها همان محصولاتی هستند که به‌سادگی، شما را جوان‌تر و شاداب‌تر می‌کنند. با انتخاب کرم ضد آفتاب رنگی که دیگر کارتان در سالم و زیبا نگه‌داشتن پوست ساده‌تر هم می‌شود.

 

کرم ضد آفتاب رنگی ضمن تقویت پوست و حفظ آن از اشعه‌های مضر خورشید، آن را صاف، بدون لک و یک‌دست نشان می‌دهد. اما کدام ضد آفتاب کرم پودری بازار را بخرید؟ بهترین محصولات در این زمینه چیست؟

 

کرم ضد آفتاب رنگی چیست؟

کرم ضد آفتاب از نفوذ اشعه‌های مضر نور خورشید به پوست جلوگیری می‌کند. شاید ندانید که نوع رنگی آن‌ها که به ضد آفتاب کرم پودری هم مشهور هستند، پوشش‌دهی بیشتری برای پوست دارند. برای همین هم هست که حتی در مقابل نور آبی هم می‌توانند از پوست محافظت کنند.

 

منظور از نور آبی همان نوری است که از وسایلی مانند صفحه رایانه‌ها یا تلفن همراه ساطع می‌شود. ضد آفتاب کرم پودری می‌تواند در نقش کرم ‌پودر هم ظاهر شود و پوست را صاف و یک‌دست نشان بدهد.

 

این محصولات که حاوی ذرات معدنی نظیر اکسید‌روی یا دی‌اکسید تیتانیوم هستند به شما کمک می‌کنند که هم پوست‌تان را از اشعه‌های فرابنفش خورشید حفظ کنید و هم بی‌نیاز از استفاده از کرم‌پودرهای سنگین و آزاردهنده برای پوست، به‌سادگی چهره‌ای زیباتر پیدا کنید.

 

کرم ضد افتاب بی رنگ چیست؟

اگر نیاز یا علاقه‌ای به استفاده از ضدآفتاب رنگی ندارید، گزینه دیگری هم برای انتخاب در دسترس‌تان قرار دارد. کرم ‌های ضد افتاب بی ‌رنگ، رنگدانه‌ای ندارند و به‌سادگی از پوست محافظت می‌کنند.

 

البته محصولات امروزی مانند انواع ضد آفتاب بدون رنگ الارو مانند همتایان نسل‌های گذشته‌شان نیستند. یعنی چه؟ یعنی کیفیت فرمولاسیون و تولیدشان به‌گونه‌ای است که مانند کرم‌های ضدآفتاب قدیمی ردی سفید و نامطلوب روی پوست باقی نمی‌گذارند.

 

برند الارو با در نظرگرفتن نیاز و خواسته مشتریان مختلف، کرم‌ های ضد آفتاب بی ‌رنگ را هم باکیفتی مثال‌زدنی روانه بازار می‌کند. کسانی که دوست دارند لایه کرم روی پوست‌شان سبک باشد، بیشتر از دیگران به‌سراغ ضدآفتاب ‌های بدون رنگ می‌روند.

 

اگر شما هم از این دسته از افراد هستید، خوب است بدانید که نوع دیگری از کرم‌های ضدآفتاب هم موجود است که سبکی بسیار زیادی دارد. ضد آفتاب های فلوئید الارو که در فرمولاسیون و ترکیب ساخت‌شان از آب زیادی استفاده می‌شود، همان گمشده شما هستند.

 

این کرم‌ها بیشتر بر پایه آب درست می‌شوند تا چربی. برای همین هم هست که بسیار سبک‌اند و استفاده از آن‌ها به کسانی توصیه می‌شود که پوست‌شان چرب است. ضد آفتاب فلوئید بدون رنگ پوست را از نور خورشید حفظ می‌کند و در ضمن، احساس سنگینی هم روی آن به‌وجود نمی‌آورد.

ضد آفتاب رنگی ؛ ناجی پوست و زیبایی تان را بشناسید

ویژگی های کرم ضد آفتاب رنگی چیست؟

در مقایسه کرم ضد آفتاب رنگی و بدون رنگ به این نتیجه می‌رسیم که امتیازات مورد نخست بسیار بیشتر است:

 

* پوست را در مقابل اشعه فرابنفش خورشید و نورهای آبی حفظ می‌کند.

* به یک‌دستی پوست و پنهان‌کردن لک‌ها و کک‌ومک‌ها کمک می‌کند.

* پوشش‌دهی بیشتری دارد و ضمن جلوگیری از نفوذ اشعه خورشید، مانند لایه‌ای محافظتی برای پوست عمل می‌کند.

* نیاز به آرایش سنگین با وجود ضد آفتاب کرم پودری از بین می‌رود.

 

شیوه استفاده از ضد آفتاب کرم پودری چیست؟

یادتان باشد که کرم‌پودرهای رنگی دارای رنگ‌دانه هستند و مانند کرم‌ پودر روی پوست‌تان عمل می‌کنند. بنابراین، اگر در هربار مصرف، مقدار زیادی از آن‌ها را روی پوست بمالید، نتیجه زیاد خوبی دریافت نخواهید کرد.

 

بهتر است که هربار که کرم را روی پوست می‌زنید، به ‌اندازه نیمی از یک قاشق چای‌خوری را از تیوب کرم خارج کنید و روی پوست بمالید. اگر دوست دارید که پوست‌تان تیره شود یا رنگ خاصی را بازتاب بدهد، بدانید که دست‌تان در انتخاب باز است. ضدآفتاب‌های کرم‌پودری در طیف‌های رنگی متنوعی در بازار موجود هستند.

 

برای مثال، ضد آفتاب رنگی الارو برای انواع پوست‌ها و در رنگ‌های مختلف روانه بازار می‌شود. دوست دارید که پوست‌تان حالت تیره‌تر و برنزه داشته باشد؟ تُناژ رنگ پوست‌تان سفید است؟ برای پوست‌های گندمی و سبزه هم محصولاتی وجود دارد.

 

در هر حال، نگران نباشید و بدانید که با انتخاب یک کرم ضد آفتاب رنگی مناسب می‌توانید جای خالی کرم ‌پودر در میان لوازم آرایشی‌تان را پُر کنید. با انتخاب رنگ دلخواه هم یک‌دستی پوست‌تان را بیشتر از گذشته کنید. برای خرید حتما به ‌یاد ضد آفتاب کرم پودری الارو باشید.

ضد آفتاب رنگی ؛ ناجی پوست و زیبایی تان را بشناسید

معرفی بهترین ضد آفتاب کرم پودری رنگی خارجی

در میان برندهای مختلف بازار که جست‌وجو می‌کنید، نام‌های مختلفی به گوشتان می‌خورد. کدام ‌یک را انتخاب می‌کنید؟ یادتان باشد که خرید محصولات پوستی بسیار حساس است. شما نمی‌توانید بدون آگاهی و تحقیقات دست به استفاده از محصولی بزنید که آن را نمی‌شناسید.

 

در این صورت، امکان دارد که پوست‌تان به سلامت و زیبایی که نمی‌رسد، هیچ؛ خراب و ملتهب هم بشود. در میان انواع محصولات پوستی و ضدآفتاب‌ها، ضد آفتاب های کرم پودری الارو یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید داشته باشید.

 

این برند یک برند شناخته‌ شده است و فروش بالای این محصول بی‌دلیل نیست و نشان از میل و علاقه مشتریان به استفاده از آن را دارد. از میان محصولات متنوع آن هم نیم‌نگاهی به محبوب‌ترین‌های پرفروشش داشته باشید.

 

انواع ضد آفتاب های کرم پودری الارو را بشناسید:

 

* ضد آفتاب کرم پودری انواع پوست SPF25 الارو

* ضد آفتاب کرم پودری فاقد چربی SPF30 الارو

 

ضد آفتاب کرم پودری انواع پوست SPF25 الارو

انتخاب ضد آفتاب کرم پودری گاهی کمی سخت می‌شود. شاید ندانید که کدام مورد مناسب‌ترین گزینه برای پوست‌تان است. در میان کرم های ضد آفتاب الارو موردی وجود دارد که کارتان را راحت می‌کند.

 

کرم پودر مناسب برای انواع پوست برای هر نوع پوستی مناسب است. البته اگر پوست چربی دارید، بهتر است از نوع فاقد چربی آن استفاده کنید. اما برای افراد با انواع دیگری از پوست، انتخاب این محصول به‌شدت توصیه می‌شود.

 

ضد آفتاب کرم پودری فاقد چربی SPF30 الارو

بعضی از افراد پوست چربی دارند. پوست این افراد مستعد آکنه‌ و جوش ‌زدن است. برای همین، کمی در انتخاب و خرید ضد آفتاب رنگی دچار تردید هستند. باید بدانید که در میان ضد آفتاب های رنگی الارو محصولاتی فاقد چربی هم وجود دارند. این کرم‌ها نه‌تنها پوست را چرب نمی‌کنند، بلکه ترشح سبوم یا همان ماده روغنی و چرب پوست را هم متعادل نگه می‌دارند.

 

در آخر

اگر بدانید که سلامت پوست چقدر روی زیبایی و حفاظت از سیستم ایمنی و بخش‌های مختلف بدنتان اهمیت دارد، حتما دست به ‌انتخاب کرم ضد آفتاب رنگی و انواع آن از بهترین برندها می‌زنید. الارو برندی است که براساس تجربه کارشناسان اروپایی و به ‌کمک تجهیزات به‌روز و باکیفیت، محصولات خود را به بازار عرضه می‌کند.

 

انواع کرم ضد آفتاب رنگی این برند هم جوانی و سلامت پوست‌تان را تضمین می‌کند. ضد آفتاب های الارو خوش‌سابقه و پرفروش هستند و این اتفاقی نیست. کیفیت در کنار عوامل مطلوب و متعدد دیگر است که باعث محبوبیت یک برند می‌شود.

 

ضد آفتاب کرم پودی خود را از میان محصولات الارو انتخاب کنید و با خیال راحت چندین پله شاداب‌تر شوید و نمود طراوت را روی تک‌تک سلول‌های پوست‌تان احساس کنید.برای اطلاعات بیشتر در خصوص ضد آفتاب های کرم پودری رنگی الارو می توانید به وب سایت این برند مراجعه کنید و یا از طریق درگاه های زیر در ارتباط باشید:

 

https://ellaro.ir/

تلفن تماس: 23576196-021