پارس ناز پورتال

طالع بینی سال ببر 2022 | چگونه در سال جدید خوش شانس باشیم؟

طالع بینی سال ببر 2022 | چگونه در سال جدید خوش شانس باشیم؟

طالع بینی سال ببر برای متولدین سال های دیگر 

در این پست، طالع بینی سال ببر را برای متولدین سال های دیگر مرور می کنیم. سال 2022 سال ببر با عنصر آب است. این سال از 1 فوریه 2022 شروع می شود و در 21 ژانویه 2023 به پایان می رسد. باید بگوییم که هر 60 سال یک سال ببر آبی رخ می دهد. سال های ببر شامل 2022، 2010، 1998، 1986، 1974، 1962، 1950، 1938 می باشد. در ادامه قصد داریم که مطالب جالب دراین حوزه را مرور کنیم.

 

درباره سال ببر 2022 – 1401

ببر در میان حیوانات زودیاک چینی رتبه سوم را دارد. 12 حیوان زودیاک به ترتیب عبارتند از: موش، گاو، ببر، خرگوش، اژدها، مار، اسب، بز، میمون، خروس، سگ و خوک. هر سال بر اساس یک چرخه 12 ساله به یک علامت حیوانی مربوط می شود. مرتبط ترین سال های ببر شامل 2022، 2010، 1998، 1986، 1974، 1962، 1950 و 1938 است. اگر در یکی از سال های تقویم فوق متولد شده اید، علامت زودیاک چینی شما احتمالا ببر است.

طالع بینی سال ببر 2022 | چگونه در سال جدید خوش شانس باشیم؟

با این حال، زودیاک چینی معمولاً از سال نو چینی شروع می شود که از اواخر ژانویه تا اواسط فوریه متغیر است. بنابراین، اگر در ژانویه یا فوریه در یکی از سال های فوق متولد شده اید، ممکن است ببر یا احتمالاً گاو باشید. علاوه بر این، اگر در ژانویه یا فوریه یکی از سال‌های (2011، 1999، 1987، 1978 و غیره) به دنیا آمدید، ممکن است یک ببر یا یک خرگوش باشید.

 

سرنوشت متولدین سال های دیگر در سال ببر

ببر در چین به عنوان پادشاه همه جانوران شناخته می شود. علامت زودیاک ببر نماد قدرت، شکست بدی ها و شجاعت است. بسیاری از بچه های چینی برای خوش شانسی از کلاه یا کفش هایی با تصویر ببر استفاده می کنند. گاو و بز خوش شانس ترین علائم زودیاک در سال 2022 هستند. برای کسانی که در سال های موش، مار، میمون، خوک و سگ به دنیا آمده اند، باید تلاش بیشتری برای دستیابی به موفقیت انجام دهند.

 

متولدین سال های خرگوش، اژدها، اسب و خروس قرار است امسال از زندگی آرام و خوش شانسی داشته و از کسب درآمد لذت ببرند. ببرها در سال 2022 با “نشانه تولد” خود (benmingnian本命年) روبرو خواهند شد. پوشیدن لباس قرمز در سال ببر برای متولدین این سال خوش شانسی همراه خواهد داشت. ببر آبی از پنج عنصر (طلا، چوب، آب، آتش و زمین) می آید. سال 2022 سال ببر آبی است که به دلیل نشانه‌های فرخنده ببر سالی پربار را نشان می‌دهد.

 

چگونه در سال ببر خوش شانس باشیم؟

مردم چین بر این باورند که کاری که در آغاز سال جدید انجام می دهید بر شانس شما در سال آینده تأثیر می گذارد. بیدار ماندن در شب سال نوی چینی (31 ژانویه 2022) و گفتن کلمات خوب به خانواده یا دوستانتان مانند (سال نو مبارک) پس از اینکه ساعت به 12 رسید، مطمئناً خوش شانسی را به همراه خواهد داشت. دادن بسته‌های قرمز رنگ به بچه‌ها و بزرگ‌ترها به دور کردن بدشانسی (دیو نیان) کمک می‌کند و خوش شانسی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

طالع بینی سال ببر 2022 | چگونه در سال جدید خوش شانس باشیم؟

علاوه بر این، تزئین خانه با درختان کامکوات (نماد ثروت و خوش شانسی)، پوشیدن رنگ خوش شانس خود، و خوردن غذاهای خوش شانس مانند کوفته برنج (با هم بودن خانواده)، بادام زمینی سرخ شده با آرد (نشاط)، کلوچه گردو (شادی) و غیره، راه های محبوب برای خوش شانسی هستند. رنگ های خوش شانس برای متولدین سال های دیگر در سال ببر به ترتیب زیر می باشند.

 

موش: قرمز و آبی

گاو: قرمز و زرد

ببر: نارنجی، سیاه و آبی

خرگوش: سبز، بنفش و نارنجی

اژدها: زرد و سفید

مار: نارنگی، فیروزه ای و نقره ای

اسب: سبز، آبی و قرمز

بز: زرد روشن

میمون: سفید و آبی

خروس: زرد

سگ: زرد، سیاه و خاکستری

خوک: زرد، سبز و سیاه

 

چیزهایی که برای متولدین سال ببر خوش شانسی می آورد

اعداد خوش شانس: 1، 3، و 4 و اعداد دورقمی آنها (مانند 13 و 43)

روزهای خوش شانس: 16 و 27 هر ماه قمری چینی

رنگ های خوش شانس: آبی، خاکستری، نارنجی

گل های خوش شانس: زنبق زرد، cineraria

جهت شانس: شرق، شمال، جنوب

ماه های خوش شانس: سوم، هفتم و دهم ماه قمری چینی

 

چیزهایی که برای متولدین سال ببر بد شانسی می آورد

اعداد بدشانس: 6، 7، و 8 و اعداد دورقمی آنها (مانند 67 و 87)

رنگ بدشانس: قهوه ای

جهت بدشانسی: جنوب غربی

ماه های بدشانس: اول، چهارم، پنجم و یازدهمین ماه قمری چینی

 

طالع بینی عشق متولدین سال ببر

2022 سال خوبی برای ازدواج ببرها است. ببرهای مجرد شانس زیادی برای یافتن زوج مناسب خود خواهند داشت. ببرها در سن 24 یا 36 سالگی باید توجه بیشتری به مدیریت روابط عاطفی شان داشته باشند زیرا شانس آنها در عشق در سال 2022 در نوسان خواهد بود.

طالع بینی سال ببر 2022 | چگونه در سال جدید خوش شانس باشیم؟

سازگاری عشقی با متولدین دیگر ماه ها

هر علامت حیوانی ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد. سازگاری عشق در میان حیوانات زودیاک چینی بیشتر ویژگی های کلی هر حیوان را در نظر می گیرد. فقط کسانی که ویژگی هایشان به خوبی با یکدیگر مطابقت دارد می توانند شریک عاطفی خوبی باشند.

 

بهترین با: اسب، سگ یا خوک

بدترین با: گاو، مار، بز، یا میمون

 

طالع بینی شغل متولدین سال ببر

ببرها در سال 2022 فرصت هایی برای ترفیع خواهند داشت. ببرها پس از سال ها کار سخت در نهایت تایید مافوق های خود را دریافت خواهند کرد. اما متولدان سال ببر نباید بیش از حد در محل کار خود سرشناس باشند در غیر این صورت ممکن است دچار مشکل و حسادت همکاران شان شوند. توجه داشته باشید که ببرها بعد از سی سالگی مسیر خود را پیدا می کنند و ثروت جمع می کنند.

طالع بینی سال ببر 2022 | چگونه در سال جدید خوش شانس باشیم؟

مناسب ترین مشاغل برای ببرها

ببر که در چین «پادشاه حیوانات» نامیده می شود، معمولاً مرکز توجه است. آنها با مهارت های رهبری متولد می شوند و مورد احترام دیگران هستند. ببرها برای هر شغلی به عنوان رهبر مناسب هستند. بهترین مشاغل برای ببرها عبارتند از: تبلیغات، مدیر دفتر، آژانس مسافرتی، بازیگر، نویسنده، هنرمند، خلبان، مهماندار هواپیما، نوازنده، کمدین و راننده.

 

طالع بینی ثروت متولدین سال ببر

متولدین سال ببر باید مراقب باشند که در سال 2022 وارد شرامت با دیگران نشوند. انتظار یک سود بادآورده بزرگ یا دستاورد بزرگ را نداشته باشید. صرف منطقی پول، به ببرها کمک می کند تا سال 2022 را به راحتی پشت سر بگذارند. در سال تولد، به ببرها پیشنهاد نمی شود که در سهام یا یک صندوق سرمایه گذاری کنند.

 

طالع بینی سلامتی برای متولدین سال ببر

ببرها معمولاً از سلامت خوبی برخوردارند. بیماری های کوچک مانند سرماخوردگی، سرفه و تب به ندرت توسط ببرها تجربه می شود. آنها فعال هستند بنابراین دوست دارند ورزش های مختلفی انجام دهند. با این حال، آنها باید از ورزش بیش از حد شدید اجتناب کنند، زیرا برخی از فعالیت های خطرناک ممکن است منجر به آسیب جسمی شود. هنگامی که در ورزش در فضای باز شرکت می کنند، باید به ورزش گرم کردن توجه ویژه ای داشته باشند.

 

آیا سال 2022 سال خوبی برای بچه دار شدن است؟

2022، سال ببر آبی، سال خوبی برای به دنیا آوردن نوزاد است، خصوصا اگر به دنبال نمادهای فرخنده خاص آن هستید. نوزاد متولد شده در سال 2022 ببر آبی خواهد بود. آنها باهوش، شوخ طبع و در معاشرت خوب هستند. آنها معمولاً در کسب درآمد خوش شانس هستند و توانایی قوی برای انطباق با چیزهای جدید دارند. زیرا که شخصیت ببر در زودیاک چینی شجاع و با اعتماد به نفس است. امپراتور Qinshihuang در سال ببر به دنیا آمد.

طالع بینی سال ببر 2022 | چگونه در سال جدید خوش شانس باشیم؟

افرادی که در یک سال ببر متولد می شوند، شجاع، رقابتی، غیرقابل پیش بینی و با اعتماد به نفس هستند. آنها بسیار جذاب و مورد پسند دیگران هستند. اما گاهی اوقات آنها احتمالاً تند و تحریک پذیر بوده و زیاده روی کنند. ببرها با شخصیت های سرسخت و قضاوت سخت، فعالانه کار می کنند و کارها را به شیوه ای بلند مدت انجام می دهند. آنها مقتدر هستند و هرگز به آنچه گفته اند برنمی گردند.

 

روابط عشقی با متولدین سال ببر

در روابط اجتماعی، ببرها همیشه نقش غالب دارند. به دلیل بی اعتمادی و اعتماد بیش از حد، ببرها دوست ندارند با دیگران ارتباط برقرار کنند، بنابراین در محافل اجتماعی خوب نیستند. آنها تمایل دارند از ابزارهای دستوری برای مقابله با روابط بین فردی استفاده کنند. آنها با وجود اینکه با افراد زیادی آشنا هستند، روابط خود را برای ایجاد دوستی نزدیک ادامه نمی دهند. در هنگام برخورد با ببرها به درک، صبر و درایت نیاز است.

 

افراد مشهور متولد سال ببر

ملکه الیزابت دوم: 21 آوریل 1926، (ببر آتشین)

تام کروز: 3 جولای 1962، (ببر آبی)

لئوناردو دی کاپریو: 11 نوامبر 1974، (ببر چوبی)

لیدی گاگا: 28 مارس 1986، (ببر آتشین)