پارس ناز پورتال

عاقبت عروسی که شب نامزدی از آرایشگاه دزدیده شد

عاقبت عروسی که شب نامزدی از آرایشگاه دزدیده شد

عاقبت عروسی که شب نامزدی از آرایشگاه دزدیده شد 

خواستگار سابق دختر همچنان بعد از شنیدن جواب رد باز هم اصرار بر رابطه با دختر داشت و شب نامزدی دختر را از آرایشگاه دزدید و برد.  دختر جوان که روز نامزدی اش از سوی خواستگار سمج ربوده شده بود پس از 2 روز اسارت در خودروی خواستگار قدیمی اش توانست از دست او فرار کند.

 

چندی پیش دختر جوان در روز نامزدی اش همراه خواهرش برای برگزاری مراسم نامزدی به آرایشگاه رفت و همه چیز خیلی خوب پیش می رفت تا اینکه هنوز یک ساعت حضورشان در آرایشگاه نگذشته بود که سناریوی مرموزی رقم خورد.محبوبه از آرایشگاه ربوده شد و این ماجرای زمانی رقم خورد که خواهرش با چهره ای نگران پای در خانه گذاشت و همه با دیدن دختر جوان منتظر نوعروس بودند اما اثری از محبوبه نبود.

 

دختر جوان احتمال می داد که خواهرش به خانه بازگشته اما وقتی دید محبوبه در خانه نیست همه نگران به جستجوی نوعروس جوان پرداختند.بیمارستان، مراکز درمانی همه جا را خانواده زیر پا گذاشتند اما ردی از محبوبه به دست نیامد تا اینکه پدر نگران پای در پلیس Police Police کلانتری گذاشت.

 

 به گزارش پارس ناز با اعلام این ماجرا به پلیس تیمی از ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس آرش سیفی از شعبه چهارم دادسرای ناحیه 27 تهران برای ردیابی دختر جوان وارد عمل شدند.کارآگاهان در گام نخست پی بردند که محبوبه از چندی پیش در شبکه های تلگرامی با پسر جوانی آشنا شده

 

و چندی پیش نیز پسر جوان به خواستگاری محبوبه رفته است که با مخالفت خانواده دختر جوان روبرو شده است و پس از این ماجرا محبوبه با پسر عمویش ازدواج می کند.

 

در ادامه کارآگاهان در تحقیق از خواهر محبوبه پی بردند زمانیکه آنها داخل آرایشگاه بودند زنی وارد سالن آرایشگاه شده و ادعا کرده که فردی بیرون با محبوبه کار دارد که پس از خروج محبوبه از آرایشگاه دیگر اطلاعی از او ندارد.در این مرحله ماموران تجسس ها برای دستگیری خواستگار قدیمی محبوبه که مجید نام دارد کلید زده شد و هنوز 2 روز از این ماجرا نگذشته بود که محبوبه به خانه بازگشت و پرده از رهایی از دست مجید را برداشت.

 

محبوبه در حالیکه اشک می ریخت به ماموران گفت: مدتی بود که با مجید در شبکه تلگرامی آشنا شدم و او به خواستگاری من آمد اما خانواده ام جواب منفی به آنها دادند و پس از آن پسر عمویم به خواستگاری ام آمد و با رضایت خانواده ها تصمیم به ازدواج گرفته شد.وی افزود: روز مراسم نامزدی ام همراه خواهرم در آرایشگاه بودیم که زنی وارد آرایشگاه شد و ادعا کرد فردی بیرون از آرایشگاه با من کار دارد.

 

فکر نمی کردم که مجید هنوز به دنبال من باشد وقتی از در آرایشگاه خارج شدم با مجید روبرو شدم که با تهدید چاقو مرا سوار بر خودرویش کرد و به سمت شهر قم رفت.التماسش می کردم اما بی فایده بود و قصد داشت در قم به اجبار مرا به عقد خودش در بیارد اما با مخالفت های من موفق نشد و در این 2 روز مرا داخل خودرو زندانی Prisoner Prisoner کرده بود تا اینکه تصمیم گرفتم راهی برای فرار Escape Escape پیدا کنم.

 

محبوبه گفت: ابتدا با چرب زبانی آرامش کردم و سپس پیشنهاد دادم تا مرا رها کند تا به خانه بروم و خانواده ام را راضی کنم تا با هم ازدواج کنیم و مجید به همین خاطر مرا رها کرد و توانستم از دستش فرار کنم.در این مرحله کارآگاهان با اقدامات فنی و پلیسی توانستند مجید را در عملیات پلیسی دستگیر کنند و جالب اینکه مجید ادعا می کند دراین مدت اطلاعی از محبوبه نداشته و نمی داند چرا این ماجرا را طراحی کرده است.

 

بنا به این گزارش، بازپرس سیفی با توجه به تحقیقات پلیسی که نشان از ربوده شدن محبوبه از سوی مجید را می دهد دستور داد تا متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 11 پلیس آگاهی قرار گیرد.در حالی که تحقیقات نشان می دهد پسر جوان الناز را ربوده و به شهرتان برده است متهم جرم Crime Crime خود را انکار کرد. تحقیقات از متهم به دستور قاضی Judge Judge سیفی از سوی ماموران پلیس ادامه دارد.

 

مطالب مرتبط :

این مرد به دوستانش گفت در حمام به زنش تجاوز جنسی کنند

تجاوزهای جنسی مکرر دو پسر به دختران دبیرستانی

دختری که 4 سال با پدرش همخوابی می کرد

تعرض جنسی 8 مرد همزمان به دختر 17 ساله

ازدواج دختر 8 ساله و مرگ بخاطر فشار رابطه جنسی

دختر قربانی تعرض جنسی درخواست مرگ کرد

ارتباط جنسی با مادر دوست دختر و عاقبت کار