پارس ناز پورتال

عاقبت نشریه یالثارات که بازیگران را دیوث خوانده بود

عاقبت نشریه یالثارات که بازیگران را دیوث خوانده بود

عاقبت نشریه یالثارات که بازیگران را دیوث خوانده بود 

چندی پیش در مراسم جشن حافظ بازیگران گرد هم آمدند و نشریه یالثارات هم همه بازیگران را به خاطر پوشش و لباسشان مورد خطاب های زشتی قرار داد و آن ها را دیوث خواند. 

عاقبت نشریه یالثارات که بازیگران را دیوث خوانده بود

علی اکبر کسائیان دبیر هیئت منصفه دادگاه مطبوعات در خصوص رسیدگی به پرونده تخلفات نشریه یالثارات اظهار داشت: ممکن است پرونده تخلفات این نشریه به دادگاه ارسال شده باشد، اما هنوز مطلبی برای بررسی به اعضای هیئت منصفه دادگاه مطبوعات ابلاغ نشده است.

 

دبیر هیئت منصفه دادگاه مطبوعات گفت: هنوز مطلبی از نشریه «یالثارات» برای بررسی به اعضای هیئت منصفه دادگاه مطبوعات ابلاغ نشده است.وی افزود: زمانی که پرونده تخلفات رسانه ای به دادگاه مطبوعات ارسال می شود در نوبت رسیدگی قرار می گیرد که این پروسه زمان بر است.

 

*ارسال پرونده نشریه «یالثارات» به دادسرا

 

همچنین، سید علاءالدین ظهوریان یکی دیگر از دبیران هیئت نظارت بر مطبوعات، انتشار مطلب اخیر در نشریه یالثارات را مصداق اصرار بر تخلف دانست و از ارسال پرونده تخلف این نشریه به دادسرا خبر داد.

 

وی در واکنش به تیتر و مطلب منتشر شده در هفته نامه یالثارات درباره هنرمندان، گفت: این نشریه در جلسه 14 دی 94 با رای اکثریت اعضای هیات نظارت بر مطبوعات و به دلیل تخطی های مکرر از حدود مطبوعات مندرج در ماده 6 قانون مطبوعات، لغو مجوز شد، همان زمان هم از فهرست نشریات دارای مجوز خارج شد اما دوباره با حکم قوه قضائیه حکم موقت انتشار دریافت کرد.

 

گفتنی است، صبح امروز نوش آبادی سخنگوی وزارت ارشاد در نشست خبری، درباره اهانت نشریه «یالثارات» نسبت به برخی هنرمندان و موضع ارشاد اظهار داشت: نشریه مذکور چندین بار به دلیل رعایت نکردن اخلاق رسانه ای توقیف شده بود و با وساطت دوباره راه‌اندازی شد.

 

اما این بار به بهانه تحلیل یک رویداد سینمایی و نوع پوشش هنرمندان به ساحت هنر اهانت کرده بود. لذا با این اهانت، مجدد هیأت نظارت بر مطبوعات تصمیم گرفتند این نشریه را توقیف کنند. ما موافق توقیف هیچ نشریه‌ای نیستیم اما توهین به ساحت هنر و هنرمندان پذیرفتی نیست. این حرکت ضد اخلاقی، ضد فرهنگی و ضد رسانه ای است.